TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מקסים ממליצים לקנות פלוריסטם


העדויות מצטברות - ריפוי באמצעות תאי גזע יכול לעבוד
בעקבות הודעתה של חברת הביו רפואה הישראלית פלוריסטם אתמול על תוצאות חיוביות בניסויים פרה קליניים, שהראו כי תאי הגזע של החברה מסוג PLX-R18 הצביעו על פוטנציאל לסייע בהשתלות מח עצם ודם טבורי, בית ההשקעות האמריקני מקסים פרסם היום עדכון בו הוא חוזר על המלצת קנייה ומחיר יעד של 8 דולר, המשקף למניית פלוריסטם פרמייה של 164%.
ראש מחלקת המחקר בתחום הביומד במקסים, ג'ייסון קולברט כותב בעדכון "פלוריסטם הודיעה על תוצאות חיוביות בניסויים פרה קליניים בתאי PLX-R18 בהשתלת מח עצם במודל עכברים, זאת מספר שבועות לאחר שהתפרסמו התוצאות המלאות של הניסוי שערכה רשות הבריאות הלאומית של ארה"ב (NIH)) בתאי ה-PLX-R18 במקרים של פגיעה במח העצם כתוצאה מחשיפה לרמות גבוהות של קרינה, כמו אלה שעלולות להיות לאחר אסון גרעיני, ולכן אנו רואים את העדויות מצטברות".
"הניסוי החדש הראה כי העכברים פגועי מח העצם אשר לשריריהם הוזרקו תאי ה-PLX-R18 בשילוב עם השתלה של מח עצם הראו התאוששות מהירה באופן משמעותי מבחינה סטטיסטית בייצור תאי דם ביחס לעכברים שבהם הושתל מח העצם עם פלאסבו. לסיכום, אנו רואים עדויות מצטברות לכך שריפוי באמצעות תאי גזע יכול לעבוד בטווח אינדיקציות הקשורות בהשתלות מח עצם".
מתוצאות המחקר שנערך במרכז הרפואי הדסה ופורסם אתמול עלה כי עכברים, אשר נחשפו לרמות קטלניות של קרינה על מנת לפגוע בפעילות מח העצם וקיבלו מינון נמוך או גבוה של תאי מח עצם יחד עם התאים של פלוריסטם ונבדקו בנקודות זמן שונות לאחר ההזרקה, הראו שיקום מהיר יותר של מח העצם, לעומת העכברים שקיבלו את הפלסבו.
התוצאות הטובות ביותר התקבלו 9 ו-16 ימים לאחר ההזרקה ובאו לידי ביטוי בגידול מהיר יותר של תאי דם לבנים, תאי דם אדומים וטסיות דם. שיפור מובהק סטטיסטית נצפה בשיקום תאי הדם הלבנים, מדובר בנתון חשוב במיוחד לאור העובדה שלאחר השתלות מח עצם, גופם של החולים המושתלים אינו מסוגל להתמודד או למנוע זיהומים עד שרמת תאי הדם הלבנים בגוף חוזרת לטווח הנורמה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il