TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת NetApp מספקת גיבוי נתונים וארכיב בענן של אמזון


הפתרונות מאפשרים ללקוחות לבנות נתיב נתונים בטוח ממערך האחסון המקומי אל שירותי הענן של אמזון
חברת NetApp מציגה תוכנה ופתרונות חדשים עבור פריסות IT היברידיות, המשפרים את זמני הגיבוי ושחזור הנתונים ומאפשרים ללקוחות בקרה טובה יותר על האופן, המועד והמקום בו מאוחסנים הנתונים. לקוחות יכולים כעת לנצל את הגמישות של AWS (‏Amazon Web Services) כדי לטפל באתגרי הגיבוי, השחזור והאחסון בארכיב.

חברת NetApp מציגה שלושה מודלים חדשים של פתרונות SteelStore® לגיבוי בענן מקומי כ"תמונה של מחשב אמזון" (AMI) - גישה יעילה ובטוחה לגיבוי עומסי עבודה מבוססי ענן. לקוחות יכולים גם לבחור בפתרון של מערכת SteelStore® פיזית עבור הגנת נתונים חלקה ומאובטחת בענן. בנוסף, מוסיפה חברת NetApp תמיכה עבור אמזון S3 כשכבת אחסון ב-StorageGRID® Webscale - פתרון אחסון אובייקטים עמיד במיוחד ועם יכולת הרחבה – המיועד לאחסון ארוך טווח בארכיב. החברה גם הציגה עדכונים לתוכנות OnCommand® Cloud Manager ו- OnCommand Insight, וכן עבור Cloud ONTAP™, המקנים ללקוחות יכולות חדשות להאצת החדשנות העסקית ותגובתיות צוותי ה-IT.

"לכל לקוח דרישות IT ייחודיות הקשורות לתמיכה בצמיחה העסקית. כדי לתמוך בצמיחה, דורשים ארגונים יכולת להשתמש בענן על פי תנאיהם," אמר פיל ברוט'רטון, סגן נשיא, קבוצת פתרונות הענן, NetApp. "NetApp משקיעה בארכיטקטורת מארג הנתונים במטרה להפוך את ה-IT ההיברידי לפשוט, מהיר ובטוח יותר. פתרונות הגיבוי והארכיב החדשים שלנו מסייעים ללקוחות לנצל פריסות היברידיות כדי ליהנות מגמישות ומעלויות מופחתות."

"ארגונים בכל הגדלים מבקשים להעביר נתונים לעומסי עבודה לענן AWS של אמזון כדי לנצל את החדשנות, החיסכון הכספי והגמישות של ה-AWS" אמר טרי ווייס, סגן נשיא, מערכת השותפים העולמית, Amazon Web Services, Inc. "הפתרונות שמהווים את הדור הבא באחסון הינם תוצאה של שיתוף פעולה עמוק בין AWS וחברת NetApp - הם מספקים ללקוחות גמישות וחיסכון כספי, וכן נתיב פשוט להעברת משאבים מקומיים לענן של AWS."

ארגונים מובילים בכל רחבי העולם מסתמכים על התוכנות, המערכות והשירותים של חברת NetApp כדי לנהל ולאחסן את הנתונים שלהם. לקוחות מעריכים את עבודת הצוות, הניסיון והתשוקה שלנו לסייע להם להצליח היום ובעתיד. לפרטים נוספים, בקרו בכתובת www.netapp.com/il.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il