TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט חדש לחני הורוביץ בפתח תקווה


קבוצת חני הורוביץ זכתה באופציה לרכישת קרקע לבניית מגדל של 20 קומות הכולל 70 יח"ד.
האופציה ניתנה להורוביץ על ידי בעלי הקרקע והיא לחצי שנה, כשבמהלכם היא תגייס 70 רוכשי דירות.
עוד נודע כי כבר בשבוע הראשון נרשמו 20 חברים. קבוצת הורוביץ תקים את המגדל ברחוב משה סנה באם המושבות שבפתח תקווה. המגדל תוכנן על ידי אדריכל העל אילן פיבקו, וכולל דירות 5 בשטח של 120 מ"ר עם מרפסות של כ-20 מ"ר ודירות 6 חדרים בשטח של 135 מ"ר, כמו גם מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. המחיר לדירת 5 חדרים החל מ-1.46 מיליון שקל ו-6 חדרים החל מ-1.59 מיליון שקל. לשם השוואה, המחיר הממוצע לדירת 5 חדרים באזור עומד על 1.827 מיליון שקל.

היתרון הגדול של המגדל הוא המיקום הטוב ביותר באם המושבות כאשר החזית פונה לשכונת צמודי קרקע והנוף פתוח עד לים התיכון. המגדל יכלול חניות תת-קרקעיות, מחסנים, לובי מפואר ואולם אירועים לרשות דיירי הבניין. הדירות כוללות מפרט עשיר: בחירה של מספר סוגי מטבח מפוארים, פרקטים בכל חדרי השינה והכנה למיזוג אוויר מרכזי.

לבניין נגישות מהירה לצירי תנועה מרכזיים. כביש אם המושבות המחבר את השכונה לתל אביב ולגשר החוצה את כביש גהה לכיוון קניון איילון וצפון תל אביב, כמו כן גישה מהירה לכביש 5 ו-4 ולתחנת הרכבת קריית אריה. בשכונה ישנם ארבעה מרכזים מסחריים, שטחים ירוקים נרחבים הצמודים לבניין. מערכת החינוך בשכונה נחשבת לאיכותית במיוחד, כאשר נבנים כיום עוד שני בתי ספר בקרבת הבניין וקיים מגוון של גני ילדים.

חני הורוביץ מסרה כי "אני שמחה להמשיך ולבנות באם המושבות. אני מאוד מאמינה בשכונה הזו, ולראייה הפרויקטים שלי חן המושבה ומגדל המושבה נחלו הצלחה גדולה, והצלחתי למסור את המגדלים תוך 36 חודשים. אני בהחלט מאמינה כי בעז"ה תוך חודשיים נסיים את ההרשמה למגדל 70 רוכשים ייהנו מדירה חדשה במחיר הנמוך משמעותית מהממוצע השכונתי. מדובר באלטרנטיבה למעוניינים לרכוש דירה בעיר מובילה עם נגישות קלה לתל אביב ובמחיר סביר והוגן".

את הפרויקט ילווה עו"ד דויד גוהן ממשרד וינרוט, בעל ניסיון עשיר בליווי קבוצות רכישה, שציין כי "אנו שמחים להיות חלק מהמשך ההצלחה של קבוצת הורוביץ".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il