TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ מציגה אפליקציות MobileFirst ארגוניות ל- iOS


יבמ מרחיבה את סל מוצרי MobilrFirst לסביבת מערכת ההפעלה של אפל, iOS, ומוסיפה כלים ויכולות המאפשרים להתמודד עם אתגרים הניצבים בצמרת סדרי העדיפויות של עולם השירותים הפיננסיים
חברות תעופה וחברות קמעונאיות. הפתרונות החדשים זמינים מיידית, ומאפשרים התאמה על פי צורכי הארגון המשתמש. הסל המלא של אפליקציות מוכנות לעסקים מתוצרת אפל ויבמ, מאפשר לשנות את אופן העבודה של מיליוני אנשי מקצוע בכל העולם.
יותר מ- 50 לקוחות ראשונים, ובהם אייר קנדה, רשת האופנה אמריקן איגל, רשת בתי המרקחת הבריטית בוטס, ענקית הפיננסים סיטי וחברת התקשורת ספרינט, כבר מאמצים אפליקציות המאפשרות להציע את מכלול היכולות והמומחיות של חברות אלו לשירות עובדיהם, בכל זמן ובכל מקום בו מנהלים העובדים האלה תקשורת עם לקוחות, ובאופן מהיר יותר, קל יותר ומאובטח יותר מאי פעם.
אפליקציות MobilrFirst החדשות לסביבת iOS כוללות:
Passenger Care -יישום ייעודי לטיפול בנוסעים, המסייע לאנשי שירות הלקוחות של חברות תעופה ונסיעות לתמוך בנוסעים אלה, מבלי להיות מוגבלים לעמדת דלפק, ולהציע להם חוויה מותאמת אישית של רישום לטיסה והתנהלות בנמל התעופה.
אפליקציית Dynamic Buy, לעולם הקמעונאות, מתמודדת עם המצב שהיה קיים עד כה, בו קיבלו משווקים החלטות הנוגעות ללקוחותיהם יותר באופן אינסטנקטיבי – ופחות על בסיס מידע עובדתי. האפליקציה החדשה מאפשרת לקמעונאי ליהנות מפרספקטיבה מקיפה בזמן אמת, ומציעה המלצות המבוססות על נתונים לגבי אופן הביצועים של מוצרים שונים, לרבות הדרכה בדבר המלצות ללקוחות – באופן המאפשר החזר גבוה יותר על ההשקעה.
Advisor Alerts, לעולם הבנקאות והשירותים הפיננסיים, מיועד לאנשי מקצוע בתחומי הפיננסים המשרתים מאות לקוחות, ואינם מוצאים לעתים די זמן על מנת לטפל בצרכים המיוחדים של כל אחד מלקוחות אלה. Advisor Alerts עושה שימוש בכלים אנליטיים על מנת לסייע לאנשי המקצוע לקבוע סדר עדיפויות למשימות הנוגעות ללקוחות, ולהעצים אותם על מנת שיוכלו לקבל החלטות המבוססות על עובדות, ובעיתוי נכון. האפליקציה נתמכת על ידי כלי ניתוח אנליטיים ייעודיים ומותאמים, ומציגה בפני היועץ הפיננסי את הנתונים החשובים ביותר, באמצעות לוח מחוונים מותאם אישית, הכולל המלצות לצעדים הבאים, התראות לגבי התפתחויות המשפיעות על סל ההשקעות – ומהווה גם פלטפורמת תקשורת המאפשרת להקצות במהירות משימות לצוותים הפועלים במשרד האחורי.
לדברי פרד בלבוני, המנהל מטעם יבמ את שיתוף הפעולה עם אפל, "אפל ויבמ הן שתי החברות היחידות המסוגלות לחבור על מנת לפתח קטגוריה חדשה של אפליקציות לעולם העסקים, המשנות את הדרך בה נעשית העבודה. נערכנו לשנות את האופן שבו מליוני עובדים צורכים מידע, מעבדים אותו ומשתמשים בו שעה שהם נמצאים מחוץ לכותלי המשרד. המטרה שלנו, היא לשפר את הביצועים של כל ארגון, באמצעות הנגשת מכלול הנתונים והתהליכים שלו לכל עובד עם מכשיר iOS, בכל זמן ובכל מקום".
אפל ויבמ משלבות את מעמדן המוביל, כל אחת בתחומה, ואת חוזקותיהן, על מנת להביא את המידע הארגוני, המומחיות במגזרי עסקים ותחומי תעשיה, שירותי ענן ויכולות אנליטיות – יחד עם עיצוב אינטואיטיבי וחוויית לקוח אלגנטית. התוצאה תגדיר מחדש את האופן שבו מעצימים ארגונים את אנשי המקצוע שלהם, על מנת שינהלו אינטראקציות, ילמדו, יתקשרו ויפעלו.
אפליקציות MobileFirst של יבמ לסביבת iOS, נבנות במיוחד למכשירי iPhone ו- iPad, ומסופקות בסביבה מאובטחת, משולבות ומשובצות בכלים אנליטיים, ומקושרות לתהליכי הליבה הארגוניים. האפליקציות ניתנות להתאמה לכל ארגון על פי צרכיו, קלות לפריסה, לניהול ולשדרוג בעזרת שירותי ענן מיוחדים של יבמ למכשירי iOS.
הפתרונות החדשים זמינים עתה ללקוחות עסקיים בתחומי הבנקאות, הקמעונאות, הביטוח, השירותים הפיננסיים, תקשורת, אנרגיה ושירותי תשתית, כמו גם לארגונים ממשלתיים ולחברות תעופה, הכל תודות לשיתוף הפעולה בין אפל ובין יבמ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il