TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אני כאן משש בבוקר ולא הספקתי להוציא את הספרים מהאוטו כי קר


‏בעל עסק מהגליל שלא רשם הכנסות תירץ
עובדי יחידת ניהול ספרים מרחבי הארץ ערכו בשבוע שעבר מבצע ביקורת מחוזי שנמשך שלושה ימים באזור הצפון בעסקים בתחום המסחר, מתן שירותים, תעשייה קלה, מזון, בנייה ועוד. במסגרת המבצע שבדק את רמת הציות לחובת רישום הכנסות כדין, התקיימו 499 ביקורות, בין היתר, בחיפה, טירת הכרמל, קריית אתא, צפת, חצור הגלילית, חורפיש, ראמה, ראש פינה וטבריה. מהביקורות שהתבצעו עולה כי 11% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין.

במהלך המבצע נתפסה גננת מחיפה שהשמיטה הכנסות של כחצי מיליון ₪ במהלך תקופה של ארבע שנים. היא נחקרה ע"י חוקרי מס הכנסה חיפה והודתה במעשיה. בימ"ש השלום הורה לשחררה תמורת ערבויות בגובה של 200,000 ₪. גנן מכפר כאבול, העובד גם כשכיר, ביצע בזמנו הפנוי עבודות גינון ללקוחות פרטיים בהיקפים גדולים מאד מאז שנת 2013, מבלי שפתח תיק ברשות המסים ואינו מנהל ספרי חשבונות כנדרש. גם הגנן נחקר ועניינו הועבר למחלקת תביעות.

עו"ד חיפאי לא רשם צ'ק בסך 40,000 ₪, למבקרים הסביר כי רוב הכסף מהווה פיקדון ורק חלק קטן ממנו מהווה שכר טרחה, עוד הוסיף כי לא הספיק לרשום קבלה. לקבלן מטירת הכרמל שולם עבור עבודת בנייה סכום של כ-20,000 ₪, חלק בצ'ק וחלק במזומן. הקבלן לא הוציא חשבונית כנדרש ובספריו רשם רק הכספים ששולמו בצ'ק ואת המזומן לא רשם כי "התפקשש לו". במכון עיסוי בחיפה מצאו המבקרים הכנסות של 2,090 ₪ ללא רישום, בעל העסק הסביר כי "זה עסק חדש, אנחנו בהתארגנות".

בחנות פירות וירקות בכרמיאל, בעל העסק לא רשם הכנסות של יום שלם, מבקרי הרשות קיבלו ממנו את ההסבר הבא - "היום היה קר ולא לקחתי איתי את הספרים". הסבר דומה קיבלו המבקרים מבעל חנות נעליים ממעלות שלא רשם גם הוא הכנסות כי "אני כאן משש בבוקר ולא הספקתי להוציא את הספרים מהאוטו, כי קר". בעקבות תשאול שנעשה לקבלן בנייה ממג'דל שמס, שביצע עבודות בחצור הגלילית, נמצא כי אין לו תיק ברשות המסים והוא איננו מנהל ספרים כלל, הוא טען "למה לי לפתוח תיק, אני לא צריך". בעל חנות הנעלה מטבריה לא רשם הכנסות בסך 800 ₪, כאשר שאלו אותו לפשר העניין ענה "אני חולה, עזבו אותי בשקט".

המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות, משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il