TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ חושפת דור חדש של מערכות אחסון פלאש המשתלבות בסביבת אחסון מוגדר תוכנה


יבמ מציגה פתרונות חדשים של אחסון כלל-ארגוני מבוססי זיכרון נדיף (flash) .
הפתרונות החדשים מספקים ביצועים ורמת יעילות מובילים בתעשיה, יחד עם רמת אמינות גבוהה במיוחד, על מנת לסייע בהורדת עלויות ולהאיץ ביצועים ביישומים עתירי נתונים. הפתרונות החדשים יוכלו לספק ללקוחות ביצועים טובים ביישומים אנליטיים בזמן אמת, של עד פי 50 מפתרונות אחסון מסורתיים ועד פי ארבעה נצולת טובה יותר בפחות שטח, מאשר טכנולוגיית פלאש XtremIO של EMC.

טכנולוגיית זיכרון פלאש, המשולבת כיום במכשירים וביישומים שונים, החל בטלפונים סלולאריים ועד למערכי אחסון כלל-ארגוניים, מאפשרת להתמודד עם אתגר נפחי הנתונים ההולכים וצומחים בקצב מהיר, והשונות הגבוהה באופי נתונים אלה. פתרונות אחסון פלאש מסייעים בהפיכת שטף המידע לתובנות עסקיות רבות ערך.
מערכות אחסון ממשפחת FlashSystem של יבמ מסייעות לארגונים בהתמודדות עם אתגרי האצת היישומים והביצועים, תוך הורדת עלויות התשתיות וצמצום רמת המורכבות שלהן. מערכת FlashSystem V9000 החדשה מביאה את יתרונות טכנולוגיית האחסון מוגדר התוכנה (Software-Defined Storage) אל עולם הפלאש ומאפשר איחוד מערכות האחסון הקיימות תחת סביבת ניהול כוללת אחת - תוך שילוב מקיף של שירותי וירטואליזציה לכל רוחב סביבת האחסון. במקביל, ממשיכות מערכות FlashSystem 900 של יבמ להציג ביצועים גבוהים, אמינות ברמה הנדרשת בארגונים גדולים, ויעילות שיא, תוך שהן ניתנות להקמה ולהפעלה בתוך כשעתיים בלבד.
בלב מערכות אחסון הפלאש של יבמ עומדת טכנולוגיית FlashCore שפותחה בחברה, המאפשרת לשרתי האחסון בפלאש להציג ביצועים גבוהים משמעותית, תוך השתלבות מהירה בעבודה בסביבת הדיסקים הארגונית, והאצת ביצועיה לטובת כלל מערך טכנולוגיות המידע.
יבמ משלבת במערכות אחסון הפלאש שלה את טכנולוגיית שבבי MLC של מיקרון, תוך ניצול הצפיפות הגבוהה ויתרונות המחיר המביאים לחסכון, הגנה משופרת על הנתונים ואמינות גבוהה.
לדברי ניר קליימן, מנהל קבוצת System Storage ביבמ ישראל, השיפורים אותם מציגה יבמ מתורגמים ליתרונות ברורים בשירותם של לקוחות הבונים מערכות ענן אפקטיביות, מפיקים במהירות תובנות אנליטיות, משרתים לקוחות קצה בעולם המובייל, ומעוניינים לשפר את רמת האבטחה ולמנוע הונאות סייבר.
"בנוסף לכך, IBM FlashSystem הוא פתרון האחסון החומרתי היחידי , המבוסס מערכי Flash וככזה הוא מציע זמן השהייה (Latency) נמוך באופן משמעותי ממערכות מתחרות. כל הרכיבים של המערכת החדשה עוצבו ופותחו ע"י יבמ על-מנת לענות לדרישות הגבוהות של ביצועים ורמת אמינות גבוהה. היא כוללת רכיבים המסייעים לבצע עיבוד מקבילי בצורה אפקטיבית ומהירה יותר בהשוואה למערכות אחרות. המערכת מפחיתה את קצב שחיקת שבבי ה- Flash, מציעה תהליך אוטומטי של הגירה "שקופה" של נתונים במקרי כשל והעיבוד המקבילי מאפשר לבצע את תחזוקת המערכת, ללא הפרעה לפעילות השוטפת", מוסיף קליינמן.
בין הלקוחות הגדולים שכבר מיישמים את טכנולוגיית אחסון הפלאש של יבמ, ניתן למצוא ענקי תעשייה דוגמת קוקה קולה ארה"ב, הנעזרת בטכנולוגיה זו על מנת לנהל באופן יעיל את מלאי המשקאות בנקודות מכירה ובאוטומטים למכירת משקאות הפזורים ברחבי ארה"ב. מערך אחסון הפלאש משרת את סביבת הניתוח האנליטי של קוקה קולה ומשפר את היעילות התפעולית של פעילות ההפצה של החברה.
_______________________________________________________


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il