TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ תציע תשתיות ענן למפתחים בתחרות האפליקציות של Citi


מפתחים מישראל מוזמנים להשתתף. ההרשמה תיסגר ב-6.3
קבוצת Citi ויבמ משתפות פעולה בעבודה עם מפתחי אפליקציות מובייל, הבונים דור חדש של טכנולוגיות בתחומי הפיננסים, במסגרת "אתגר המובייל של סיטי", Citi Mobile Challenge. יבמ תציע למשתתפי התוכנית ליווי, הדרכה, וגישה אל ענן הפיתוח שלה, Bluemix.
כל אלה, יאפשרו למפתחים בתוכנית של סיטי לבנות יישומים בתחומי הפיננסים, לבדוק ולפרוס אותם. שיתוף הפעולה נחשף בכנס InterConnect של יבמ, שנערך בשבוע שעבר בלאס וגאס.

תחרות "אתגר המובייל של סיטי" הושקה ב- 2014 בדרום אמריקה, והתרחבה מאז לכל העולם. באמצעות המיזם, משתפת סיטי פעולה עם יותר מ- 165,000 מפתחים בשש יבשות ו- 62 מדינות. 23 יישומים חדשניים שהוצגו לראשונה במסגרת התחרות נבחרו על ידי סיטי, ומיועדים להגיע לשוק כפתרון הנתמך על ידה. במסגרת הכנס בלאס וגאס, השיקה סיטי מחזור חדש של התחרות, המיועד למשתתפים מאירופה, המזרח התיכון ואפריקה.
ההרשמה לתחרות שנפתחה בשבוע שעבר, תימשך עד ה- 6 במארס. האפליקציות המפותחות במסגרתה יוצגו באירועים מיוחדים שייערכו בירושלים (ב-26 באפריל), ניירובי, וארשה ולונדון. היישומים שיעלו לגמר יתחרו על ההזדמנות להכניס את היישום אותו הם מפתחים לעבודה מלאה בתמיכת סיטי, על פרסים כספיים בסך כולל של 100,000 דולר וחבילת שירותים מנותני חסות לתחרות.
פלטפורמת ענן הפיתוח Bluemix של יבמ פועלת על גבי תשתיות ענן SoftLayer ומשלבת את יכולות תוכנות התשתית של יבמ, יחד עם כלים ושירותים המוצעים על ידי מערך השותפים העסקיים של החברה. ממשקי התכנות הזמינים במסגרת הזאת כוללים, בין השאר, את שירותי מערכת המחשוב הקוגניטיבי ווטסון, של יבמ.
סיטי תפעיל על גבי ענן SoftLayer של יבמ את מכלול ממשקי התכנות במסגרת התחרות. מתחרים שיבחרו לפתח את היישומים על תשתית Bluemix, יזכו לליווי של יבמ שתסייע להם בפיתוח בסביבת הענן שלה עם הדגמות מוצרים, הדרכה בעיצוב יישומי מובייל, ייעוץ וכתיבת קוד.
במסגרת התחרות של סיטי, תעניק יבמ גם פרס מיוחד לשימוש החדשני ביותר ב- Bluemix. למידע והרשמה: ibm.biz/CMCSpring15


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il