TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ETView מדווחת על קבלת אישור מה-CFDA הסיני


להפצת מוצרי ה- VivaSight DL וה- VivaSight SL, ע"י מפיץ גדול במדינה עמו מתנהל מו"מ מתקדם
ביל אדלמן, מנכ"ל אי.טי.ויו: "זהו צעד חשוב לשם העמקת החדירה והרחבת המכירות בסין, באמצעות חברת ההפצה נוספת שתפעל בסין למכירת מוצרי החברה ה-VivaSight™ DL וה- VivaSight™ SL"


1 במארס, משגב, חברת אי.טי.ויו מדיקל (ETView Medical) המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים רפואיים בתחום ניהול וניטור דרכי הנשימה, מדווחת על קבלת אישור מארגון המזון והתרופות הסיני (CFDA) להפצת מוצרי החברה, VivaSight™ DL וה- VivaSight™ SL, לצורך שיווקו והפצתו בסין באמצעות חברה סינית, אשר הינה אחד המפיצים הגדולים בסין בתחום מוצרי ה- Airway Management. הקבוצה מעריכה, כי הסכם להפצת מוצרי החברה בסין על ידי המפיץ הסיני המיועד ייחתם תוך מספר שבועות.

האישורים הרגולטוריים הגיעו לידי אי.טי ויו מדיקל היום ובהמשך להודעת החברה ב-27 בנובמבר, 2014 על המו"מ המתנהל עם המפיץ המיועד, במטרה להרחיב את ערוצי ההפצה של החברה בסין.

ביל אדלמן, מנכ"ל אי.טי.ויו, אמר: "קבלת אישורי הרגולציה בסין מהווה צעד חשוב נוסף במאמצי השיווק של החברה במזרח הרחוק. כידוע, השוק הסיני הוא אחד מהשווקים הגדולים בעולם, ואנו רואים חשיבות רבה בהשגת האישורים הרגולטוריים. אזכיר, כי לחברה כבר קיים אישור של הרגולציה הסינית לשיווקו של מכשיר ה- VivaSight™ SL בסין באמצעות מפיץ אחד, אך היות ובכוונת החברה למנות מפיץ נוסף שיפעל בסין לשם העמקת החדירה והרחבת המכירות לשוק יעד זה, הרי שקבלת האישורים כאמור הינה הכרח לשם התחלת המכירות בטריטוריה באמצעות המפיץ הנוסף. כמו כן, אישור הרגולציה הסינית לשיווקו של מכשיר ה- VivaSight™ DL בסין הינו אישור ראשון בסין של מוצר זה, שכידוע הינו המוצר החדש יותר מתוצרת החברה. אנו מאמינים שחתימת הסכם ההפצה עם המפיץ הנוסף בשבועות הקרובים תסייע לנו בחדירה ובשיווק מוצרי החברה בסין."
אודות אי.טי.ויו:
אי.טי.ויו (ETVIEW), חברת בת בבעלות מלאה של החברה, הוקמה ב-2004 ומתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים רפואיים בתחום הפיסיולוגיה הנשימתית בכלל ובתחום ניהול וניטור דרכי הנשימה בפרט. מכשירי החברה מסוגלים לתת מענה לניטור פרוצדורת הבידוד הריאתי. לחברה פלטפורמה טכנולוגית ייחודית, VivaSight™, המספקת מענה למרבית הצרכים הרפואיים בפרוצדורות בידוד ריאתי במהלך ניתוחי בית החזה וכן בביצוע הנשמה ובכלל זה הנשמת חירום בטיפול נמרץ באמצעות שימוש חדשני בניטור ויזואלי רציף של הפרוצדורות השונות. המכשור הרפואי של אי.טי.ויו ובכללם מכשיר ה- VivaSight™ DL קיבל אישורים רגולטוריים של ה-FDA בארה"ב ושל ה-CE באירופה וכן אישורים רגולטוריים נוספים במדינות יעד שונות. לחברה שלושה קווי מוצרים בתחום הפיסיולוגיה הנשימתית ובכלל זה צינור הנשמה חד-קני אשר בקצהו התחתון מותקנת מצלמת וידיאו דיגיטלית זעירה, צינור הנשמה דו-קני עם מצלמת וידיאו זעירה וכן חסם ריאתי. ניטור רציף של דרכי הנשימה העליונות מאפשר מיקום ובקרה של פרוצדורת החסימה הריאתית בין אם בשימוש בצינור חד-קני בשילוב עם חסם ריאתי ובין אם בשימוש בצינור דו-קני במהלך ביצוע פרוצדורות ניתוחיות של בית החזה בחדרי ניתוח. כמו כן, שימוש במכשירי החברה מאפשר ביצוע של פרוצדורות רפואיות נוספות כגון הנשמת חירום ופרוצדורות פיום קנה ביחידות טיפול נמרץ, תחת ניטור וויזואליזציה לאורך כל התהליך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il