TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה פורסם תשקיף רכבת ישראל לקראת ההנפקה


הרכבת מובילה את הנפקת האג"ח בחברות הממשלתיות
פורסם תשקיף חברת רכבת ישראל לצורך הנפקת אג"ח בהיקף של 1 מיליארד ₪ על-בסיס דוחות ספטמבר 2014, הגיוס צפוי להיות במהלך חודש מרץ 2015.
ההנפקה מעוגנת בהסכם המסגרת לפיתוח והפעלת רכבת ישראל שנחתם ביוני 2014 והכספים שיגויסו ישמשו להשקעה בפיתוח תשתיות הרכבת. רכבת ישראל הינה החלוצה בין החברות הממשלתיות בענף התשתית והתחבורה שמנפיקה אג"ח.
היום פורסם גם דירוג האשראי של רכבת ישראל ושל הסדרה המונפקת, אשר זכו לדרוג גבוה התומך ביכולת החברה לעמוד בהתחייבויותיה, ומגדיר את האג"ח הרכבתי כהשקעה בעלת סיכון נמוך.
• דירוג חברת מידרוג – Aa1 באופק יציב.
• דירוג חברת מעלות S&P-ilAA+ באופק יציב.
המח"מ של האג"ח הינו 3.6 והאיגרת צפויה להיפרע עד שנת 2020.
מהדוחות הכספיים של החברה ליום 30 בספטמבר 2014 עולה ביו היתר:
• ההון העצמי של החברה עומד על 708 מיליוני ₪.
• הרווח הנקי הסתכם ב- 1,508 מיליוני ₪.
• הרווח הנקי כולל בין היתר הכנסות חד פעמיות בסך כולל של 1,362 מליוני ₪. הרווח לתקופה בנטרול ההכנסות החד פעמיות הסתכם ב 146 מלש"ח.
החברה תחל כבר בשבוע הבא במהלך שיווק ההנפקה למשקיעים פוטנציאליים.


הנפקת האג"ח הובלה ע"י סמנכ"לית הכספים, גב' קרן אצלאן, יחד עם היועץ המשפטי עו"ד ירון זפט; רשות החברות – סגנית בכירה למנהל הרשות, יודפת אפק; נציג הרשות ברכבת ישראל, יוני כהן. התהליך נעשה בשיתוף משרדי התחבורה והאוצר. רכבת ישראל מיוצגת על ידי עו"ד אסתר קורן ועו"ד יפעת שפטל ממשרד עוה"ד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות'. בתהליך הפיננסי ליוותה את הרכבת חברת גיזה.
לדברי בעז צפריר, מנכ"ל החברה : "חברת רכבת ישראל עומדת בפני תהליך של הנפקת אג"ח שהוא משמעותי בהיבט הפיננסי מחד וההתנהלות הארגונית לרבות השותפים העסקיים והממשלה מאידך. עובדי הרכבת והנהלת החברה עושים רבות על מנת להרחיב ולשפר את השירות הרכבתי בישראל ולממש את תוכנית הפיתוח והשקעות המדינה ברכבת ישראל, לצד הגברת האוריינטציה השירותית של החברה. תוצאות החברה כפי שבאות לידי ביטוי בסיכומי שנת 2014 ובתשקיף – מדברות בעד עצמן, ועל כך גאוותנו".

מידע נוסף לכתב (OTR):
לרכבת ישראל ארבעה מגזרי פעילות מרכזיים: הסעת נוסעים, שינוע מטענים, מסחר, ופיתוח תשתיות מסילתיות בישראל.
בתחום הסעת הנוסעים: בשנת 2014 בוצעו 48.5 מיליון נסיעות ברכבת, זאת לעומת 12.7 מיליון נסיעות בשנת 2000, גידול של 282%. אחוז הדיוק של רכבת ישראל לשנת 2014 עמד על 95% והחברה הפעילה כ-440 רכבות ביממה.
בתחום שינוע מטענים: ב-2014 שינעה רכבת ישראל כ-7,539 אלף טון.
בתחום המסחר: לרכבת ישראל הסכם חדש עם הרשות למקרקעי ישראל, שמאפשר לה לפתח נדל"ן בתחנות הרכבת ולהפכן למרכזי סחר ותעסוקה, תוך ניצול הפוטנציאל הגבוה המצוי בהן.
בתחום פיתוח התשתיות: לרכבת ישראל תקציב פיתוח כולל של כ-55 מיליארד ₪, שיועד לפיתוח רשת המסילות, רכישת רכבות, השקעה בתחנות, במתחמי תחזוקה, ובשירות ללקוח.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il