TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תמיכת אבטחה פותחת את שוקי הרכב, הבריאות והתעשייה עבור המעבד ARM Cortex-R5


ARM, הספקית המובילה של פתרונות IP לתעשיית האלקטרוניקה, מציגה ערכת מסמכי אבטחה מקיפה עבור המעבד ARM Cortex-R5
במטרה להניע את אימוצו של המעבד ביישומים שבהם האבטחה היא גורם קריטי. מדובר בצעד חיוני בדרך לפריסה כדאית כלכלית של מערכות מתקדמות יותר מבחינה טכנית במגוון סקטורים, ביניהם שוקי הרכב, הבריאות והתעשייה. ה-Cortex-R5 הוא הראשון מבין שורה של מעבדי ARM שיגיעו עם ערכת מסמכי אבטחה שישמשו את חברות המוליכים למחצה כהוכחה לתאימות לתקני אבטחה פונקציונאליים חדשים.
למפתחי מערכות יש כיום ביטחון שניתן להשתמש במעבד Cortex-R5 ביישומים הקשורים לאבטחה כאשר למפתחי המערכות על-גבי שבב (SoC) יש גישה למידע נוסף הנדרש כדי להוכיח אבטחה תפקודית. עבור יישומי רכב כדוגמת powertrain ו-ADAS (מערכות עזר מתקדמות לנהג), תכנונים מבוססי Cortex-R5 עם ISO 26262 מאפשרים הקטנה של כמות הרכיבים הכוללת. התוצאה היא מחזורי תכנון מהירים יותר ועלויות כוללות ועלויות ייצור נמוכות יותר, כמו גם ירידה בצריכת ההספק ובפליטות של כלי הרכב.
בנוסף, מערכות תעשייתיות הקשורות לאבטחה צריכות להוכיח תאימות לתקן ה-IEC 61508 וחבילת מסמכי האבטחה של ה-Cortex-R5 תומכת באישור זה. תיעוד האבטחה הגנרי גם מאפשר יישום של ה-Cortex-R5 בשווקים נוספים רבים, ביניהם תחום הרפואה המכוסה על-ידי קשת רחבה של תקנים, מה שמצריך גישה גנרית.
יתרה מכך, מהדר ARM הסטנדרטי בתעשייה מאושר היום לפי תקן TÜV SÜD, מה שמאפשר פיתוח של תוכנות קשורות לאבטחה לפי התקנים ISO 26262 ASIL D ו- IEC 61508 SIL 3ללא צורך בפעילויות אישור נוספות בשרשרת הכלים. אישור ה- TÜVמשלים את ערכת האישורים ARM Compiler Qualification Kit, המכילה את מדריך האבטחה, מסמך תהליך הפיתוח, דוח הבדיקות ודוח הכשלים.
המעבד Cortex-R5 הוא מעבד זמן אמת מתקדם וכדאי כלכלית המתאים למגוון יישומים משובצים. המעבד אומץ על-ידי יצרניות סיליקון מרובות במטרה לפתח הן SoCs ספציפיות ליישום והן מיקרו-בקרים לכל מטרה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il