TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה שלילית


מדד המעוף ננעל בירידות שערים ,בשיעור של 0.36% ל-1455 ,מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקלים

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה שלילית על רקע מגמה דובית המעורבת בשוקי העולם.


יניב חברון, הכלכלן הראשי של אקסלנס, מציין בעקבות החלטת הריבית של בנק ישראל אתמול כי "בדומה להחלטה על ריבית חודש ינואר, גם הפעם מדגישים בבנק כי גורמים חיצוניים (המשך ירידת מחירי האנרגיה והשפעת ירידת מחירי המים והחשמל) הם אלו המביאים בחלקם לציפיות האינפלציה הנמוכות, בייחוד לטווחים הקצרים. להערתכנו, בבנק ישראל לא ינקטו פעולה כלשהי עד לקבלת מדדי המחירים של החודשים ינואר-פברואר, הצפויים להיות נמוכים. כלומר, בבנק ירצו לראות כיצד מושפעות הציפיות לאחר 'ניקוי' המדדים הנמוכים מהן".


חברון מתייחס גם לדברי בנק ישראל כי "קצב נטילת המשכנתאות החדשות ממשיך להיות גבוה מאוד" ולד"וח היציבות הפיננסית שפרסם הבנק בשבוע שעבר, שסימן את שוק הדיור כאחד משני הסיכונים המרכזיים למערכת הפיננסית בישראל. חברון מעריך כי "בסביבת הריביות העולמית הנוכחית ובהתחשב בציפיות האינפלציה הנמוכות (בהן רואה הבנק יעד מרכזי), לא נראה שבטווח הקרוב יפעל הבנק בצורה כלשהי על מנת להפחית את הסיכונים העולים משוק זה".


ובעולם עפר קליין, ראש אגף כלכלה ומחקר בהראל ביטוח ופיננסים על הבחירות ביוון: " האזרחים ביוון העבירו את השלטון למפלגת השמאל הקיצונית SYRIZA לאחר 5 שנים של מיתון שבחלקם תוצאה של תנאי הסיוע המחמירים שהמדינה נאלצה לקבל. בעקבות הפרסום האירו נחלש כאשר החששות של יציאת יוון מגוש האירו עלו מחדש.
להערכתנו הסיכוי לכך נמוך; המפסידים הגדולים ממהלך כזה יהיו אזרחי יוון עצמם שכוח הקניה שלהם יישחק בברוטליות. (במיוחד כאשר השנה  לאחר 5 שנים הם חזרו לצמוח). מפלגת השלטון החדשה כבר הודיעה שאיננה מעוניינת ביציאה מגוש האירו אך תדרוש לנהל משא-ומתן מחודש כדי לקבל הקלות נוספות בתנאי תכנית החילוץ.
יש לציין שהתלות העצומה של יוון בסיוע הכספי מה?(IMF/EU/ECB), מקטינה את הסיכוי לסטייה משמעותית מתוכנית החילוץ שהמדינה התחייבה לה בעבר, אך לא נופתע אם בסופו של דבר יהיו ויתורים של 2 הצדדים ויוון תישאר חברה בגוש. במיוחד לאחר שאחת ההתבטאויות של הנגיד האירופאי הייתה שעל המדינות בגוש האירו לאמץ תקציב תומך צמיחה (גם הקלה פיסקאלית) וברור שהתקציב המרסן שנכפה עד כה על יוון - איננו כזה."
 
חברות במרכז
אלוני חץ הודיעה כי חברת הבת Carr Properties)44%) חתמה על הסכם עם Fannie Mae  (חברה ציבורית מובילה בתחום שוק המשכנתאות המשני בארצות הברית, אשר הינה תחת חסות הממשל האמריקאי ומדורגת בדירוג חוב בינלאומי AA+) להשכרת משרדים בשטח של כ-65,000 מ"ר (700,000 רגל רבוע) בקומפלקס משרדים ומסחר חדש אשר בכוונת Carr להקים במתחם ה- Washington Post שבוושינגטון DC, בשטח של כ-80,000 מ"ר (כ-875,000 רגל רבוע).


אודיוקודס מדווחת על תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2014
ההכנסות בשנת 2014 הסתכמו ב-151.6 מיליון דולר – גידול של 10.5% בהשוואה לשנה קודמת
ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו ב- 39.1 מיליון דולר, המשקפות גידול של 7.9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד; ההכנסות בשנת 2014 הסתכמו ב-151.6 מיליון דולר - גידול של 10.5% בהשוואה לאשתקד


קבוצת דלק מודיעה כי חתמה על מזכר הבנות בלתי מחייב למכירת השליטה בחברת הפניקס לחברה נסחרת  זרה בעלת פעילות בינלאומית בתחום הביטוח.
שווי העסקה חושב על פי ההון העצמי של הפניקס ליום 30.09.014 שעמד על כ-3.7 מיליארד שקל, בתוספת ריבית שתשולם לקבוצת דלק החל מיום 30.09.2014 ועד למועד השלמת העסקה. התמורה לקבוצת דלק צפויה להגיע עד לכ-1.9 מיליארד שקל, תלוי בהיקף האחזקות הסופי שתמכור (42%-52.3%). התמורה תשולם במזומן במועד השלמת העסקה.


אנדימד מדיקל קיבלה אישור לפטנט בארה"ב המחזק את הקניין הרוחני שלה בתחום הטיפול  בגלי רדיו
הפטנט מגן על טכנולוגיית החברה ומחזק את מיצובה העסקי והתחרותי בתחום הטיפול הלא פולשני למיצוק העור והפחתת קמטים הן בשוק המקצועי והן בשוק הביתי
החברה רואה חשיבות רבה בקבלת אישור הפטנט בארה"ב המצטרף לאישורי הפטנט הקיימים של החברה


 


 





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il