TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדימד מדיקל קיבלה אישור לפטנט בארה"ב המחזק את הקניין הרוחני שלה בתחום הטיפול בגלי רדיו


הפטנט מגן על טכנולוגיית החברה ומחזק את מיצובה העסקי והתחרותי בתחום הטיפול הלא פולשני למיצוק העור והפחתת קמטים הן בשוק המקצועי והן בשוק הביתי
החברה רואה חשיבות רבה בקבלת אישור הפטנט בארה"ב המצטרף לאישורי הפטנט הקיימים של החברה

אלעד מגל מנכ"ל אנדימד מדיקל:
"אנדימד נהנית זו תקופה ארוכה מניצול יתרונותיה הטכנולוגיים והתחרותיים ומהאצת קצבי הצמיחה, וקבלת פטנט זה יסייע בידי החברה להמשיך ולמנף את יתרונה הטכנולוגי לצורך המשך צמיחה במכירות"

קיסריה , 27 בינואר, 2015, אנדימד מרחיבה את הקניין הרוחני ואת ההגנה על הטכנולוגיה המובילה שלה בתחום הטיפול בעור בגלי רדיו RF: חברת אנדימד מדיקל, חברת הבת של אנדימד בע"מ (סימול: אנדי), המפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי קוסמטי על בסיס טכנולוגיה מבוססת אנרגיית גלי רדיו (RF), הודיעה היום כי קיבלה הודעה מרשות הפטנטים האמריקאית ולפיה אושר לה פטנט טכנולוגי חדש בתחום הטיפול בגלי רדיו.

הפטנט החדש נוגע לשימוש באלקטרודות אינדוקטיביות למטרות טיפולים אסתטיים ואחרים של העור. טכנולוגיה זו מרחיבה את יכולותיה של החברה בתחום עיסוקה ועשויה להיות מיושמת במכשור שהחברה מציעה לרופאים בקליניקות והן לצרכן הביתי.

אנדימד משווקת את מוצריה -/ EndyMed Pureוה-EndyMed Pro, לשוק המקצועי בכל רחבי העולם, ומזה כשנה היא משווקת את המוצר החדש לשוק הביתי ה-Newa, לו אישור ה-FDA לשיווק בכפוף למרשם. הפטנט החדש מגן על טכנולוגיית החברה בשני שווקי יעד מרכזיים אלו בטיפול לא פולשני המיועד למיצוק העור והפחתת קמטים באזור הפנים.

עד היום בוצעו באמצעות הטכנולוגיה של אנדימד מדיקל עשרות אלפי טיפולים, במאות מרכזים רפואיים וקוסמטיים בעשרות מדינות בעולם. החל מהרבעון השלישי של שנת 2013, החלה אנדימד לשווק ישירות את מוצרי ה-RF בארה"ב באמצעות אנדימד מדיקל אינק, חברת נכדה של החברה.

אלעד מגל, מנכ"ל חברת אנדימד, מסר: "אנדימד ממשיכה לחזק את הקניין הרוחני ומבססת את ההגנה הפטנטית על הטכנולוגיה הייחודית של החברה. חיזוק הפטנטים מאפשר לאנדימד לשפר עוד יותר את מיצובה העסקי והתחרותי המייצר לה יתרון הן בפעילותה אל מול השוק המקצועי והן בהרחבת פעילותה גם בתחום הביתי. אנדימד נהנית זו תקופה ארוכה מניצול יתרונותיה הטכנולוגיים והתחרותיים ומהאצת קצבי הצמיחה, וקבלת פטנט זה יסייע בידי החברה להמשיך ולמנף את יתרונה הטכנולוגי לצורך המשך צמיחה במכירות".

אנדימד צומחת בעקביות בהכנסות ואלו הסתכמו ברבעון השלישי של 2014 בסך של כ-9.86 מיליון שקל לעומת 5.89 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 67%. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2014 הסתכמו ההכנסות בכ-24 מיליון שקל לעומת 15.67 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 53%. הגידול במכירות נבע בעיקרו מגידול במכירות במגזר ה-RF. הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-2.1 מיליון שקל לעומת רווח של 0.58 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il