TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה חיובית


מדד המעוף ננעל במגמה חיובית ,בשיעור של 0.27% ל-1459,מחזור המסחר הסתכם ב-994 מיליון שקלים

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה חיובית על רקע מגמה שורית במדדי העולם.


נזכיר שביום שישי בארה"ב  התפרסם מדד מנהלי הרכש בתחום הייצור לחודש ינואר. המדד הציג קריאה מאכזבת של 53.7 נק' לעומת צפי הכלכלנים לקריאה של 54 נק'.
בנוסף התפרסם נתון מכירות הבתים מיד שנייה לחודש דצמבר, המדד הציג מכירות של 5.04 מיליון בתים כאשר הכלכלנים ציפו לקריאה גבוהה יותר - מכירות של 5.06 מיליון בתים.


ההודעה של נגיד הבנק המרכזי האירופי מריו דראגי, מכניסה את אירופה לעידן של הקלה כמותית לפחות ל 18 חודשים ולפחות ל- 1 טריליון אירו. מפתח דבריו של דראגי בעניין תכנית ההקלה הכמותית ניתן להבין כי הוא לא שולל כלל המשך של התכנית גם לאחר תקופת סיום התכנית המוגדרת בנאום (09/2016) ,
אלא אם האינפלציה תתקדם ותגיע לרמה הרצויה מבחינתו, מעט מתחת ל 2%.
כלומר, דראגי, נחוש במלחמתו בדיפלציה וימשיך בתכניתו גם אם יידרש לפרק זמן נוסף מעבר ל- 18 החודשים עליהם הצהיר. המשמעות לשוק היא שתשואות האג"ח ימשיכו להנות מתמיכה חזקה ולהישאר נמוכות ושווקי המניות ימשיכו להנות מכסף זול וזמין.


תעשיית קרנות הנאמנות מסכמת שבוע עם פדיון קל של כ-25 מיליון ₪
כאשר, כ-295 מיליון ₪ נותבו לקרנות המחקות וכ-20 מיליון ₪ לקרנות הכספיות. מנגד, נרשמו פדיונות של כ-340 מיליון ₪ בקרנות המנוהלות
בראש המגייסות השבוע: קרנות אג"ח חו"ל (200 מיליון ₪) וקרנות אג"ח מדינה (200 מיליון שקל).
הבולטות בגיוסים בקרנות המחקות הן: קרנות מחקות על מדדי אג"ח מדינה (140 מיליון ₪) וקרנות מחקות על מדדי אג"ח שקלי (60 מיליון ₪).


המסחר השבוע התאפיין במגמה מעורבת. מחד, ירידות שערים במדדי המניות, ומנגד - עליות במדדי אגרות החוב הממשלתיות והקונצרניות. תעשיית קרנות הנאמנות רשמה השבוע פדיונות של כ-25 מיליון ₪. זאת, לעומת פדיון של 110 מיליון ₪ בשבוע הקודם. מתחילת החודש, הקרנות המסורתיות גייסו כ-740 מיליון ₪: קרנות מנוהלות רשמו פדיונות של כ-180 מיליון ₪ אל מול גיוסים ניכרים מאוד של כ-920 מיליון ₪ בקרנות המחקות. כך, עפ"י אומדנים והערכות שבוצעו ע"י כלכלני מיטב דש.


חברות במרכז
חברת הנדל"ן י.ח. דמרי, בשליטת יגאל דמרי, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב שלה. בשלב המוסדי של ההנפקה נרשמו ביקושי יתר בהיקף של כ-284 מיליון שקל, קרוב לפי 2 מהסכום שביקשה החברה לגייס בשלב זה. החברה דיווחה, כי היא החליטה לגייס במסגרת השלב המוסדי כ-157 מיליון שקל. בשלב הציבורי של ההנפקה צפוי להתקיים בימים הקרובים.


קבוצת חנן מור החלה בשלב הראשון של בניית פרויקט "השדרה בחריש" בעיר חריש, במסגרתו החלה בהקמת 6 בניינים מתוך 11.  בפרויקט דירות  4 ו 5 חדרים , דירות גן ופנטהאוזים אשר יבנו  ע"פ תקן ירוק 5281 לבנייה ירוקה אכלוס צפוי: יולי 2017


ביקושים גבוהים במכרז המוסדי של שלמה החזקות
בהיקף של כ-400 מיליון ₪ ערך נקוב אג"ח
אסי שמלצר, יו"ר שלמה החזקות: "זוהי הבעת אמון של השוק המוסדי בחברה ובהנהלה של שלמה החזקות במכרז המוסדי המקדים ראשון שלנו מאז לכתו של שלמה לפני שמונה חודשים. החברה ממשיכה להוכיח את חוסנה הפיננסי ואת יציבותה".


גזית-גלוב: FCR, חברת הבת הקנדית, הודיעה על גיוס הון בהיקף של כ- 75 מיליון דולר קנדי‏
במסגרת ההתקשרות העניקה FCR לחתמים אופציה, לשלושים יום מסגירת ההנפקה, לרכישת עד 570,000 מניות נוספות במחיר ההנפקה. במידה והאופציה תמומש במלואה, היקף ההנפקה יגדל לסך של כ- 86.5 מיליון דולר קנדי.
ההנפקה צפויה להסגר ב- 3 בפברואר, 2015 או במועד סמוך וכפופה לאישורים רגולטורים.
תמורת ההנפקה תשמש את החברה לרכישת חלקה (כ- 53%) בשלושה נכסים בטורונטו בסך של כ- 37 מיליון דולר קנדי (חלק החברה) במסגרת שותפות Urban Realty M+M. יתרת התמורה תשמש למימון פעולות פיתוח עתידיות.


 


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il