TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

FXCM מפרסמת עדכונים על פעילותה העסקית


ועל התוכניות העתידיות להחזר הלוואת החירום שקיבלה מלוסדיה
נפח המסחר של FXCM מתחילת ינואר עמד על 406 מיליארד דולר

מנכ"ל FXCM דרו ניב: "FXCM ממשיכה לפעול כרגיל ברמה העסקית כשלכל הישויות שלנו יש מכסת הון מעבר לדרישת הרגולציה; הסכם המימון עם לוסדיה יאפשר לנו להרחיב ולפתח את עסקי הליבה שלנו"

ענקית המט"ח FXCM (סימול בנסדא"ק: FXCM) פרסמה בסוף השבוע עדכונים על פעילותה העסקית, כמו גם הצהרה מפיו של מנכ"ל FXCM דרו ניב על הנתונים החודשיים העדכניים, על היקף פעילות החברה, ועל תכניות החברה בנוגע לתשלום חובותיה. כמו כן, מצורפת התייחסות של מנכ"ל חברת לוסדיה ריצ'רד הנדלר ונשיא לוסדיה בריאן פרידמן.

הנתונים מצביעים על פעילות עסקית גבוהה
היקף המסחר בחודש האחרון בקרב הלקוחות הקמעונאיים של FXCM, הן במסחר במט"ח והן במסחר בחוזי הפרשים (CFD), עמד על 406 מיליארד דולר, כאשר 30% מתוך סך כל נפח המסחר נרשם בשבוע שעבר, וזאת חרף החג שחל בארצות הברית באותה תקופה. נפח המסחר היומי הממוצע בתקופה זו עמד על 27 מיליארד דולר. נכון ל-22 בינואר, מספר חשבונות המסחר הפעילים של FXCM עמד על 224,547, וסך הון הלקוחות עמד על מיליארד דולר.*

מנכ"ל FXCM דרו ניב אמר: "שבוע לאחר התנועה חסרת התקדים של הפרנק השוויצרי, והסכם המימון שנחתם עם לוסדיה, FXCM ממשיכה לפעול כרגיל ברמה העסקית. לכל הישויות שלנו יש מכסת הון מעבר לדרישת הרגולציה. כפי שמלמדים נתוני הפעילות החודשית שלנו, FXCM ממשיכה להיות חברה מובילה בשוק המסחר הקמעונאי במט"ח, כאשר בקצב הנוכחי אנו עשויים לרשום שיא בנפחי המסחר. אנו אסירי תודה במיוחד ללקוחותינו על הנאמנות והתמיכה".

דרו הוסיף ואמר, "המימון שקיבלנו מלוסדיה חיזק את המאזן שלנו ומאפשר לנו להמשיך ולפתח ולהרחיב את פעילות הליבה שלנו, ובד בבד להקטין את החוב שלנו באמצעות מכירה של נכסים שאינם חלק מהליבה העסקית. אנו מעריכים כי באמצעות ההכנסה שתנבע מהמכירות הללו וההכנסות השוטפות שלנו, אנו נעמוד בהתחייבויות שלנו לטווח הקצר ולטווח הארוך, ובתוך כך נשמור על עוצמת המותג שלנו."

ריצ'רד הנדלר, מנכ"ל לוסדיה, בריאן פרידמן, נשיא לוסדיה, ציינו: "אנו רואים ב-FXCM הזדמנות לעבוד עם חברה פיננסית וליצור ערך בטווח הארוך עבור כל בעלי השליטה והגורמים המעורבים, לרבות עובדיה של FXCM ולקוחותיה. נסייע לדרו ניב ולצוותו לפתח את ההזדמנויות העסקיות שיסייעו ל-FXCM לשלם את הלוואת החירום שהוענקה לחברה בשבוע שעבר, ולאחר מכן, כהשקעה לטווח הארוך יותר, בסבלנות ובחריצות, נפעל כדי למצות את הערך של FXCM, כפי שאנו עושים בכל ההשקעות שאנו מבצעים, שרבות מהם אנו ממשיכים להחזיק לאורך טווח ולעיתים שנים רבות".

*הנתונים אינם כוללים את נפח המסחר שנרשם אצל לקוחות שנקלעו לגירעון שלילי בעקבות החלטת הבנק של שוויץ לבטל את הקיבוע לאירו בשער חליפין של 1.2 פרנק לאירו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il