TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טרכטנברג תומך בהטלת פיקוח על מחיר הגז!


מנואל טרכטנברג, מועמד לתפקיד שר האוצר הבא, מחזק את פעילות 'מגמה ירוקה' ומצהיר בפה מלא – יש צורך לבצע פיקוח על המחירים של הגז.
בפאנל שהתקיים באוניברסיטת תל אביב, נאם טרכטנברג מול ציבור סטודנטים והתייחס לשאלות מהקהל. אחת השאלות שהופנתה אליו הייתה של עומרי בללי, ראש תא מגמה ירוקה באוניברסיטת תל אביב, בנושא הפיקוח על מחירי הגז, דבר שאין אליו כלל וכלל התייחסות- לא בנקודת הזמן הנוכחית ולא בעתיד עם הדיבורים על הקמת רשות על שתאחד תחתיה את כל רגולצית הגז.

"לא יכול להיות שמשאב טבעי ששייך למדינת ישראל לא יהיה תחת פיקוח", כך בחר לענות מנואל טרכטנברג, המועמד לתפקיד שר האוצר מטעם מפלגת 'העבודה', לשאלת הפיקוח על מחיר הגז. טרכטנברג אף הוסיף ואמר כי "יש דרכים לעשות את זה, אפשר להצמיד את זה למחיר הבינלאומי הרלוונטי למדינת ישראל ולהחזיק אותו שמה כך שהתמורה והתועלת בתור משאב כל כך חשוב יגיע לכולנו."

הפגנת תמיכה הגיעה גם מח"כ מירי רגב ואלי אללוף, שניהם מועמדים בולטים לכנסת הבאה.

עומרי בללי, ראש תא מגמה ירוקה בתל אביב: "המאבק על הגז הוא לא על יוקר המחיה בלבד, זהו מאבק על הדמוקרטיה הישראלית - מימוש ריבונות הציבור על משאבי הטבע שלו ודאגה לביטחון האנרגטי של כולנו".

הגז הטבעי הוא משאב טבע ששייך לכולנו, נמכר למשק הישראלי במחירים מופקעים. לפי דו"חות של מומחים בינלאומיים מהתחום ניתן להפחית את מחיר הגז ביותר מחצי, מ-6$ לרמה של 3$ ליחידת אנרגיה. כך ניתן יהיה להקטין את עלויות היצור במשק ואת יוקר המחיה בכלל.

פיקוח על מחיר הגז הוא הפתרון היחיד להבטחת מחיר הוגן שיעודד שימוש באנרגיה נקייה וזולה יותר ויוריד את יוקר המחיה לכולנו!


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il