TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת CALLUP הישראלית הכריזה על גירסה חדשה למערכת מתוצרתה המאפשרת ניהול מרחוק של כרטיסי SIM


חברת CALLUP מראש העין, המספקת שירותי ערך מוסף לחברות תקשורת ברחבי העולם, הכריזה על גירסה חדשה למערכת מתוצרתה לניהול מרחוק של כרטיסי SIM.
המערכת, SIM OTA, מאפשרת לחברות תקשורת סלולריות לנהל מרחוק קבצים ויישומונים (applets) על גבי כרטיסי ה-SIM של המנויים. באמצעות מערכת SIM OTA יכולה חברת התקשורת הסלולרית לנהל את מחזור החיים של כרטיס ה-SIM החל מהפעלתו ע"י משתמש חדש, דרך שדרוגים ועדכונים, וכלה בביטול הכרטיס. המערכת מותקנת כיום בקרב שורה של חברות סלולריות בישראל ובדרום אמריקה ובקרוב תותקן בחברת תקשורת סלולרית באירופה המשרתת למעלה מ-10 מיליון מנויים.

הגירסה החדשה, SIM OTA 3.0, כוללת מערכת חכמה לניהול קמפיין המאפשרת עדכון מרחוק של פרמטרים על כל כרטיסי ה-SIM של חברת הסלולר. המערכת חוזרת באופן אוטומטי על תהליך העדכון בכל כרטיסי ה- SIM שלא יכלו לקבל את העדכון המקורי בשל סיבות שונות, כגון מכשירים כבויים, או מנויים שהיו בנדידה.

באמצעות SIM OTA 3.0 יכולות חברות תקשורת סלולרית ליצור רשימות תפוצה דינמיות המבוססות על קריטריונים שונים, כגון סוגי קבצים ותוכנם. רשימות התפוצה מאפשרות לחברות הסלולר לעדכן קבוצות ספציפיות של כרטיסים על פי פרמטרים המוגדרים מראש. בנוסף, הגרסה החדשה מאפשרת ניהול מקוון של כרטיס בודד. SIM OTA 3.0 כוללת מערכת אוטומטית לתפוצת דו"חות למנויים, המאפשרת למנהלים ואנשי מקצוע טכניים בחברת התקשורת הסלולרית להירשם לדיווחי המערכת ולקבל אותם ישירות לדואר האלקטרוני שלהם.

ניתן לשלב באופן מלא את SIM OTA 3.0 עם הגירסה החדשה (גירסה 5.0) של מערכת הניהול הרב-תכליתית של CALLUP (CVMS), המאפשרת לחברות תקשורת סלולריות להקים, להגדיר ולשלוט בשירותי הערך המוסף שלהן בזמן אמת. SIM OTA 3.0 כוללת ממשק חדשני וקל לשימוש, ומדדי ביצועים מרכזיים (KPI) נוספים.

מערכת SIM OTA מבוססת על פלטפורמת MDM+ מתוצרת CALLUP, המשמשת לניהול מכשירים סלולריים. בין השאר מאפשרת SIM OTA לקבוע על איזה מפעילים סלולריים יתביית הטלפון של המנוי כשהוא במצב נדידה (roaming), ולפי איזה סדר עדיפויות, בהתאם להסכמים בין החברות. תכונות נוספות הכלולות במערכת מאפשרות לאתר את מיקומו הגיאוגרפי של כרטיס ה-SIM, ולשגר למנוי הודעת SMS על התחברותו למפעיל סלולרי מסויים בעת היותו במצב נדידה.

"מערכת SIM OTA חוסכת לחברות סלולריות זמן רב וכסף כתוצאה מהיכולת לבצע פעילויות שונות מרחוק, ובכך משפרת את השירות ללקוחות שאינם נאלצים להגיע לתחנות השירות" אמר אלון רוט, מנכ"ל CALLUP. "בעידן בו השירות ללקוח הוא אחד הגורמים העיקריים לבחירת לקוחות בחברת תקשורת זו או אחרת. היכולת לאפשר שירות מיטבי מרחוק ללקוח היא קריטית. מערכת ה-SIM OTA של CALLUP תומכת בכל סוגי הכרטיסים ומאפשרת גמישות מירבית למפעיל הסלולרי בבחירת ספקיות ה-SIM שלו”.

מערכת SIM OTA תומכת בתקן LTE ומאפשרת לחברות סלולריות לשגר פקודות שליטה לכרטיסי ה-SIM באמצעות מימשק תכנות ישומים (API). המערכת יכולה לעדכן מרחוק כל קובץ במערכת הקבצים של הכרטיס, שלגביהם ניתנה הרשאה לשינוי מרחוק, כגון קובץ המשמש לזיהוי הכרטיס, קובץ המכיל פרמטרים של SMS, בחירת הרשת ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il