TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם צפויה להיפתח במגמה שלילית


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו שלילי בשיעור של 0.7%
הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה שלילית על רקע מגמה דובית במדדי אירופה.

אמש בארה"ב פורסם מאזן התקציב הפדרלי הצפי המוקדם היה מאזן חיובי של 3 מיליארד דולר, התוצאות לבסוף הציגו הפרש חיובי של 2 מיליארד דולר בלבד. הפער בין ההכנסות להוצאות הינו סממן נוסף לפעילות כלכלית ונוגעת לחוזקו העתידי של הדולר.

תחילה על המדדים בארה"ב מאת שחר רחמני בהיבט הטכני:
בשביל שהשוק יחזור לתנועה עולה ואולי שיאים צריכים לראות עקביות בתנועה העולה , מהלך מעל 2050 ובהמשך מהלך מעל 2075-2065.כרגע חזרתי לנטיה חיובית באופן זמני , יש מקום לשיפור.
אם התמיכה לא תחזיק יש לצפות לאזורי 2000-1990.
כרגע אין סיבה מהותית לירידות משמעותיות פרט להיבטים טכניים וחשש משקיעים כי נתוני המקרו תומכים בשוק.

רן שמואלי, מנהל השקעות בבית ההשקעות אלומות
אירועי סוף השבוע בצרפת והמשך הירידה במחיר הנפט מבשרים על המשך התנודתיות בשווקים, שחזרו לנוע בימי המסחר האחרונים בין האופוריה של הציפיות להרחבה כמותית באירופה לדיכאון שיביאו גלי הפיטורים בתעשיית הנפט העולמית והיציאה האפשרית של יוון מגוש האירו. גורמים אלו דוחפים את המשקיעים חזרה למקלט הבטוח של אגרות החוב האמריקאיות לעשר שנים שמחירן ממשיך לטפס למרות הציפיות להעלאת ריבית ע"י הפד באזור הרבעון השני של השנה. הירידה המפתיעה בשכר הממוצע במשק בארה"ב אשר הראה דוח התעסוקה ביום שישי, התחזקות הדולר אל מול האירו והחששות מיציאה אפשרית של יוון מהגוש, דוחפים שוב את התשואות בארה"ב כלפי מטה.

חברות במרכז
סומוטו מעריכה כי תעקוף באופן משמעותי את תחזיותיה המוקדמות
החברה מעריכה כי ההכנסות על בסיס פרופורמה במחצית השנייה של שנת 2014 יסתכמו ב- 25.0-25.5 מיליון דולר, הגבוהות בלמעלה מ- 17% מהתחזית שפרסמה החברה (*)
החברה מעריכה כי הרווח התפעולי לפני הפחתות על בסיס פרופורמה לחציון השני של שנת 2014 יסתכם בכ- 8.2-8.6 מיליון דולר, הגבוה בלמעלה מ- 35% מהתחזית שפרסמה החברה

טליט תקשורת (Telit Communications PLC), החברה הגלובלית המובילה בתקשורת בין מכונות (M2M) וטכנולוגית ה"אינטרנט של הדברים" (IoT), הציגה נתוני הכנסות ראשוניים טרם פרסום הדוחות הכספיים לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2014.
ההכנסות לשנת 2014 שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2014 צפויות להסתכם בכ-294 מיליון דולר, לעומת 243.2 מיליון דולר בשנת 2013, סכום המהווה גידול שנתי של 21 אחוזים.

אטיוניטי בע"מ (NASDAQ CM:ATTU), ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לזמינות מידע, הודיעה היום כי היא חתמה על הסכם רישיון אסטרטגי עם חברת שירותי ענן בהיקף של כ-7.5 מיליון דולר שישולמו במהלך השנתיים הקרובות עם אופציה להרחבתו ללמעלה מ-10 מיליון דולר.

חברת טרנסווי, מקבוצת או.אר.טי, העוסקת בייצור ושיווק של מערכות כרטוס וניהול לתחבורה הציבורית, הודיעה היום כי חתמה על הסכם מול חברת IBM להחלפת מערכות הכרטוס בצי כלי הרכב של "אגד" . ההסכם הינו לתקופה של 10 שנים וצפוי להניב הכנסות המוערכות בכ- 50 מיליון שקל עבור טרנסווי.
טרנסוויי תשמש כקבלן משנה של- IBM. במסגרת ההסכם תספק החברה בשנתיים הקרובות מערכות כרטוס אוטומטיות התומכות בכרטוס חכם , באמצעות מערכות תמיכה והטענה אשר יוצבו בתחנות ובצי כלי הרכב בהיקף של 30 מיליון שקל. בנוסף תעניק שירותי תחזוקה למערכות לתקופה של 10 שנים בהיקף של כ- 20 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il