TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיסקו ורד האט מרחיבות את השת"פ העולמי ביניהן גם לישראל


החברות ישיקו החודש בישראל פעילות משותפת סביב OpenStack, תשתית ממוקדת ביישומים ו- Intercloud
סיסקו ורד האט הודיעו על הרחבת קשריהן עם האצת שיתוף פעולה סביב OpenStack, תשתית ממוקדת ביישומים ו- Intercloud.
שיתוף הפעולה מתקיים גם בישראל, ובמסגרתו יקיימו החברות אירוע השקה רשמי של פתרון התשתית הייחודי ל- OpenStack, המשלב יחד קוד פתוח, חדשנות ופונקציונליות.

אירוע ההשקה המשותף יתקיים במשרדי סיסקו בנתניה ביום ג' 27.1.15, ויכלול הרצאות של מומחי סיסקו ורד האט, לצד הדגמות חיות (Live Demo) של התשתית האינטגרטיבית המובילה בעולם ליישום ענן פרטי היברידי.

במסגרת השת"פ העולמי ביניהן, הכריזו רד האט וסיסקו לא מכבר על פתרון תשתית משולב חדש עבור הטמעות ענן מבוססות OpenStack (פרויקט ענן כשירות בקוד פתוח, שהופך לסטנדרט).

סיסקו היא מובילת השוק בתשתיות משולבות – פלח השוק הגדל במהירות הרבה ביותר, אשר משלב שרתים, קישוריות אחסון ותוכנות ניהול. המשפחה החדשה של פתרונות תשתית משולבים Cisco USC, מכוונת אל לקוחות ארגוניים ובגודל בינוני, ע"י ייעול ההטמעה והתפעול של עננים פרטיים מבוססי OpenStack, תוך אספקת נתיב התקדמות ל- Intercloud – "ענן העננים" המקשר הגלובלי, שמחבר בין עננים פרטיים, ציבוריים והיברידיים.

תשתית Cisco USC המשולבת עבור פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack (UCSO), תשלב מספר פתרונות של סיסקו עם פלטפורמת רד האט.

בועז מעוז, מנכ"ל סיסקו ישראל, אמר כי סיסקו עובדת עם שותפים לבניית ה- Intercloud. לדבריו, עם התקדמות תעשיית הענן לכיוון טכנולוגיית קוד פתוח, סיסקו ורד האט מרחיבות את קשריהן ברמה העולמית, ועושות זאת גם בישראל.

דן טולדנו, מנהל אזורי רד האט ישראל, יוון וקפריסין, אומר סיסקו מביאה לשת"פ את הובלתה בתשתיות ענן ותשתיות משולבות, בעוד רד האט מביאה הובלת שוק ומומחיות עמוקה בקוד פתוח ו- OpenStack. שילוב העוצמות המשלימות ייתן ללקוחות יתרון ייחודי בשוק.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
12/1/15
1. למעוניינים בהכנסה נוספת מהבית - למעוניינים בהכנסה נוספת מהבית
למעוניינים בהכנסה נוספת מהבית בחברה ישראלית גדולה במגוון עבודות ותפקידים לבחירה, שירות לקוחות, טלמרקטינג, מכירות, ועוד שכר גבוהה, לפרטים נוספים אפשר לפנות למייל: barak7165@gmail.com
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il