TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Bell-Labs העולמית הכריזה על הזוכה בתחרות הצעות המחקר הבינלאומית


הצעת המחקר הזוכה מאפשרת לסרוק ולנתח ביג דאטה ברשתות חברתיות ולזהות נטייה פוליטית של גולשים
ישראל – שיאנית במספר ההצעות שהוגשו השנה, ביחס לגודל האוכלוסיה

פרופ' דני רז, מנהל פעילות Bell-Labs ישראל: " עתה, עם השקת הפעילות בישראל ב-2014, נמנף את פוטנציאל היזמות והחדשנות המקומי ואני מאמין שיהיו לנו זוכים בתחרויות הבאות"
Bell Labs , זרוע המחקר מבית אלקטל-לוסנט, אשר השיקה השנה שלוחה בישראל, הכריזה אתמול על הזוכים בתחרות פרסי Bell-Labs היוקרתית. התחרות מיועדת למפתחים מסביב לעולם המאמינים שהמחקר שלהם עונה להגדרה "משנה חוקי משחק" בתחום טכנולוגיות המידע והטלקום. Bell-Labs מאפשרת לזוכים הזדמנות לשתף פעולה עם חוקריה, במטרה לממש את החזון המחקרי שלהם.
במקום הראשון בתחרות זכה עמנואל אבבי (Emmanuel Abbe) פרופסור משנה במחלקות להנדסת חשמל ומתמטיקה שימושית באוניברסיטת פרינסטון. הצעתו של אבבי מבוססת על תורת האינפורמציה - ענף של מתמטיקה שימושית העוסק במדידת מידע וביכולת להעביר מידע בין מקור ליעד, כאשר ביניהם קיים ערוץ תקשורת. אבבי הציע פיתוח אלגוריתם אמין המסוגל להגדיר צבירים בתוך ים המידע, בהקבלה למידע הזורם מרשתות חברתיות בלבד. באמצעות הגישה אותה פיתח, אבבי הצליח לסרוק רשתות חברתיות בעלות כמויות עצומות של מידע ובאמצעות ניתוח התוכן, לחזות ברמה של 97% נטייה פוליטית של גולשים (אמריקאים לצורך המחקר) ולהגדיר האם הם רפובליקנים או דמוקרטים.
ישראל, שרק לאחרונה הוקמה בה שלוחה של Bell-Labs, הייתה שיאנית בהצעות המחקר שהוגשו לתחרות, ביחס לגודל האוכלוסיה, אם כי אף הצעה לא הבשילה לכדי זכייה באחד מהפרסים. פרופ' דני רז, מנהל פעילות Bell-Labs ישראל מסר "השנה אמנם אף הצעה ישראלית לא זכתה, אולם עושר ההצעות מישראל, מעיד על פוטנציאל היזמות והחוזק האקדמי בארץ. אני משוכנע שעם פתיחת השלוחה בישראל, נשכיל למנף את הפוטנציאל הזה לטובת מיזמים ופיתוחים חדשניים בהתאם למורשת Bell-Labs ואופי הסטארט-אפ ניישן של ישראל, ואין לי ספק שבתחרויות הבאות תהיה להצעות הישראליות הצלחה".
אודות Bell Labs:
מעבדות בל, זרוע המחקר של אלקטל לוסנט, מתמקדת באתגרים הטכנולוגיים משמעותיים בתעשיית התקשורת. היא פותרת בעיות מורכבות באמצעות מחקר שימושי יישומי ובאמצעות מחקר בסיסי. בשנים האחרונות חזרה 'מעבדות בל' לשורשים המחקריים שלה על ידי התמקדות באתגרי תעשייה גדולים, בעלי פוטנציאל לשנות את האופן שבו העולם מנהל תקשורת. חוקרי המעבדות זכו בפרסים רבים, בהם 8 פרסי נובל, 4 פרסי טורינג, 9 פרסי "עמיתי מרקוני", 21 מדליות למדע, טכנולוגיה וחדשנות המוענקות בידי נשיא ארה"ב, ואפילו אוסקר, אמי וגראמי. Bell Labs נמצאת בבעלות אלקטל-לוסנט מאז התמזגו אלקטל ולוסנט, שהחזיקה בפעילות זו קודם לכן, ב-2007.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il