TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המרכז הרפואי הלל-יפה בחר ב-AirTight להגנה על הרשתות האלחוטיות בארגון


היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים
רשתות אלחוטיות נפוצות היום בהרבה ארגונים ומוסדות ציבור והמגמה לאפשר שירות זה כמובן תלך ותגבר. במקביל, הרשתות האלחוטיות קורצות להאקרים ופורצים למינהם, אשר זיהו ומזהים כי זו החוליה החלשה בשרשרת ההגנה על מערך ה-IT הארגוני, ואכן ישנן בשנים האחרונות עדויות לפריצות רבות לארגונים דרך רשתות אלחוטיות.

המרכז הרפואי הלל-יפה בחדרה זיהה מגמה זו במערכות הארגון. "לא היתה קיימת מערכת כזו אצלנו לפני כן," סיפר יורם ג'וני, אחראי התקשורת במרכז הרפואי הלל יפה. "זיהינו נסיונות כניסה לרשת התקשורת המקומית דרך הרשת האלחוטית והבנו שאנחנו חשופים. עם זאת, לא היתה לנו דרך לנטר לעומק איפה נקודות התורפה שלנו, אצל מי ובאיזו מחלקה, ומה הפרופיל של התוקפים."

לאחר בחינת ההיצע בשוק, החליטו בהלל יפה לבחור במערכת ההגנה על רשתות אלחוטיות של Air Tight Networks, המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן. התקנת המערכת ארכה זמן קצר מאוד, ותוך שעות ספורות המערכת היתה פעילה ובאוויר. פתרון ההגנה על רשתות אלחוטיות של AirTight, שיודע לעבוד עם כל יצרני האלחוט ואינו מוגבלת לעבודה עם יצרן ציוד מסוים, צפוי לשמש את עובדי ומבקרי המרכז הרפואי. היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים.

"מערכת Air Tight נותנת התראות על קליינטים לא מורשים שמנסים להתחבר לרשת האלחוטית או למנוע כניסה של משתמשים לא מורשים," אמר תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן. "היום בהלל יפה יכולים לדעת בדיוק של מטרים ספורים איפה נעשים נסיונות לא חוקיים להתחבר לרשת האלחוטית. מעבר לכך שמדובר על המערכת המתקדמת בעולם להגנה על רשתות אלחוטיות, גם התקנתה קלה. המערכת עלתה לאוויר בהלל יפה תוך זמן קצר ותליית הסנסורים של המערכת ברחבי המרכז הרפואי היתה פשוטה כיוון שהציוד מגיע עם אפשרות תלייה מובנית".

"אנו שמחים להציע לעובדינו ולמבקרים במרכז הרפואי מערכת שנותנת הגנה נרחבת על הרשת האלחוטתית שלנו," ממשיך ג'וני. "חיפשנו ספק שיתן לנו מענה להגנה שהיא גם על תעבורה קווית (LAN), גם על תעבורת משתמשים וגם על הרשת האלחוטית, ומצאנו באינוקום וב-AirTight את הפתרון היחיד שנותן מענה מספק לחוסר התקפות על האלחוטי."

אודות אינוקום
אינוקום הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה, עובדת אינוקום עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות.
כחלק מקבוצת אמן, אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה, בכתובת www.innocom.co.il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il