TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלאפון משיקה לראשונה Smart TV של "Hisense"


עם טכנולוגיה המאפשרת שיתוף קבצים מהטאבלט והסמארטפון ישירות למסך הטלוויזיה, קישוריות wifi, חיבור מובנה לעידן פלוס ועוד.
רונית אפשטיין מנהלת אגף ציוד קצה בפלאפון: "אנו כיום רשת הריטייל הגדולה בישראל בתחום המוצרים המתקדמים, ובכוונתנו להמשיך ולהרחיב את התחום למגוון נוסף של מוצרי מולטימדיה ואביזרים"

חברת פלאפון מעמיקה את אחיזתה בעולם הריטייל ומתחילה למכור לראשונה במרכזי השירות שלה מכשירי Smart TV מתקדמים של חברת "Hisense". המכשירים ימכרו בשלושה גדלים ובמחירים אטרקטיביים: 32, 40 ו- 50 אינטש, החל מ-1,399 שקל למכשיר בגודל 32 אינטש. "Hisense" נחשב למותג המסכים הרביעי בגודלו בעולם ונמצא בעליה מתמדת.

כל מכשירי ה- Smart TVשיימכרו בפלאפון כוללים תפריטים בעברית, דפדפן מובנה לגלישה באינטרנט, קישוריות WiFi, כניסת USB ו- HDMI ועוד. בנוסף, יאפשרו המסכים באמצעות טכנולוגיית AnyView שיקוף מסך ושיתוף קבצים מהטאבלט או הסמארטפון ישירות למסך הטלוויזיה. המסך כולל גם טיונר עידן פלוס מובנה. ניתן לקחת את המכשירים באופן עצמאי במרכזי השירות ללא המתנה.


רונית אפשטיין מנהלת אגף ציוד קצה בפלאפון, אמרה היום "בשנה האחרונה התמקדנו באסטרטגיית ריטייל בתחום ציוד הקצה, שבאה לענות על הצורך של הלקוחות לרכוש מוצרים משלימים לסלולר כמו לפטופים, טבלטים ואביזרים. במסגרת זו הקמנו חנות בתוך חנות במרכזי השירות של פלאפון ונכנסנו לתחומים חדשים כמו מוצרי מוזיקה, כושר וצילום".

עוד אמרה אפשטיין, "אנו כיום רשת הריטייל הגדולה בישראל בתחום המוצרים המתקדמים, ובכוונתנו להמשיך ולהרחיב את התחום למגוון נוסף של מוצרי מולטימדיה ואביזרים. לפני כחודשיים התחלנו למכור קונסולותXBOX ומשחקים בהצלחה יתרה, ומעתה יוכלו לקוחות כל החברות לרכוש גם מכשירי Smart TVבמרכזי השירות שלנו ובמחירים אטרקטיביים."

מחירים: מחיר 32 אינטש דגם K220WAU בפלאפון - 1,399 ₪ עד 6 תשלומים.
מחיר 40 אינטש דגם K220WAU בפלאפון - 1,990 ₪ עד 6 תשלומים.
מחיר 50 אינטש דגם K220WAU בפלאפון - 3,099 ₪ עד 6 תשלומים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il