TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ויקטורי עולה 5% בת"א ומדווחת על הכנסות שיא וזינוק ברווחי הרבעון השלישי 2014


ההכנסות עלו ב-37% לשיא של 246 מיליון שקל, והרווח הנקי הסתכם ב-6.2 מיליון שקל אחרי עלייה של 29%.
"אנו מסכמים את הרבעון הטוב ביותר מעולם הכולל צמיחה גבוהה בהכנסות וברווח, על אף מבצע צוק איתן. תזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת ושמירה על יתרות נזילות מאפשרות לנו להרחיב את רשת הסניפים, וכן אנו מובילים מהלך משמעותי של הגדלת היקף הייבוא של החברה, שמבטיח מחירים אטרקטיביים עבור הצרכנים וכן רווחיות טובה יותר עבור החברה. בהסתכלות קדימה אנו מעריכים כי מגמת הצמיחה תמשך, בין השאר לאור פתיחתם הקרובה של 2 סניפים נוספים", אמר אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי.

נקודות עיקריות:
הכנסות ויקטורי ברבעון השלישי של 2014 הסתכמו לשיא של 246 מיליון שקל, עליה של 37.1% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, הנובעת מפתיחתם של הסניפים החדשים וגידול במכירות בחנויות זהות. מכירות החברה ב-9 החודשים הראשונים של 2014 הסתכמו לשיא של 673 מיליון שקל, עליה של 24.6%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
· הרווח הנקי עלה ל-6.2 מיליון שקל, גידול של 29.2% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד שנבע מגידול במכירות וברווח הגולמי של החברה. הרווח הנקי ב-9 החודשים הראשונים של 2014 הסתכם ב-16 מיליון שקל, גידול של 14.8% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד שנבע מגידול במכירות וברווח הגולמי של החברה.
· הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון השלישי גדל בכ-4.5%, בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד. הפדיון בחנויות זהות ב-9 החודשים הראשונים של 2014 גדל בכ-1.6%, בהשוואה לפדיון בחנויות זהות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2014.
· תזרים מזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי של 13.7 מיליון שקל, ומתחילת השנה תזרים מזומנים של 22 מיליון שקל. מזומנים ושווי מזומנים בקופת החברה הסתכמו ב-36 מיליון שקל, ובנוסף לחברה מסגרת אשראי בלתי מנוצלת של כ-11 מיליון שקל.

ויקטורי רשת סופרמרקטים פתחה בשנה האחרונה 8 סניפים חדשים כחלק מאסטרטגיית התרחבות החברה – רכסים, פלורנטין, בית שמש, פתח תקווה, קריית מוצקין, באר שבע, סניף תל אביב – האוניברסיטה, ואת הסניף האינטרנטי באתר MySupermarket. תרומת הסניפים החדשים החלה לבוא לידי ביטוי בתוצאות הכספיות של החברה מתחילת השנה ומגמה זה התעצמה לקראת סוף שנת 2014. רשת הסניפים הנוכחית כוללת 27 סניפים (ללא הסניף האינטרנטי), 4 מתוכם פונים לציבור החרדי ופועלים תחת השם "ויקטורי מהדרין". בשנה הקרובה בכוונת החברה לפתוח סניפים נוספים, אשר צפויים להרחיב את פעילות החברה באזורים גיאוגרפיים נוספים, בין היתר, בצפון ובדרום הארץ.

מצ"ב תמונתו של אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי רשת סופרמרקטים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il