TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

להלן תגובות להחלטת הריבית של כמה מבית ההשקעות


הודעת בנק ישראל אינה מפתיעה את השוק, תנאי הרקע תמכו בהותרת על ריבית על כנה
משה שלום, FXCM ישראל: "הפיחות המסחרר בערכו של השקל בחודש האחרון מיתן את הצורך בהורדת ריבית"
משה שלום, ראש מחלקת המחקר של FXCM ישראל, הגיב להחלטת בנק ישראל להותיר את הריבית ללא שינוי: "כמצופה, בנק ישראל החליט להותיר את הריבית ללא שינוי ברמת שפל היסטורית של 0.25%. למרות שבחודש האחרון רק הלכו והצטברו החדשות השליליות לגבי הכלכלה הישראלית, החל מנתוני התמ"ג לרבעון השלישי וכלה בהורדת תחזית הדירוג של סוכנות פיץ', בבנק ישראל החליטו שהתנאים לא מצדיקים הורדת ריבית נוספת שרק תוסיף לאווירת הפאניקה ובהלת המשקיעים.
הפיחות המסחרר בערכו של השקל בחודש האחרון מיתן את הצורך בהורדת ריבית. למעשה, הריבית כבר עכשיו ברמת רצפה, ולהורדה נוספת לא תהיה שום השפעה ממריצה על המשק, אלא פסיכולוגית, ולאו דווקא חיובית. ההחלטה היום עשויה לייצב מעט את השקל, אבל רק באופן זמני. המגמה היא עדיין של היחלשות השקל, וייתכן שנראה אותו מגיע ל-3.9 עוד לפני סיום השנה".

דודי מייזליק, מנהל אגף משכנתאות בבנק מרכנתיל:
סביבת הריבית נותרת ברמה נמוכה וממשיכה להוות זרז לשוק הדיור וגורם משפיע על המשך הביקושים לדירות.
ריביות הזכות הנמוכות לפיקדונות ולהשקעות סולידיות, מבריחות את המשקיעים מתוכניות החיסכון ומהפיקדונות השקליים ומסיטות את הכספים לשוק הנדל"ן.
בשוק זה פוגשים המשקיעים אפשרויות מימון משלים של משכנתאות במחירי "ריצפה" ובריביות אטרקטיביות לשנים ארוכות.
הביקוש לדיור נותר קשיח ומחירי הדירות ממשיכים לעלות.

תגובת יוסי פריימן, מנכ"ל פריקו ניהול סיכונים מימון והשקעות בתגובה ראשונית להודעת ריבית בנק ישראל.
"החלטת בנק ישראל שלא לשנות את הריבית תואמת את ההחלטה מהחודש הקודם לפיה בנק ישראל עוקב אחר הנתונים המתפרסמים ורואה בצמיחה השלילית כאירוע בעל אופי נקודתי שכן נתוני התעסוקה ונתונים נוספים שמתפרסמים בתקופה האחרונה תומכים באפשרות כי הריבית הנמוכה מעודדת את הפעילות הכלכלית, הצריכה וההשקעה".

תגובה לריבית, מאת ברק גרשוני, מנכ"ל אלומות ספרינט ניהול קרנות נאמנות:
"הודעת בנק ישראל אינה מפתיעה את השוק, תנאי הרקע תמכו בהותרת על ריבית על כנה. בנק ישראל רואה את ההתאוששות שהציגו הנתונים במשק הכוללים את החודשים שלאחר מבצע צוק איתן ומבין שאל לו להתערב כעת, בייחוד לאור התחזקות הדולר וכי יש להניח למשק לעשות את שלו. חשוב להכיר בעובדה שהורדת ריבית נוספת תהיה סמלית בלבד ואין ביכולתה לעודד את הפעילות הכלכלית באופן משמעותי ולהיות הגורם שיחזיר את רמת המחירים לתוך טווח היעד".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il