TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת שרביב מסיימת את מכירת פרויקט cava במודיעין - נותרו 3 דירות בלבד


בין הדירות שנמכרו: דירת 4 חדרים ב-1.45 מיליון ₪
חברת שרביב עומדת לסיים את מכירת פרויקט cava המוקמת בשכונת כרמים במודיעין, ונותרו בו 3 דירות בלבד למכירה. בין הדירות שנמכרו: דירת 4 חדרים בשטח של 95 מ"ר, בקומה ראשונה, עם מרפסת בשטח של 9 מ"ר, נמכרה במחיר של 1.45 מיליון ₪. אכלוס הפרויקט צפוי בינואר 2016.

לדברי שרה אילין, מנהלת השיווק בחברת שרביב, "רוב רוכשי הדירות בפרויקט שלנו הינם זוגות צעירים מתוך מודיעין ומאזור המרכז וירושלים המעוניינים לשדרג את מגוריהם, ומחפשים דירה חדשה בסביבת מגורים איכותית במחירים שפויים. אם נוסיף לכך את המרחק הקצר מירושלים ומתל אביב, השירותים הקהילתיים הרבים שניתנים כאן בעיר והנגישות הגבוהה לעיר, שכוללת שתי תחנות רכבת ואת הכביש המהיר לתל אביב, נבין מדוע היא זוכה לביקושים גבוהים".

פרויקט cava, הפונה לפארק שבעמק חרוד, משתרע על פני שטח של כ- 5 דונם. הפרויקט נבנה כמתחם סגור בצורת חצי גורן, הכולל 78 יחידות דיור ב-12 בניינים בבנייה רוויה נמוכה, בני 3-4 קומות כל אחד, ועם 5-7 דירות בלבד בכל בניין. תמהיל הדירות כולל דירות גן, דירות בנות 4 ו- 5 חדרים ופנטהאוזים.

לדירות בפרויקט מפרט טכני עשיר הכולל: ארונות מטבח עם יחידות Built In, ארוניות בחדרי רחצה ושירותי הורים, ריצוף פרקט ביחידות ההורים, הכנה למערכת קולנוע/ שמע, חיבור תלת-פאזי ומיכלי הדחה סמויים, תריסים חשמליים ועוד. הבניינים מחופים באבן והחניונים מקורים עם מעליות הישר מהחניון.

שכונת כרמים, ממוקמת בחלקה הצפוני של העיר ומקור שמה בכרמים שגדלו בדרום מזרח השכונה טרם הקמתה. בשכונות כרמים מיועדות להיבנות כ- 5,000 יח"ד והיא נהנית מנגישות גבוהה ליציאות ולכניסות מהעיר. השכונה מתוכננת כמתחם הוליסטי אשר יספק לדייריו את כל מכלול השירותים היומיומיים החל ממוסדות חינוך וקהילה דרך קופת חולים, פארק עם מתקני משחקים ופעילויות כושר, מרכז מסחרי ועוד.
הדמיה:ספין


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il