TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ויאוליה ויבמ מאחדות כוחות בהצגת פתרונות חדשים לערים חכמות בתחומי המים, האנרגיה והפסולת


על מנת לייעל את פעילות גופי שלטון מקומי סביב העולם
יבמ ו-ויאוליה ישתפו פעולה בהצגת פתרונות חדשים לערים חכמות, המשלבים טכנולוגיות דיגיטאליות אינטואיטיביות ורבות עצמה, אל תוך מסגרת השירותים העירוניים. המיזם המשותף נחשף באקספו הערים החכמות שהתקיים בשבוע שעבר בברצלונה.
ויאוליה, הפועלת סביב העולם בתחום השירותים המוניציפאליים, פנתה אל יבמ בבקשה לסיוע בשינוי אופן האספקה של שירותים דיגיטאליים ופתרונות המבוססים על משאבים עירוניים. שיתוף הפעולה עם יבמ, מציב את ויאוליה בחזית תחום אספקת השירותים לעיריות וגופי שלטון מקומי, בעזרת סל המוצרים המתקדם מסוגו לניהול שירותים. ויאוליה תשתמש בכלים של יבמ במסגרת חוזים קיימים שלה בערים סביב העולם ותציע במקביל חבילות מוכנות לשימוש של פתרונות דיגיטאליים לערים נוספות.
בשלב הראשון של שיתוף הפעולה, יספקו יבמ וויאוליה פתרונות חכמים לניהול מים, המשלבים תוכנה ייחודית של יבמ, לניתוח נתוני Big Data מרשתות המים ומקורות נוספים – על מנת להציע מערכת ניהול משולבת, המבצעת אופטימיזציה של המשאבים והשירותים על בסיס ניתוח אנליטי.
הפתרונות החדשים לניהול מערכות מים מיושמים ומפותחים עתה בליון, צרפת, ובטידוורת' אנגליה, שם מספקת ויאוליה פתרונות ניהול מים וניהול פינוי אשפה תוך שימוש בכלים המתוחכמים ביותר הזמינים כיום. שילוב הנתונים הנאספים לכל רוחב מערכות המים העירוניות והפעלת כלי ניתוח אנליטי על מאגרי נתונים אלה, מאפשר לזהות מגמות ודפוסי צריכה, לחזות תהליכים ואירועים, ולהציע תמונה מלאה של המערכת בזמן אמת. כך, ניתן לייעל את מערכות המים, להפחית את כמויות האשפה, ולשלוט בעלויות.
במסגרת שיתוף הפעולה, יציגו ויאוליה ויבמ גם פתרונות דיגיטאליים ושירותים חדשים בתחום ניהול צריכת האנרגיה ותשתיות האנרגיה, ובתחום פינוי האשפה – שני שווקים בהם מקיימת ויאוליה פעילות נרחבת, בעוד יבמ מחזיקה בטכנולוגיה מוכחת ומוסיפה לקדם את תהליכי המחקר והפיתוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il