TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שי וינברג, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, פורש מתפקידו לאחר 15 שנה בחברה


וינברג יעבור לנהל את אלייד נדל"ן הפרטית.
חברת אלקטרה נדל"ן מודיעה היום, כי מנכ"ל החברה, שי וינברג, הודיע על פרישתו מהתפקיד. וינברג, שהצטרף לשורות אלקטרה נדל"ן לפני כ-15 שנה, צפוי להתמנות לתפקיד מנכ"ל אלייד נדל"ן. אלייד נדל"ן הינה חברה פרטית הנמנית עם קבוצת אלייד, בראשותם של היו"ר פרופ' יצחק סוארי והמנכ"ל יגאל שרייבר. קבוצת אלייד הינה, בין היתר, בעלת השליטה ביבואנית הרכב צ'מפיון מוטורס, בחב' אמקול יבואנית ציוד שינוע וצמ"ה ביבואניות האלקטרוניקה ניופאן ומיני-ליין, וחברות נוספות.

וינברג (51) כיהן בתפקיד מנכ"ל אלקטרה נדל"ן ב-4 השנים האחרונות, ובמסגרת תפקידו היה מופקד על יישום התכנית האסטרטגית להבראת החברה. במסגרת זו, הוביל וינברג כמנכ"ל החברה עיסקאות למכירת נכסים בהיקף כולל של כ-2.8 מיליארד שקל, שהניבו לחברה עודף תזרימי בהיקף כולל של למעלה ממיליארד שקל. כמו כן, וינברג פיתח את הפעילות היזמית של אלקטרה נדל"ן, לרבות פרוייקטי הדגל, מגדל אלקטרה ו"סי וואן" בתל-אביב, שמומשו השנה על ידי החברה.

קודם לתפקידו כמנכ"ל, כיהן וינברג, בין היתר, כ-8 שנים בתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה. וינברג הינו ממייסדי אלקטרה נדל"ן, וליווה במסגרת תפקידיו השונים בחברה עשרות עיסקאות בהיקפים של מיליארדי שקלים בצפון אמריקה, מערב אירופה וישראל, וכן את פעילותה הענפה של החברה מול שוק ההון הישראלי ומול המערכת הפיננסית בישראל ובחו,ל.

וינברג הינו בעל תואר שני במינהל עסקים (MBA) של תכנית המנהלים קלוג-רקנאטי של אוניברסיטת תל-אביב, ובעל תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת קולומביה בניו-יורק ותואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת פוליטכניק בניו-יורק.

וינברג מסר היום : "לאחר קרוב ל-15 שנות פעילות אינטנסיבית באלקטרה נדל"ן, הבשילה העת לפנות לאתגרים חדשים. אני מגיע לקבוצת אלייד, שהינה את אחת מהקבוצות העסקיות המוערכות במשק. ברצוני להודות לבני משפחת זלקינד – גרשון, מייקי ודני - על שיתוף הפעולה והגיבוי שקיבלתי, ועל הבעת האמון שהובעה כלפיי מאז מינויי לתפקיד ועד היום. בשנה האחרונה השלמנו את הצעדים המרכזיים של תכנית הרה-ארגון באלקטרה נדל"ן, ואני מותיר את החברה בידי צוות ניהולי ותיק, מקצועי ומנוסה, שאני משוכנע שיידע להצעיד את החברה אל הכיוונים העסקיים אליהם היא שואפת להגיע".


אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו החזקות, מחזיקה בכ-43 נכסים מניבים, בשיעור תפוסה של כ-90.5% ובשטח כולל של כ-750 אלף מ"ר (כולל שטחי חניונים). נכסי החברה ממוקמים בעיקר בישראל, גרמניה, ארה"ב וקנדה . כמו כן, לחברה פעילות יזמית בהודו, בשיתוף עם חברת נכסים ובניין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il