TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איי.טי.ג'י.איי משלימה רכישת טכנולוגיה לטיפול בשבץ מוחי


מרחיבה את סל המוצרים בתחום הנוירולוגי
ITGI מודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת טכנולוגיה וקניין רוחני מחברת Qvasc האמריקאית, אשר פיתחה מכשור רפואי ייחודי הנועד לטיפול בשבץ על ידי שליפה של קרישי דם מהמוח (Thrombectomy). המכשיר מכוון גם להתוויה של טיפול בקרישי דם בכלי הדם הפריפריאליים.
המכשיר הייחודי הוא המוצר הזעיר ביותר לעומת המתחרים הגדולים כיום בשוק, קובידיאן (Covidien) וסטרייקר (Stryker). גודלו, גמישותו וקלות הפעלתו מאפשרים הגעה קלה ונוחה לקריש הדם ומניעת טראומה לכלי הדם. כמו כן, למכשיר יכולת לשלוף קרישי דם גדולים, ארוכים ומסובכים יותר בפרוצדורה אחת בלבד.
המוצר פונה לשוק הנאמד היום במיליארד דולר בשנה וצומח בקצב מהיר. עם קבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים והתחלת השיווק, צפוי המוצר להוות אלטרנטיבה לכלל המוצרים הקיימים בשוק הודות לתכונותיו הייחודיות.
אביב לוטן, מנכ"ל ITGI, ציין "אנו מאמינים כי קיים פוטנציאל עצום במוצר החדש, אשר יכול לפנות לשווקים הצומחים בקצב מהיר ובכוונתנו להגדיל את שוק היעד אליו החברה פונה, תוך קידום טכנולוגיות מבטיחות בעלות צורך ממשי. הרכישה עולה בקנה אחד עם מהלכים נוספים שביצענו בחודשים האחרונים, על מנת להזניק את החברה קדימה ולספק ערך למשקיעים".
החברה צופה כי עלות השלמת הליך הפיתוח ורישום המוצר לשיווק הינם כ-2 מיליוני ש"ח וכי ניתן בתוך שנה לקבל אישורי שיווק למוצר באירופה (CE).
אודות ITGI:
חברת ITGI עוסקת בתחומי מחקר ופיתוח, ייצור, הרכבה ושיווק של מוצרים חדשניים המיועדים לשימושים רפואיים שונים בכלי דם טבעיים בלב, במעקפים ורידיים בלב, בכלי דם במוח ובכלי דם היקפיים אחרים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il