TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפריקה ישראל נכסים מקבוצת אפריקה ישראל מדווחת על תוצאות שיא


זינוק של 107% ברווח נקי לתשעת החודשים של השנה לכ- 262.8 מיליוני ₪ בהשוואה לכ- 126.9 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד
גידול של 23% ברווח הנקי ברבעון השלישי לכ-131.4 מיליוני ₪ בהשוואה לכ- 106.6 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד

♣ הרווח הנקי המיוחס למחזיקי ההון של החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-251 מיליון ₪ לעומת רווח של כ- 125.2 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-100%.

♣ הרווח הנקי המיוחס למחזיקי ההון של החברה ברבעון השלישי של השנה גדל בכ- 20% והסתכם בכ-125.4 מיליון ₪ לעומת רווח של 104.3 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

♣ הגידול ברווח נבע בעיקר מהמשך מגמת השיפור בפרמטרים התפעוליים של החברה אשר הובילו לעלייה משמעותית בשווים של נכסי החברה (ובכלל זה עליה של כ-7% בשוויו של קניון אפי פאלאס קוטרוצ'ן בבוקרשט שהינו הנכס המוביל של החברה) ולשיפור ניכר בסעיף המימון בעקבות ארגון מחדש של חוב החברה מול נכס בבולגריה ולהשפעת המדדים הנמוכים.

♣ במהלך הרבעון השלישי חילקה החברה דיבידנד לבעלי המניות בסך של 75 מיליוני ₪. חלוקת הדיבידנד, לראשונה מאז שנת 2006, משקפת את חוסנה הפיננסי של החברה שמאפשר לה לשתף את בעלי המניות ברווחי החברה וזאת במקביל להשקעות ניכרות בפיתוח ויזום של נכסים חדשים.

♣ החברה השלימה לאחרונה את העסקה למכירת קניון פרדוביצה שבצ'כיה תמורת 83 מיליוני אירו. הקניון שהוקם ע"י החברה בעלות כוללת של 58 מיליוני אירו פתח את שעריו בסוף שנת 2008 והניב לחברה תשואה שנתית ממוצעת (IRR) של 28%. תזרים המזומנים שנבע לחברה כתוצאה מהשלמת העסקה עומד על 22 מיליוני אירו.

♣ ההכנסות מהשכרת והפעלת נכסים גדלו בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2014 בכ- 12% והסתכמו בכ- 302.1 מיליוני ₪ בהשוואה לכ- 270 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות מדמי שכירות, נטו (NOI) גדלו בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ- 10% והסתכמו בכ- 283.1 מיליוני ₪ לעומת כ- 257 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

♣ ההכנסות מהשכרת והפעלת נכסים גדלו ברבעון השלישי של שנת 2014 בכ- 11.5% והסתכמו בכ- 100.9 מיליוני ₪ בהשוואה לכ- 90.4 מיליוני ₪ ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מדמי שכירות, נטו (NOI) צמחו ברבעון השלישי של השנה בכ- 12% והסתכמו ב 95 מיליוני ₪ לעומת 85.7 מיליוני ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

♣ סך הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ- 608.4 מיליוני ₪ לעומת כ- 587.2 מיליוני ₪ אשתקד, עליה של 4%. בנטרול ההכנסות הנובעות מהעלייה בשווי ההוגן של הנכסים הסתכמו ההכנסות בכ- 442.3 מיליוני ₪, עליה של כ-24% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

♣ החברה ממשיכה בתנופת הפיתוח והיזום שלה בכל אזורי פעילותה:
ישראל: החברה משלימה בימים אלה שלב נוסף בפארק המדע בנס ציונה והיא נערכת לקראת הקמתו של שלב נוסף בפרויקט לאור הביקוש הער. כמו כן, קיבלה החברה היתר בניה והחלה בימים אלה את הקמתו של פרויקט "חניון הברזל" ברמת החיל בתל אביב. בנוסף, בשבועות הקרובים תתחיל החברה בהקמתו של פרויקט הדיור להשכרה בהרצליה, שבו זכתה בחודש מאי יחד עם החברה האחות אפריקה ישראל מגורים.

אירופה: החברה השלימה את בנייתו של בנין המשרדים אפי פארק 2 בבוקרשט בשטח כולל של כ-12.5 אלפי מ"ר אשר מושכרים במלואם. השלמת בנייתו של בנין המשרדים אפי פארק 3 בשטח כולל דומה צפויה בשבועות הקרובים כאשר 87% מהשטחים בו כבר הושכרו. הקמת בניני המשרדים אפי פארק 4 ואפי פארק 5 החלה והשלמת בניתם צפויה בסוף השנה הבאה. החברה החלה בהקמתו של בנין משרדים נוסף בפארק המשרדים המצליח שלה בבלגרד. בתחום המגורים החברה החלה בהקמת פרויקט למגורים בבלגרד זאת בנוסף לפרויקט המצוי בהקמה בקראקוב-פולין. בשבועות הקרובים תתחיל החברה בהקמתו של השלב הראשון בפרויקט מגורים חדש בפראג.


§ אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל אפריקה ישראל ומנכ"ל אפי נכסים: אפריקה נכסים מסכמת רבעון חזק נוסף שבא לידי ביטוי בצמיחה בכל תחומי פעילותה העסקית, שמהווה עדות לאיתנות החברה ולערך הרב הטמון בה. בכדי לשמור על מגמת צמיחה זו, החברה אינה קופאת על השמרים וממשיכה להתמקד באסטרטגיה העסקית שבנתה, תוך השקעת מאמצים רבים לזיהוי הזדמנויות כניסה חדשות לפרויקטים נוספים בארץ ובאירופה לצד פיתוח והשבחת נכסים קיימים.


♣ אבי ברזילי, משנה למנכ"ל החברה ומנכ"ל אפי אירופה: "אפריקה ישראל נכסים מסכמת רבעון מצוין נוסף בו באה לידי שאת המגמה המתמשכת ברווחיות החברה. הרווחיות הגבוהה נגזרת, בנוסף לאירועים חד פעמיים, משיפור מהותי ומתמשך בפרמטרים התפעוליים, תוצאה ישירה של פעילות הפיתוח, הייזום וניהול ותפעול הנכסים המניבים. חלוקת הדיבידנד אותה ביצעה החברה בסוף הרבעון הקודם מהווה נקודת ציון חשובה ומהווה עדות נוספת לעוצמתה הפיננסית של החברה. אני תקווה שגם בשנים הבאות נוכל להתמיד בכך לצד המשך תנופת היזום והפיתוח של החברה בארץ ובאירופה. בכוונתנו לפתח פרויקטים חדשים על הקרקעות האיכותיות שברשותנו וכמו כן, נשקול כניסה לפרויקטים חדשים במגמה להרחיב את הפעילות באופן שימצה את יכולות הפיתוח של החברה במדינות השונות, תוך הצפת הערך הרב הטמון בחברה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il