TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבעת אמון בגאון אחזקות: השלימה הנפקת אג"ח של כ-90 מיליון שקל


בשני שלבי ההנפקה נרשמו ביקושי יתר בסך של כ-170 מיליון שקל
בעקבות ביקושי היתר הועמד שיעור הריבית של האג"ח השקלי שהנפיקה החברה על 6.8% בלבד

חברת גאון אחזקות השלימה בהצלחה את הנפקת איגרות החוב שלה. בשני שלבי ההנפקה נרשמו ביקושי יתר בהיקף של כ-170 מיליון שקל. בסך הכל, גייסה החברה בהנפקה סכום של כ-90 מיליון שקל. את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות דיסקונט חיתום והנפקות.

במסגרת ההנפקה, הציעה גאון אחזקות, המנוהלת על ידי גיא רגב, סדרה חדשה של איגרות חוב- סדרה ב'. איגרות החוב המונפקות הן שקליות ועומדות לפרעון ב-4 תשלומים שנתיים שווים במהלך השנים 2017-2020 , בכל 30 לחודש מאי. המח"מ של איגרות החוב עומד על 3.5 שנים, ואילו שיעור הריבית השנתית נקבע בעקבות ביקושי היתר ברמה של כ-6.8%, לעומת ריבית מקסימלית בשיעור של 7.9% שהציעה החברה למשקיעים. הריבית משולמת אחת לחצי שנה. איגרות החוב מגובות באמות מידה פיננסיות ובשעבוד של אחזקות גאון בחברות צינורות מזרח התיכון, מצרפלס ושגיב.

גיא רגב מנכ"ל גאון אחזקות, מסר: "אנו שמחים על ההצלחה בהנפקה, המבטאת בעינינו את הבעת האמון של ציבור המשקיעים בחברה ובחזונה העסקי. עתה נוכל להמשיך להתמקד ולקדם את יישומה של התכנית האסטרטגית למיקוד פעילותה בתחום התשתיות הזורמות על כל המשתמע מכך. אני מבקש להודות לציבור המשקיעים על האמון הרב ולצוות החתמים בראשות דיסקונט חיתום והנפקות".

קבוצת גאון אחזקות הודיעה בחודש אוגוסט האחרון, כי היא ממשיכה ליישם תכנית האסטרטגית, שמטרתה לעבור ולפעול במודל של חברה תפעולית מרכזית אחת בתחום מרכזי אחד – תחום התשתיות הזורמות. בכוונת גאון לרכז את פעילותה בתחום האמור תחת חברת צנורות המזרח התיכון הציבורית. גאון מתכוונת להעמיק את פעילותה של צנורות המזרח התיכון בתחום התשתיות הזורמות, בין היתר באמצעות ביצוע עיסקאות של רכישות ומיזוגים בתחומי פעילותה של החברה. במקביל, החליט דירקטוריון גאון כי החברה תפעל למכירת אחזקותיה האחרות בהתאם להזדמנויות שייבחנו על ידה מעת לעת ובהתאם לאסטרטגיה העסקית שלה וצרכיה התזרימיים.

אודות גאון אחזקות
קבוצת גאון אחזקות, הינה חברת אחזקות ציבורית תפעולית, שהציבה לעצמה יעד להפוך לחברה מובילה למתן פתרונות לאורך שרשרת הערך בתחום התשתיות הזורמות בארץ ובעולם. החברה המרכזית בקבוצה הינה צינורות המזרח התיכון, המרכזת בעצמה ובאמצעות חברות בנות פעילויות בתחומי הייצור של צינורות פלדה ופלסטיק. מנכ"ל גאון אחזקות הוא גיא רגב. יו"ר החברה הוא הראל בית-און. בעלת השליטה בגאון היא קבוצת ההשקעות ויולה. ויולה מתמקדת בחברות בשלות הנמצאות בשלבי צמיחה, ושלהן פעילות גלובלית. על פי רוב, הקרן רוכשת אחזקות משמעותיות בחברות במטרה להוביל ולתרום להתפתחותן ולצמיחתן. מאז הרכישה הוציאה ויולה אל הפועל תוכנית התייעלות אגרסיבית בקבוצה.

מנכ"ל החברה גיא רגב .
צילום: סיון פרג'


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il