TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילת השלימה התקנת רשת תחנות בסיס סלולאריות קטנות לתקשורת אינטרנט 3G עבור TIM ברזיל בתוך חודשיים בלבד


כיסוי כלל אזורי, הושג בעלות נמוכה, באמצעות פתרון CellEdge חדשני
חברת גילת רשתות לוויין בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום על השלמת התקנה מוצלחת של רשת CellEdge, הכוללת תחנות בסיס סלולאריות קטנות לתקשורת לוויינית ב- 20 אתרים נידחים בברזיל, כחלק מההסכם עם חברת TIMברזיל המפעילה השנייה בגודלה בברזיל והחברה המובילה בתקשורת Pre-paid.

TIM בחרה בגילת לאספקת פתרון כולל (turnkey) לכיסוי 3G לאזורים הנידחים ביותר במדינת פרנה בברזיל, אשר בוצע על ידי גילת בלוח הזמנים הקצר של TIM – חודשיים בלבד. גילת קיבלה על עצמה אחריות מלאה לאספקת תקשורת האינטרנט לאזורים אלו ווידאה שהפרויקט נוהל ביעילות, לרבות רכישת אתרים, אספקת אנרגיה, בניית מגדלי תקשורת בגובה 24 מטר, התקנה, הטמעה בבסיס רשת המובייל של TIM וביצוע מבחני קבלה סופיים.

פתרון ה- CellEdge של גילת, המבוסס על תחנות סלולאריות קטנות לתקשורת לוויינית, מאפשר למפעילי רשתות סלולאריות (MNOs) לספק קישוריות סלולר מוגברת לכל יעד, גם הנידח ביותר. הפתרון המלא כולל טרמינל לווייני (VSAT), תחנת בסיס, מגדל, אנרגיה, לוגיסטיקה והתקנה לפריסה מהירה ופשוטה. ההטמעה המדוייקת של ה- CellEdge מקטינה צריכת אנרגיה ומאפשרת שימוש יעיל יותר ברוחב הפס הלווייני.

"TIM נדרשה לספק תקשורת 3G לחלק מהאזורים הנידחים ביותר בברזיל", אמר מרקו די קוסטנזו, מנהל הרשת הסלולרית של TIM. "כאשר התוודענו לפתרון ה- CellEdge הייחודי של גילת, לצד יכולותיהם המרשימות בפעילות באזורים מרוחקים, לא היה לנו ספק שהם יעמדו בדרישות הפרויקט בהתאם למפרט ובזמן - וכך היה".

"אנו גאים שנבחרנו על ידי TIM לביצוע פרויקט מאתגר זה", אמר ראסל ריביירו, סגן נשיא מכירות אזורי של גילת באמריקה הלטינית. "אנו שמחים שפתרון ה- CellEdge החדשני שלנו הוכיח את עצמו בהתאם לציפיות הלקוח".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il