TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אטיוניטי מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2014


סך ההכנסות non-GAAP צמחו ב- 45% לשיא חדש של 9.5 מיליון דולר
הרווח תפעולי non-GAAP הסתכם ב-1.2 מיליון דולר

אטיוניטי בע"מ (NASDAQ CM:ATTU), ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לזמינות מידע, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2014.

ארועים תפעוליים אחרונים:
• מוצרי ה-Big Data – ההכנסות מרישיונות Attunity Replicate גדלו ב-53% בהשוואה לרבעון השלישי בשנת 2013.
גידול בפעילות עם שותפי go-to-market הכוללים את ,Teradata Microsoft PDW ו-Pivotal הובילו לגידול במספר והיקף עסקאות Replicate.
סגירת עסקת המשך של 0.8 מיליון דולר עם ספק שירותים רפואיים בארה"ב, המסתכמת בסך הכנסות של למעלה מ-1 מיליון דולר.
השקת פתרון אטיוניטי לסביבת Hadoop, שתוכנן להאצת תנועת Big Data לתוך ומחוץ לפלטפורמות Hadoop מובילות, כולל Cloudera ו-Hortonworks.
• הרחבת Attunity Maestro עם יכולות חדשות אשר הוצג בועידת Oracle OpenWorld לתמיכה בתהליכי תנועת נתונים גדולה בקנה מידה עולמי.
לידים חדשים אשר נוצרו מ-SAP TechED Show גדלו ב-50% בהשוואה לשנה שעברה.
גידול בהכנסות מפעילות הענן ולקוחות קיימים בעקבות השקה מוצלחת של תכנית לניסיון חופשי ב-Attunity Cloudbeam ב-Amazon Marketplace.

נקודות עיקריות לרבעון השלישי לשנת 2014 בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד:
גידול של 45% בסך ההכנסות הכוללnon-GAAP ל-9.5 מיליון דולר, שיא הכנסות רבעוני חדש
• גידול של 43% בסך ההכנסות הכוללGAAP , שהסתכמו ב- 9.4 מיליון דולר
• גידול של 56% בהכנסות מרשיונות שהסתכמו ב- 5.5 מיליון דולר
• רווח תפעולי non-GAAP הסתכם ב-1.2 מיליון דולר
• רווח תפעולי GAAP הסתכם ב-0.4 מיליון דולר
• סך המזומנים ושווי מזומנים, כולל מזומן משועבד, נכון ל- 30 בספטמבר 2014 הסתכם ב- 19.3 מיליון דולר, לעומת 16.5 מיליון דולר נכון ל- 31 בדצמבר 2013

שמעון אלון, יו"ר ומנכ"ל אטיוניטי, מסר: "אנו מייצרים מומנטום חזק בכל ההיבטים של הפעילות העסקית שלנו באמצעות ערוצי מכירה שונים שהובילו להכנסות שיא ולהשגת רווח. המיקוד שלנו במכירות ושיווק גלובליים הינו זרז עיקרי לגידול זה שהניב גידול באימוץ של פתרונות ה- Big Dataשל אטיוניטי. בנוסף לביצועים המוצלחים של צוות המכירות שלנו ולמודעות הגדלה בשוק, תוך תמריץ מצוות השיווק שלנו, הגדלנו באופן משמעותי את הפעילות עם שותפי ה-go-to-market שלנו. כתוצאה מכך ראינו התעניינות חיובית בכל הטריטוריות הגיאוגרפיות. לכל אחד ממאמצים אלה היה תפקיד בהצבת החברה בעמדה של בניית מומנטום ברבעון הרביעי ואילך.

מר אלון הוסיף: "המוצר החדש ביותר שלנו Attunity Maestro, פלטפורמה אוטומטית לניהול זרימת מידע עבור ניהול אינטגרציית Big Data עושה גם הוא פריצת דרך משמעותית. לאחרונה, במהלך ועידת Oracle Open World השקנו את פלטפורמת Maestro החדשה והמורחבת לנתונים ולקבצים. קבלנו פידבק חזק ממשתמשים חדשים וקיימים, עם מספר עסקאות שצפויות להסגר במהלך הרבעון הרביעי של 2014 ובתחילת שנת 2015. בנוסף, עם חדירתו המואצת בשוק ה- Big Data , אנו גאים לתמוך ב- Hadoop עם הפתרון החדש שלנו Attunity לסביבת Hadoop. אנו מאמינים שפתרון זה הוא הצעה שאין לה תחרות בשוק של היום, המאפשר תנועה מואצת של Big Data לסביבת Hadoop, מפשט את השימוש ל-BI ו-analytics ומפחית במידה ניכרת את עלויות ההטמעה".

"פתרון הענן שלנו ב-Amazon Web Services (AWS) ממשיך לשגשג כאשר הצעת הענן שלנו הופכת למייצר בולט ללידים בעסקאות שכפול. מאז השקת Attunity Cloudbeam כשירות ניסיון חופשי ב Amazon marketplace, הצעת פתרון הענן שלנו הגדילה את ההכנסות כתוצאה משיעורי המרה גבוהים בניסיונות הראשוניים. אנו ממשיכים לפעול במאמצי השיווק כולל פעילויות משותפות עם AWS כמו סרטי וידאו, בלוגים וסמינרים ברשת האינטרנט".

שיווק ומכירות
אטיוניטי ממשיכה לבצע את אסטרטגיית המכירות שלה כאשר כל אחד מאנשי הצוות תרם להכנסות במהלך הרבעון. צוות השיווק ייצר מספר משמעותי של לידים בכל הטריטוריות בעוד שאטיוניטי יישמה תכנית שיווק אגרסיבית ומשביעת רצון והגדילה את החשיפה לאנליסטים בתעשיה כמו Gartner ו- Forrester. החברה הרחיבה את ניראותה והגבירה את עניין הלקוחות, שהשתתפו בארועי התעשייה האחרונים כשהופיעה לראשונה ב Strata+Hadoop World ונוכחותה השנתית ב-SAP Tech Ed. במהלך הרבעון, החברה המשיכה להגביר את המודעות עם נוכחותה ב- Oracle Open World (OOW) ובועידת Hp Vertica Big Data וגם בהשתתפותה הראשונה ב-.SAP for Utilities Show

"אנו נשארים ממוקדים בבנית פרוטפוליו המוצרים המתקדם שלנו והכרה במותג לשווקי ה- Big Dataו-Hadoop הגדלים. אנו רואים צמיחה נכרת בצבר ההזמנות, שצפויה להאיץ את הגידול בהכנסות ברבעון הרביעי של 2014 ואילך. כשאנו נשענים על ההצלחה שלנו, אנו מתכוונים להמשיך להוציא אל הפועל את האסטרטגיה שלנו ולהגדיל את כח המכירות שלנו בשנת 2015". סכם מר אלון.

תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2014:

הכנסות החברה ברבעון השלישי לשנת 2014 צמחו ב-43% והסתכמו ב- 9.4 מיליון דולר, בהשוואה ל- 6.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה (non-GAAP) ברבעון השלישי לשנת 2014 צמחו ב- 45% והסתכמו ב- 9.5 מיליון דולר, בהשוואה ל- 6.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות כוללות הכנסות מרשיונות שצמחו ב- 56% והסתכמו בסך של 5.5 מיליון דולר, בהשוואה ל- 3.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד והכנסות מתחזוקה ושירותים (non-GAAP) אשר צמחו ב- 31% והסתכמו בסך של 4 מיליון דולר, בהשוואה ל- 3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד .

הגידול בסך ההכנסות מיוחס בעיקר לגידול מהכנסות מAttunity Replicate, רכישת Hayes, גידול בפעילות עם שותפי go-to-market והכנסות נוספות מאחד שותפי ה-OEM של אטיוניטי בעקבות התאמות תמלוגים מסויימות.
הכנסות מתחזוקה ושירותים non-GAAP כוללים 0.1 מיליון דולר בגין הכנסות תחזוקה שנרכשו מ-Hayes ושלא הוכרו בגלל כללי חשבונאות רכישה.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי לשנת 2014 הסתכם ב-0.4 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי בסך 1.0 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2013.
הרווח התפעולי (non-GAAP) ברבעון השלישי לשנת 2014 הסתכם ב- 1.2 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי בסך 1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2013. הקיטון נובע בעיקרו מגידול בפעילות השיווק והמכירות וכתוצאה מיישום אסטרטגיית הצמיחה של החברה. הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון השלישי לשנת 2014 הינו בנטרול הפחתות והוצאות המיוחסות לרכישות ולהוצאות שלא במזומן בגין אופציות לעובדים בסך 0.8 מיליון דולר. זאת בהשוואה לאותן ההוצאות ברבעון המקביל אשתקד שהסתכמו ב-0.4 מיליון דולר .

הרווח הנקי ברבעון השלישי לשנת 2014 הסתכם ב- 0.3 מיליון דולר, או 0.02 דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי בסך 0.7 מיליון דולר, או 0.06 דולר למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון השלישי לשנת 2014 הסתכם ב- 1.1 מיליון דולר, או 0.07 דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי (Non-GAAP) בסך 1.3, או 0.10 דולר למניה בדילול מלא, מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון השלישי של 2014 הינו בנטרול הוצאות בסך כולל של כ- 0.8 מיליון דולר, המיוחסות בעיקרן להוצאות המיוחסות לרכישות ולהוצאות שלא במזומן בגין אופציות לעובדים. ברבעון המקביל אשתקד הסתכמו הוצאות אלה בסך כולל של כ- 0.6 מיליון דולר.

סך המזומנים ושווי מזומנים, כולל מזומן משועבד, נכון ל- 30 בספטמבר 2014 הסתכם ב- 19.3 מיליון דולר, בהשוואה ל- 16.5 מיליון דולר נכון ל- 31 בדצמבר 2013. גידול זה מיוחס בעיקר לתזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך 2.4 מיליון דולר. ההון העצמי, נכון ל- 30 בספטמבר 2014 הסתכם ב- 30.1 מיליון דולר בהשוואה לאותו סכום נכון ל- 31 בדצמבר 2013.


שיחת ועידה
הנהלת החברה תקיים היום, 30 באוקטובר 2014, בשעה 16:00 שעון ישראל, שיחת ועידה לסקירת התוצאות בהשתתפות שמעון אלון, יו"ר ומנכ"ל החברה, ודרור הראל-אלקיים, סמנכ"ל הכספים.
המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה לטלפון ישראלי:
180-924-6042 (חינם) ולציין את קוד הכניסה 8368312 בפני מארח השיחה. שיחת הועידה תשודר באופן ישיר בעמוד קשרי המשקיעים של החברה: http://www.attunity.com/events. מומלץ להירשם באתר מספר דקות לפני תחילת שיחת הועידה, על מנת להוריד את תוכנת השמע הנחוצה.
השמעה חוזרת של שיחת הועידה תהיה זמינה עד יום חמישי, ה- 13 בנובמבר 2014. להאזנה להקלטה יש לחייג לטלפון: 1-858-384-5517 (בינ"ל) ולציין את קוד הכניסה: 8368312. השמעה חוזרת של השיחה באינטרנט תהיה זמינה למשך 30 יום לאחר השיחה בכתובת: http://www.attunity.com/events.
אודות אטיוניטי
אטיוניטי (NASDAQ CM:ATTU) הינה ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לזמינות מידע המאפשרים גישה, ניהול, שיתוף והפצה של נתונים, כולל נתוני Big Data, בסביבה הטרוגנית של מסדי נתונים, בארגונים ובסביבת הענן. פתרונות התוכנה של החברה כוללים שכפול, ניהול מידע, ניהול נתוני בדיקה, איתור שינויים בנתונים בזמן אמת (CDC), קישוריות מידע בזמן אמת, רפליקציית קבצים (EFR), ניהול העברת קבצים (MFT) והעברת מידע לענן.

פתרונות התוכנה של אטיוניטי מאפשרים ללקוחותינו ליהנות מיתרונות עסקיים משמעותיים הודות לגישה בזמן אמת למסדי נתונים ולקבצים המצויים בתוך מגוון רחב של מערכות הטרוגניות המהווה את סביבת ה- IT כיום.

אטיוניטי מספקת פתרונות תוכנה חדשניים ללקוחות עסקיים מזה כ- 20 שנה שהוטמעו בהצלחה באלפי ארגונים בכל העולם. אטיוניטי מפיצה את מוצריה באופן ישיר ועקיף באמצעות הסכמים עם שותפים כגון Microsoft, Oracle, IBM ו- HP. אטיוניטי משרתת את לקוחותיה באמצעות חברות בנות בצפון אמריקה, אירופה והמזרח הרחוק וכן באמצעות רשת של שותפים מקומיים.
למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של אטיוניטי: http://www.attunity.com או הבלוג. עקבו אחרינו ב: Twitter, Facebook, LinkedIn ו- YouTube, תוכן שאינו חלק מהודעה זו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il