TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת NetApp מסייעת לבנות תשתיות ענן היברידיות בעזרת cDOT 8.3


תוכנות, שותפויות ושירותים חדשים מפשטים את פריסתם של עננים היברידיים ואת ניהול הנתונים
בכנס NetApp Insight™ בצפון אמריקה הכריזה היום NetApp Inc. (נסד"ק: NTAP) על תוכנות, שותפויות ושירותים חדשים שמפשטים את ניהול הנתונים בכל סוגי העננים. ההכרזה כוללת גרסה חדשה ועוצמתית של מערכת ההפעלהclustered Data ONTAP®, ‏Cloud ONTAP™, OnCommand® Cloud Manager ו-Private Storage for Cloud. הצעות אלה, המוגנות בפטנטים (וממתינות לאישור פטנט), מאפשרות ללקוחות לאמץ את פתרונות הענן ההיברידי תוך שמירה על הבקרה על הנתונים ועל הבטחת אפשרות הבחירה בין משאבי ענן ציבוריים ופרטיים.

"עננים היברידיים יהפכו להיות אבן היסוד של מערכי ה-IT היום ובעתיד," אמר ג'ורג' קוריאן, סגן נשיא בכיר למוצרים ב-NetApp. "אנו מסייעים לארגונים לגשר את הארכיטקטורה המקומית שלהם באמצעות הענן. Data Fabric של חברת NetApp עבור הענן ההיברידי הוא הארכיטקטורה המתאימה ביותר לבניה של עננים היברידיים ברמה הארגונית. התוכנות שלנו משפרות את הגמישות, החיסכון וההשפעה העסקית של התשתיות, בעת שפתרונות הענן הטכנולוגיים שלנו מקנים ללקוחות את הביטחון הנדרש ביכולתנו לסייע להם לנווט אל עבר העתיד."

חזון עבור ניהול נתונים חלק בענן ההיברידי
על פי IDC,[i] "קרוב לשלושה רבעים מהארגונים הגדולים צפויים לבצע פריסות של עננים היברידיים עד שנת 2015." בעת שמתחולל מעבר זה, מאמינה חברת NetApp שעל מרכיבי ניהול הנתונים בחלקים השונים של הענן ההיברידי להיות מקושרים ולעבוד יחדיו במטרה ליצור מערכת עקבית, משולבת ובעלת יכולת פעולה הדדית. "מארג נתונים" זה מאפשר ניהול נתונים עקבי והעברה חלקה מחלק אחד של הענן לאחר. הוא גם מאפשר לארגונים ליישם מדיניות, נהלים ושירותים עקביים עבור הנתונים בענן ההיברידי ללא קשר לסוג היישומים, הטכנולוגיה או ספק תשתית הענן.

היום הכריזה חברת NetApp על רכיבי טכנולוגיה קריטיים לגישור החזון Data Fabric של NetApp לחיים האמיתיים, כולל:

Clustered Data ONTAP 8.3 - יסודות מוכחים עבור ניהול נתונים בענן

הרחבה של מערכת ההפעלה של NetApp לאחסון מבוסס תוכנה, clustered Data ONTAP, מסייעת לארגונים בכל הגדלים לשפר את רמות הזמינות, הביצועים והיעילות. תמיכה חדשה עבור התוכנה להתאוששות מאסונות NetApp® MetroCluster™ מספקת לארגונים יכולת התאוששות ללא הפרעות מכשלים במרכזי נתונים שונים. יישומים חיוניים לפעילות העסקית יכולים להמשיך לפעול גם במקרה של אסונות או הפסקות חשמל מתוכננות. הגרסה האחרונה של התוכנה כוללת שיפור ביצועים עבור מערכות מבוססות Flash באופן מלא כך שלקוחות יכולים ליהנות מביצועים מרביים ללא ויתור על יכולות ניהול והגנה מלאות או על גמישות בתנועת הנתונים. התוכנה החדשה כוללת יעילות משופרת שמפחיתה באופן ניכר את העלות לגיגה-בייט ואת העלות ל-IOPS של clustered Data ONTAP ומספקת לארגונים החזר טוב יותר על ההשקעה.

Cloud ONTAP- ניהול נתונים ברמה ארגונית עבור ענן ציבורי
Cloud ONTAP מספקת את העוצמה של Data ONTAP לענן הציבורי. Data ONTAP של חברת NetApp היא מערכת ההפעלה מספר אחת בעולם למערכות אחסון.[ii] הגרסה הראשונה של Cloud ONTAP משלבת בין העוצמה המבוססת על תוכנה של clustered Data ONTAP 8.3 ו-Amazon Web Services (AWS). Cloud ONTAP משתמשת בטכנולוגיות מוגנות בפטנט של NetApp עבור תפעול ללא הפרעות, יעילות ויכולת הרחבה חלקה ומשלבת אותן עם יתרונות המחשוב לפי דרישה של שירותי הענן. גישה זו מספקת ערכה עקבית של שירותי נתונים בכל סביבות הענן ההיברידיות. AWS היא הפלטפורמה הראשונה שמפעילה את שירותי Cloud ONTAP בסביבת הענן שלה. על מנת לסייע ללקוחות ליהנות מהיתרונות של Cloud ONTAP, מציעה חברת NetApp מספר אפשרויות רישוי ידידותיות לענן ואפשרויות רישוי מסורתיות למרכזי נתונים.

OnCommand Cloud Manager - הקצאה פשוטה ויעילה עבור הענן

OnCommand Cloud Manager מאפשרת הקצאות פשוטות ויעילות של מופעי clusterd Data ONTAP בין עננים פרטיים וספקי עננים ציבוריים. ממשק משתמש פשוט ואינטואיטיבי מאפשר ללקוחות ולשותפים נראות של סביבת הענן ההיברידי שלהם ומבטל את המורכבות הכרוכה בהגדרת האחסון והזזת נתונים ממיקום אחד לשני.

האחסון הפרטי של NetApp עבור הענן - הרחבת אפשרויות האחסון בענן תוך סיוע ללקוחות לשמר את הבקרה על הנתונים

בנוסף הציגה חברת NetApp את NPS עבור SoftLayer והכריזה על משפחת 'האחסון הפרטי של NetApp עבור הענן'. NPS עבור הענן מאפשרת ללקוחות לנצל עננים מרובים כדי לפקח על הנתונים באמצעות התקן אחסון בודד שממוקם באופן אסטרטגי במתקנים משותפים. חברת NetApp בחנה קישוריות עננים עם מיקומי Equinix רבים ועם מתקנים משותפים חלופיים בכל רחבי העולם. פתרון הענן משלב את הגמישות והחיסכון של הענן עם הביצועים, הזמינות ויכולת הפיקוח של אחסון ארגוני פרטי וייעודי. SoftLayer, בבעלות IBM, היא ספקית ענן שחברה לאחרונה ל-NetApp באמצעות הגישה 'NPS עבור הענן'. פתרונות 'NPS עבור הענן' אחרים שזמינים כעת הם 'האחסון הפרטי של NetApp עבור Amazon Web Services' ו'האחסון הפרטי של NetApp עבור Microsoft Azure'.

שירותי אסטרטגיה, תכנון, פריסה ומעבר
שירותים חדשים שמוצעים היום כוללים את סדנת השינוי הארגוני עבור הענן, שמסייעת ללקוחות להבין ולתכנן את אסטרטגיית הענן הנכונה עבורם לצורך מעבר מוצלח לענן ההיברידי. עבור ארגונים המבקשים לשפר את הפריסה של טכנולוגיות של NetApp בתשתית שלהם מציעה NetApp את שירותי היעילות והאופטימיזציה. שירות זה מבצע בדיקה וניתוח מקיפים ברמת האחסון במטרה לסייע בחיזוי מוקדם של בעיות מעבר ולשפר את הביצועים. בנוסף, עבור לקוחות קיימים שעוברים ל-clustered DATA ONTAP, מוצעים השירותים clustered Data ONTAP Migration Service, ‏RapidData Migration QuickStart Service וכלי העברה עם עזרה עצמית במטרה לאפשר מעבר פשוט וחלק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il