TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה שלילית


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו שלילי בשיעור של 0.25%

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה שלילית על רקע מגמה שלילית בשווקי העולם.


אתמול בארה"ב מאת שחר רחמני מנהל שירות האיתותים בחברה:
אין שום חדש ואין הפתעות ,הפסקה מוחלטת של תוכנית הרכישות וענייני הריבית יוכרעו
בשנה הבאה בהתאם למצב המשק והכלכלה.
נקודתית השוק מתאוורר וזה בריא ,הערכה גסה שלי ש 1960+ יתמוך , לדעתי זה לא התחלת גל ירידות בלי הפסקה.


תנודתיות רבה ומכאן או שהיום השוק יתקן עד לסיום ואין לפסול זאת או שישאר אדום ברור ומחר ככל הנראה לאחר בדיקת תמיכה חידוש התנועה העולה.
פריצה מחודשת מעל 1983-4  ליעד 1990+
אין מה לאמר מתחיל להיות יותר קשה ברמות האלו לפני 2000 וזה טבעי.


הבנק הפדראלי בארה"ב הותיר את הריבית על כנה ברמה של 0.25% והודיע כצפוי על סיום תוכנית התמריצים הידועה בכינוי QE3 עוד ציין הבנק כי הוא מתכוון לשמור על הריבית נמוכה לזמן ממושך. עד כאן הכול היה צפוי אך הבנק הפתיע באומרו כי שוק העבודה בארה"ב חזק מספיק כדי לעמוד בסיום תוכנית התמריצים ושלל את כל ההערכות כי הכלכלה העולמית בסכנת דפלציה ובעצם חיזק את ההערכות כי הקו ה"ניצי " של הבנק שולט בהחלטות. ההערכות לגבי העלאת ריבית בשנת 2015 עלו לרמה של 75% על פי סקר של סוכנות הידיעות "בלומברג", זאת לאחר שרק לפני יומיים הערכות אלו עמדו על 50%.
הדולר זינק אתמול בערב לאחר פרסום החלטת הריבית לשיא של ארבעה שבועות מול סל המטבעות (DXY) ונראה כי הדולר שב לעמדת החוזק שלו בעולם לאחר מספר שבועות בהן היה נראה כי הוא מאבד גובה. היום יתפרסמו בארה"ב ובאירופה נתוני תמ"ג אשר אמורים להשלים את התמונה לגבי הצמיחה ברבעון האחרון , לנתונים אלו יכולה להיות השפעה רבה על המשך המגמה במסחר באירו/דולר. 


חברות במרכז
אלביט מערכות בע"מ הודיעה כי מידרוג בע"מ, חברת דירוג ישראלית ("מידרוג"), הודיעה כי היא מאשרת מחדש דירוג של Aa1 (בסולם מקומי), באופק יציב, לאגרות החוב (סדרה א') שהונפקו על ידי החברה בשנת 2010 ובשנת 2012.
הדוח המקורי של מידרוג, בשפה העברית, יוגש על ידי החברה לרשות ניירות ערך בישראל. תרגום נוחות לאנגלית של הדוח יוגש על ידי החברה על גבי טופס 6K ל- U.S. Securities and Exchange Commission.


חברת קרדן נדל"ן השלימה את העסקה למכירת 50% מ"בית קרדן" שבתל-אביב לידי קבוצת מגדל בתמורה כוללת של כ- 131.4 מיליון ש"ח. הבוקר פרסמה החברה, כי מסרה למגדל ביטוח ומקפת החדשה, הנמנית עם קבוצת מגדל, את יתרת השטחים והחניות בבית קרדן בתמורה לכ-22 מיליון ש"ח, המתווספים לכ- 109.4 מיליון ש"ח ששולמו לקרדן נדל"ן בעבר. עם השלמת העסקה והתאמת התמורה (על פי תנאי ההסכם) הנכס נמכר בתשואה של כ- 6.6%.


טבע מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2014
הכנסות של 5.1$ מיליארד, בדומה לתוצאות ברבעון השלישי של 2013. בניכוי השפעת מכירת מפעלי ה-OTC שלנו בארצות הברית ותנודות מטבע המכירות צמחו אורגנית ב-2%.
רווח תפעולי של 1.5$ מיליארד על בסיס non-GAAP, עליה של 13% בהשוואה לרבעון השלישי של 2013. רווח תפעולי של 1.1$ מיליארד על בסיס GAAP, עליה של 39%.


אודיוקודס מדווחת על תוצאות רבעון שלישי 2014
הכנסות הרבעון השלישי הסתכמו ב-38.9 מיליון דולר – גידול של 11.2% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד
החברה מודיעה על מינוי עופר שגב כסגן נשיא לכספים ו-CFO, החל מ-1 בנובמבר 2014





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il