TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ראשת אכ"א לשעבר, האלופה אורנה ברביבאי, מונתה לתפקיד יו"ר המגבית של ויצו ישראל


ברביבאי, שכיהנה כאלופה הראשונה בתולדות צה"ל, נמצאת בחופשת פרישה והיא תבצע את תפקידה בהתנדבות
האלופה אורנה ברביבאי (52), שסיימה את תפקידה כראשת אגף כוח אדם בצה"ל בחודש שעבר ויצאה לחופשת פרישה, התמנתה לתפקיד יושבת ראש המגבית של ארגון ויצו. במסגרת תפקידה תלווה ברביבאי את תחום גיוס המשאבים של הארגון ותפעל לגיוס ואיתור תורמים במטרה לתמוך בפרויקטים חברתיים, חינוכיים ומחוללי שינוי והעצמה נשית.

ברביבאי שמונתה להיות האישה הראשונה בדרגת אלוף בצה"ל נכנסה לתפקידה החדש היום ותעבוד מול בכירי המשק בישראל, גופים עסקיים ואנשי ציבור בחברה הישראלית.
ברביבאי מחליפה בתפקידה את חיים כהן, מנכ"ל קבוצת דן אנד ברדסטריט לשעבר, ממקימי Citibank ישראל.

את פעילותה של ברביבאי תלווה מועצת מנהלים שהוקמה במיוחד ע"י ויצו, המורכבת מאנשי ציבור ובכירים בעבר ובהווה בכלכלה ובחברה, בהם: איקה אברבנל, סמנכ"ל לשעבר ב"טבע" ותא"ל במיל'; מירי שפיר-נבון, רעייתו של נשיא המדינה לשעבר יצחק נבון; שוקי פורר, ראש עיריית רחובות לשעבר; איה עזריאלנט, אשת עסקים ומעצבת תכשיטים; עו"ד יוסי שדה, עו"ד ריקי כספי; תנ"צ במיל' זיוה אגמי, לשעבר ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה; רמי גוזמן, סמנכ"ל כספים לשעבר במוטורולה ישראל, דירקטור בבנק לאומי לישראל. ועוד.

באירוע חגיגי שנערך אתמול לרגל כניסתה לתפקיד של אורנה ברביבאי בנוכחות הנהלת ויצו, אמרה ברביבאי כי במשך כל תקופת שירותה בצה"ל הייתה עדה לפערים החברתיים הקיימים בחברה והיא שמחה על ההזדמנות שניתנת לה עכשיו כדי לפעול לצמצם אותם. "זו זכות גדולה לעסוק בגיוס משאבים לארגון העושה למען חינוך ילדים ונוער, מתן הזדמנות שווה וטיפול באוכלוסיות מוחלשות. אני מגויסת כולי מתוך רצון עמוק לעזור לכמה שיותר אנשים".

גילה אשרת, יו"ר ויצו ישראל ברכה את ברביבאי והודתה לה על שנטלה על עצמה בהתנדבות לכהן באחד התפקידים המשמעותיים ביותר עבור ויצו ועבור החברה בישראל. "זו תהיה זכות גדולה לעבוד עם אישה פורצת דרך כמו אורנה שתנתב את היכולות שלה כדי לתמוך בעשיה של ויצו למען ילדים, נוער ונשים בסיכון. אני בטוחה שאורנה תוביל לשינוי אמיתי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il