TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דירת 3 חדרים - 20 דקות מתל אביב במיליון שקל


חברת רוטשטיין מתחילה לשווק את פרויקט מגדלי הפארק במרכז לוד הכולל גם דירות 3 חדרים
חברת רוטשטיין מתחילה לשווק את פרויקט מגדלי הפארק ברמת אלישיב במרכז לוד. עבודות הבנייה במתחם יצאו לדרך לפני ראש השנה ובימים אלה החברה פתחה רשמית את משרד המכירות.

הפרויקט המיועד בעיקר לציבור הדתי לאומי כולל 94 יח"ד בשני בניינים בני 13 קומות. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים עם מרפסות סוכה ומחסן לכל דירה בסמוך לפרויקט מתוכנן פארק, מבני ציבור, מעונות יום וגני ילדים לרווחת הדיירים.

מחירה של דירת 3 חדרים מרווחת במיוחד - 88 מ"ר מתחיל מ-1.045 מיליון שקל. דירת 4 חדרים המשתרעת על פני 100 מ"ר עולה החל מ-1.150 מיליון שקל.

למרות הביקוש, חלק גדול מפרויקטי המגורים שיוצאים לשיווק אינם כוללים דירות בנות 3 חדרים. על פי נתוני הלמ"ס, מתוך כ-20 אלף יח"ד שבנייתן החלה במחצית הראשונה של השנה, מוקמות רק 786 דירות בנות 3 חדרים כאשר רובן המכריע בתל אביב. יש לציין כי על פי וויז, לוד רחוקה כ-20 דקות נסיעה מתל אביב.

לדברי אורי פליישמן, סמנכ"ל השיווק בחברת רוטשטיין: "לוד מהווה כיום הזדמנות לרוכשי הדירות המעוניינים לרכוש דירה במרכז הארץ לאחר שמחירי הדירות בשכונות כמו קריית האומנים (מצליח) התייקרו בשנתיים האחרונות בעשרות אחוזים. אני שמח שבפרויקט זה אנחנו יכולים לבנות על פי התב"ע דירות קטנות שיקלו על זוגות צעירים לרכוש דירה".

הפרויקט יוקם על פי תקן הבניה הירוקה (תקן 5281), ליצירת מגורים בסביבה נטולת זיהום, תוך הקפדה על חסכון באנרגיה, שימוש בבידוד תרמי, בפתרונות אקוסטיים למניעת רעש ועוד.
הקרקע נרכשה בתחילת השנה מקרדן נדל"ן תמורת כ-20.2 מיליון שקל, בצירוף מע"מ.

חברת רוטשטיין בונה ומתכננת כיום מעל 2,500 יח"ד בכל רחבי הארץ. לאחרונה, רכשה רוטשטיין 40% משותפות המחזיקה במקרקעין לבניית כ- 3,000 יח"ד בקרית מלאכי כששלב א' מתוכנן לצאת לשיווק בתקופה הקרובה. בנוסף, בונה בין השאר את שכונת "רוטשטיין הירוקה" המונה כ-900 יח"ד בשכונה החדשה בבאר יעקב ו-102 יח"ד במגדל העמק. לאחרונה החלה החברה בבניית השלב האחרון בפרויקט שירת השרון בנתניה הכולל 85 יח"ד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il