TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופנהיימר מתחילים לכסות את סייבר ארק במחיר יעד של 38$


אופנהיימר
בנק ההשקעות אופנהיימר התחיל לסקר את סייבר ארק, שהתחילה להיסחר לאחרונה בנאסדק, בהמלצת תשואת יתר ובמחיר יעד של 38$.
סייבר ארק – תחילת סיקור בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 38$
אנו מתחילים לסקר את מניית חברת אבטחת המידעCyberArk Software (סימול: CYBR), שהונפקה לאחרונה בנאסד"ק, בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 38$, הגבוה בכ-25% ממחירה הנוכחי. אנו סבורים כי החברה מהווה נכס אסטרטגי בתחומי ההגנה על זיהוי משתמשים וניהול גהישה למקורות מידע קריטי, עם פתרון כולל בניגוד לפתרונות נקודתיים שקיימים בשוק. מנועי צמיחה לשוק היעד של CYBR, הצפוי לשמור על קצבי צמיחה של למעלה מ-20% לשנים הקרובות, כוללים הגברת הרגולציה, מעבר ארגונים לענן המחשוב ויישום פתרונות ניידים חיצוניים (BYOD – Bring Your Own Device) בקרב הארגונים ועוד, כאשר מתקפות זדוניות לרשתות ארגוניות ודליפת מידע קריטי (כמו במקרה של פרשת ה-WikiLeaks) צפויות להוביל להגברת המודעות לתחומי פעילות החברה, ולמצבה כיעד פוטנציאלי לרכישה.

· חברת סייבר ארק הנה שחקנית בשוק ה-PAM (Priviledged Account Management) ומספקת פתרונות אבטחת מידע ארגוני ברמת ניהול הרשאות מיוחדות עבור מנהלי הרשת ומקבלי החלטות קריטיות ברמת הארגון כולו. אנו מעריכים את שוק היעד הכולל לפתרונות החברה בכ-16.4 מיליארד דולר.

· היסטורית, הדגש בענף אבטחת המידע היה על הגנה מפני פריצות לרשת, ולאו דווקא על הגנה על מקורות מידע קריטייים בתוך הארגונים. הפרשות האחרונות, כגון פרשת WikiLeaks ופרשת סנואודן, חשפו את מידת הפגיעה המשמעותית לפריצות מבפנים, ובכך חיזקו את הדגש על פתרונות הגנה פנימיים, אותם מספקת חברת סייבר ארק.

· אנו צופים כי החברה תציג צמיחה בהכנסות בקצב של כ-30% וכ-23% בשנים 2014 ו-2015, עם צפי להכנסות של כ-85 מיליון דולר ו-105 מיליון דולר בהתאמה. אנו סבורים כי החברה עשויה לשמר קצב צמיחה בהכנסות של למעלה מ-20% גם בשנים הבאות.

· אנו מדרגים את מניית CYBR בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 38$, בהתבסס על מכפיל של 9.2 על תחזית ההכנסות ל-2015, פרמיה לעומת ממוצע מכפילי המכירות בתחום אבטחת מידע העומד על 5.5, הנובעת לדעתנו ממיצובה הייחודי בתחומי צמיחה ומפוטנציאל רכישה עתידית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il