TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה חיובית


מדד המעוף ננעל במגמה חיובית ,בשיעור של 0.56% ל-1443,מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקלים

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה חיובית על רקע מגמה שורית בשווקי העולם.


בסקירה היומית של חדר עסקאות המט"ח של אקסלנס רשמו היום שחודשים האחרונים הדעה בשוק הייתה חד כיוונית לגבי הדולר/אירו אך לאחר מספר נתונים לא טובים בארה"ב והערות מצד קובעי מדיניות על כך שהם ירצו לראות התאוששות ברורה יותר לפני שידברו על העלאת ריבית. הערות אלו שלחו את הדולר לירידות מול רוב המטבעות. שוקי המניות העולמיים התנהגו בפרעות גם כן בשבוע החולף והמדדים באירופה רשמו את רצף הירידות הארוך ביותר מאז שנת 2003 לפני שתיקנו חלק מהירידות ביום שישי. היום אין נתוני מסחר משמעותיים בעולם והמטבעות צפויים להיסחר ביציבות יחסית.


לאחר תקופת חגים ארוכה ביותר חזר השוק היום להיסחר בצורה נורמאלית והצמד דולר/שקל נפתח סביב רמת 3.727 זאת לאחר שביום שישי נקבע שערו היציג של הדולר על 3.71 . השקל, אשר לא נסחר באופן מלא בשבוע האחרון בשל החגים דווקא החזיק מעמד למרות כל התהפוכות בעולם והתחזקות האירו והין מול הדולר. ביום רביעי האחרון פורסם המדד לחודש ספטמבר אשר היה נמוך מהצפי והראה ירידה של 0.3% . הדולר הגיב בעלייה מתונה בשל חוסר הנזילות אך מהר מאוד ירד למטה בשל חולשת הדולר לאחר פרסום נתוני מאקרו שליליים בארה"ב.
המדד הנמוך העלה מחדש את הסבירות כי ייתכן ובנק ישראל ינקוט בצעדים נוספים בהחלטת הריבית הקרובה. צעדים אלו יכולים להיות הפחתה של 0.1% בריבית או הכרזה על תוכנית רכישות נכסים מסוג כלשהו, כפי שנעשה בארה"ב ויפן.


חברות במרכז
חברת הביו-רפואה הישראלית פלוריסטם הודיעה היום (ג') על השלמת שלב הפיתוח של קו מוצרים שני, שיתווסף לרשימת מוצרי ה- PLX-PAD שכבר נמצאים בשלבים שונים של ניסויים קליניים. המוצר הנוסף, שקיבל את השם PLX-RAD, צפוי לענות על הביקוש הגבוה בשוק לפתרונות רפואיים בתחום המחלות ההמטולוגיות, ובדומה למוצר הראשון והמתקדם יותר, גם הוא מבוסס על תאי גזע שמקורם בשלייה ומיוצר בטכנולוגיית הגידול התלת ממדית הייחודית לחברה. עם השלמת שלב הפיתוח מכניסה כעת פלוריסטם את המוצר לקו הייצור המרכזי שלה המאפשר ייצור בהיקפים מסחריים במתקן הייצור המתקדם שלה בחיפה.


חברת אקסלנז ביוסיינס (אקסנ), המפתחת ומשווקת מכשור רפואי ייחודי לאבחון וניהול מחלות בדרכי העיכול והכבד, מדווחת היום על התחלת ניסוי פיבוטלי לאבחון יתר לחץ דם בוריד הפורטלי הכבדי, Clinically Significant Portal Hypertension (CSPH), באמצעות מכשיר ה-BreathID המאפשר אבחון דרך בדיקת נשיפה פשוטה. ניסוי זה הינו האחרון בסדרה ביישום זה לקראת ההגשה לאישור ה-FDA.
עלייה בלחץ הדם הפורטלי בכבד הינה סיבוך של מחלות כבד כרוניות ושחמת, וקשורה קשר הדוק לסיבוכים בכבד. חולים החווים יתר לחץ דם בוריד הפורטלי ומקבלים טיפול חווים גם ירידה משמעותית ברמת הסיבוכים הקשורים למחלת הכבד.


לייבפרסון, ספקית מובילה של פתרונות אינטראקציה עם גולשים, הודיעה שבנק מיזוהו ((Mizuho, אחד מארבעת הבנקים הגדולים ביפן, ישיק אסטרטגיה לצ'אט בזמן אמת באמצעות פלטפורמת LiveEngage של לייבפרסון. כאחד מהבנקים הגדולים ביפן, לבנק מיזוהו כ-26 מיליון לקוחות פרטיים וכ-90,000 לקוחות עסקיים ברחבי העולם.


גיל בשן, אנליסט בכיר בבית ההשקעות IBI:
ועדת ששינסקי 2, לקביעת חלק המדינה במשאבי הטבע, פרסמה את המלצותיה הסופיות והגישה אותם לשר האוצר.
למרות הפגיעה הצפויה ברווחי החברה, שהינה פגיעה משמעותית, אנו מעריכים כי מחיר המנייה כבר מגלם זאת ואף יותר.
הסתכלות על השווי הכלכלי ההוגן, רמת המכפילים הנוכחית לעומת ההיסטורית, יכולת ייצור המזומנים ותשואת הדיבידנד הצפויה, מובילה אותנו למסקנה שהשקעת ערך בכיל במחיר הנוכחי מגלמת עודף סיכוי על סיכון.
בהתאם אנו מעלים את המלצתנו לקנייה מניטראלי, ומעדכנים את מחיר היעד ל- 33 ש"ח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il