TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השקתה הרשמית של Ant Financial Services Group


מביאה אקוסיסטם פיננסי חדש לסין
בייג'ין—חברת 'Small and Micro Financial Services' הודיעה היום רשמית על שינוי שמה ל- 'Ant Financial Services Group' (" Ant Financial "). Ant Financial , הידועה כ-'שירותים פיננסיים קטנים ושירותי מיקרו פיננסיים' לשעבר, יזמה את תהליך היווצרותה בתחילת 2013 והיא מורכבת מ- Alipay , Alipay Wallet , Bao , Yu'e Zhao Cai Bao , Ant Credit ו- MYbank שמוקם בימים אלה.

"את הקמתה של Ant Financial לא ניתן לייחס לתחום אחד של העסק או לחלק אחד בלבד של הצוות. מאחורי כל המותגים שלנו עומד כל אדם שגרם לשינויים חיוביים בנוף העסקי של סין. כוח זה הוא גדול יותר מכל המותגים שלנו יחדיו. המילה ' Ant ', נמלה, מגלמת בתוכה את כוחו של ה"קטן" כאשר כולם עובדים יחדיו לקראת מטרה משותפת, והתקווה היא ש- Ant Financial תוביל לקראת עתיד חדש באמצעות שינויים קטנים ויפים לכולם", אמרה לוסי פנג, מנכ"לית Ant Financial .

Ant Financial היא ספקית שירותים פיננסיים, ולא רק מוסד פיננסי בעל אחזקות פיננסיות משמעותיות, הסבירה גב' פנג. " Ant Financial תתמקד במתן שירות לעסקים קטנים ומיקרו-עסקים, כמו גם לצרכנים בודדים. בעזרת פתרונות מבוססי אינטרנט וטכנולוגיה, אנו מתכננים לעבוד עם חברי האקוסיסטם כגון מוסדות פיננסיים כדי ליצור אקוסיסטם פתוח, כמו גם לספק תמיכה לתעשייה הפיננסית כדי לממש את החזון שלנו "להפוך אמון לממון"".

שישה עסקים עיקריים

1. Alipay הוא פלטפורמת תשלום צד שלישי המובילה בעולם. נכון לסוף שנת 2013, מספר המשתמשים הרשומים ב- Alipay הגיע ל-300 מיליון ומספר המוסדות הפיננסיים השותפים עלה על 200. בנוסף, Alipay מטפלת במעל ל-80 מיליון עסקאות יומיות, 45 מיליון מתוכן הן באמצעות תשלום מחשבונות מובייל.

2. Alipay Wallet פועל כמותג עצמאי מאז נובמבר 2013. נכון להיום, יש 190 מיליון משתמשים פעילים לשנה. בנוסף לאספקת שירותים בסיסיים כמו תשלום קניות, החזרי אשראי, העברות כספים, ותשלום חשבונות במובייל, ארנק Wallet Alipay מרחיב את היישומים לא מקוונים שלו למרכזי קניות, חנויות נוחות, מוניות ובתי חולים.

3. Yu’e Bao הושק במשותף על ידי Alipay ו- Tianhong ניהול נכסים ביוני 2013. לדברי טיאנגהונג, נכון לסוף יוני 2014, Yu’e Bao משכו כ-570 מיליארד יואן סיני ( RMB ) בניהול נכסים וכמעט 125 מיליון משתמשי Yu’e Bao . Zeng Libao , קרן הכספים של Yu’e Bao , הפכה לקרן ניהול הכסף האישי הגדולה ביותר בסין, זאת על פי הדוח הכספי Q3 של Tianhong ניהול נכסים. בסוף מאי 2014, Ant Financial קיבלה אישור מוועדת הפיקוח על ניירות הערך בסין לרכוש נתח של 51% ב- Tianhong ניהול נכסים.

4. Zhao Cai Bao הושק באפריל 2014 כפלטפורמה פתוחה למוצרי ולשירותי השקעה פיננסיים. Zhao Cai Bao פתוחה למוסדות פיננסיים צד שלישי ומספקת שירותים פיננסים באינטרנט שהם נוחים ובטוחים לשימוש לאנשים פרטיים ולחברות קטנות ובינוניות. מוצרים המוצעים בפלטפורמה כוללים הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים, לאנשים פרטיים, לביטוח אוניברסלי ולקרנות מובנות.

5. Ant Credit מספקת הלוואות מיקרו מקוונות לעסקים קטנים וליזמי אינטרנט פרטיים, על פי הערכה מבוססת נתונים. המוצרים כוללים הלוואות אשראי, הלוואות סוחר מקוונות והלוואות למוכרי Taobao .

6. Ant Financial קיבלה ב-29 בספטמבר 2014 אישור מהוועדה לפיקוח על הבנקאות בסין להקים בנק פרטי בשם MYbank יחד עם ' Fosun טכנולוגיה תעשייתית שנחאי', בבעלות Fosun International ; חברה בת של חברת Wanxiang , ו- Ningbo Jinrun ניהול נכסים. MYbank יעשה שימוש מלא בניתוח ביג דאטה מקוון כדי לשרת את הצרכים הפיננסיים של עסקים קטנים ועסקי מיקרו, כמו גם של צרכנים בודדים.

בעוד מסחר במובייל ממשיך להתבסס בסין, הופכים המוצרים והשירותים המוצעים על ידי Ant Financial יותר ויותר לחלק מחיי היום יום של יזמים וצרכנים. בקרב משתמשי Alipay חדשים מששת החודשים האחרונים, 48% הם מערים מהמעגל הראשון והשני ו-52% הנותרים הם מערים מהמעגל השלישי. 49% ממשתמשי ארנק Alipay החדשים הם מערים מהמעגל הראשון והשני ו-51% הנותרים מערים מהמעגל השלישי והרביעי.

הפעילויות העסקיות השונות של Ant Financial נתמכות על ידי מחשוב ענן, ביג דאטה ומערכות אשראי. Ant Financial תפתח פלטפורמות תמיכה אלה לשותפים ליצירת האקוסיסטם הפיננסי החדש.

המנהל הפיננסי הראשי ב- Ant Financial , אריק ג'ינג, הוסיף: "בעתיד, האקוסיסטם הפיננסי יאופיין בשיתוף פעולה ולא בתחרות. כמו האקוסיסטם של Alibaba בתחום המסחר האלקטרוני, אקוסיסטם דומה יצמח גם בתעשייה הפיננסית. אקוסיסטם זה ייתמך על ידי מחשוב ענן, ביג דאטה ומערכות אשראי שיאפשרו תשלום, מימון, ניהול ממון, ביטוח ופלטפורמות ושירותים בנקאיים. אנו מאמינים כי Ant Financial תשחק תפקיד מרכזי בהובלת הפיתוח של אקוסיסטם זה לטובת עסקים קטנים, עסקי מיקרו וצרכנים פרטיים."

אודות Ant Financial קבוצת שירותים פיננסית

Ant Financial , שרשמית הוקמה באוקטובר 2014, מתמקדת במתן שירות לעסקים קטנים ועסקי מיקרו כמו גם לצרכנים פרטיים. עם החזון שלה "להפוך אמון לממון" היא מחוייבת לבניית אקוסיסטם פתוח של חשיבת וטכנולוגיות אינטרנט תוך כדי עבודה עם מוסדות פיננסיים אחרים כדי לתמוך בצרכים הפיננסיים העתידיים של החברה. בין העסקים בבעלות Ant Financial נכללים Alipay , ארנק ,Alipay Zhao Cai Bao , Yu'e Bao , Ant Credit ו- MYbank (בהקמה).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il