TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הונדה מודיעה על דירוגה במקום ה-20 והמכובד במדד המותגים Best Global Brands של אינטרברנד לשנת 2014


המדרג מדי שנה את 100 המותגים המובילים בעולם.

בנוסף להונדה מדורגים בין המקומות הראשונים במדד מותגים בינלאומיים מכובדים נוספים כגון: אפל, גוגל, קוקה קולה, IBM, מייקרוסופט ועוד.
גם ב-2013 הונדה השיגה את המקום ה-20 במדד החשוב ובכך למעשה שומרת על מקומה, אך על פי המדד הנוכחי בשנת 2014 ערך המותג "הונדה" עלה בכ-17% לעומת ערכו בשנה הקודמת ועומד כעת על -21.6 מיליארד דולר.
העלייה המשמעותית בערך המותג מיוחסת בין היתר ל-3 התפתחויות חשובות מהתקופה האחרונה:
עם חזרתה של הונדה למרוצי הפורמולה 1 כספקית המנועים של חברת "מקלארן" היא מחזירה לעצמה גם את היוקרה נוסח "Powered By Honda".
שוק הרכב במדינות כגון ברזיל, הודו, רוסיה וסין המשתתפות כיום במרוצי הפורמולה1, נמצא במגמת צמיחה והתפתחות, דבר המהווה עבור הונדה הזדמנות להעמיק פעילותה בשווקים אלה.
המעבר של פורמולה 1 לשימוש במנועי טורבו קטנים בעלי מבנה דומה לאלה של רכבים רגילים, מאפשר להונדה להשיג בידול ולהפגין נוכחות במרוץ החשוב בעולם.
בהלימה לסלוגן המוכר של המותג היפני הנחשק, "The Power Of Dreams" – הונדה ממשיכה ושואפת להגשים משאלותיהם של נהגים רבים ברחבי העולם.
הונדה היא יצרנית המנועים הגדולה בעולם וכן יצרנית האופנועים הגדולה בעולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il