TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברות הנדל"ן בחריש לא מחכות ללפיד


החברות הבונות בעיר העתיד חריש לא מחכות לאישור הטבת המע"מ ויוצאות בשורה של מבצעים לקראת סוכות.
כך למשל חברת רייסדור יוצאת במבצע לדירות 4 חדרים בפרויקט שיר לחריש BLUE. מדובר במבצע ל-10 דירות בלבד שיימכרו תמורת 825 אלף שקל. הדירות משתרעות על פני 96 מ"ר בתוספת מרפסת של 13 מ"ר.

לדברי יקי רייסנר, הבעלים של חברת רייסדור "דווקא בגלל שמחירי הדירות בחריש אטרקטיביים רוכשי הדירות לא חיכו בחודשים האחרונים להטבת המע"מ. הזוגות הצעירים רוכשים דירות מתוך חשש שמלאי הדירות הזולות יגמר עד שהכנסת תאשר את החוק. במקביל, ישנם משקיעים שמבינים את הפוטנציאל של חריש וממהרים לרכוש דירות לפני שהטבת המע"מ תיכנס לתוקף או שהמחירים יעלו ככל שהבנייה תתקדם וחריש תקבל צורה של עיר".

פרויקט שיר לחריש BLUE כולל 125 יח"ד הנמצאות בשלבי בנייה. הפרויקט צפוי להתאכלס בדצמבר שנה הבא.

חברת דונה יוצאת במבצע בפרויקט הגדול ביותר בעיר, דונה בחריש, במסגרתו יוכלו הרוכשים לשלם 15% משווי הדירה במעמד חתימת החוזה והיתרה עם האכלוס.

פרויקט דונה בחריש עתיד לכלול 601 יחידות דיור, ביניהן דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הפרויקט יצא לאחרונה לשיווק שלב א' הכולל 278 יחידות דיור בבניינים בני 5-6 קומות במחיר התחלתי של 860 אלף שקל.

חברת חנן מור ממשיכה עם מבצעי הפריסייל שלה. דירות 4 חדרים נמכרות החל מ-836 אלף שקל בתנאי מימון מיוחדים

העיר חריש יצאה לדרך הלכה למעשה. מנתונים עדכניים של משרד השיכון עולה, כי במחצית הראשונה הוחל בבניית 750 יח"ד בעיר חריש. עוד עולה מהנתונים כי חריש מדורגת במקום הרביעי ברשימת היישובים בהם היו הכי הרבה התחלות בנייה במחצית הראשונה של השנה.

עוד עולה מנתונים עדכניים של משרד השיכון כי עד היום שווקו מגרשים ל-5,657 יח"ד. בסוף החודש ייסגר מכרז ל-460 יח"ד ומכרז נוסף לכ-190 יח"ד צפוי להתפרסם בימים הקרובים. עוד עולה מהנתונים כי בתחילת 2015 צפויים להתפרסם מכרזים לכ-2,400 יח"ד נוספות. סך הכל מדובר על שיווק של כ-8,700 יח"ד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il