TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסטורם תיסחר ממחר בנאסד"ק


חברת תאי הגזע הישראלית-אמריקנית בריינסטורם (BCLI) צפויה לעבור מחר (יום ג' 23.9)
ממסחר שמעבר לדלפק (OTC) לרשימה הראשית של הנאסד"ק. זאת שבוע בדיוק לאחר שהחברה ביצעה איחוד הון במניותיה. מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית מאוד לחברה, שתוכל עכשיו, בין השאר, לגייס הון משורה של גופים מוסדיים גדולים בארה"ב שמשקיעים רק בחברות ברשימה הראשית.
בריינסטורם מפתחת טיפול בתאי גזע בוגרים למחלות נוירולוגיות וסיימה בשנה החולפת ניסוי מוצלח, וחסר תקדים בתוצאותיו הקליניות, בלמעלה מעשרים חולי ניוון שרירים מסוג ALS בישראל. רוב החולים בניסוי הגיבו טוב לטיפול, כאשר מעבר לבטיחותו הוכחה גם ראשיתה של יעילות קלינית בפרמטרים שונים של החולים – דבר שהינו חסר תקדים בכל הנוגע למחקר ה-ALS בעולם. בשבועות האחרונים עלתה מניית בריינסטורם, בין היתר על רקע טרנד דלי מי הקרח אשר רבים בעולם, ובראשם ידוענים שונים, שופכים על ראשיהם כחלק ממאמץ ציבורי להעלאת המודעות למחלת ה-ALS.
לפני שבוע ביצעה בריינסטורם איחוד הון של 1:15 במניותיה, זאת כחלק מדרישות הנאסד"ק, והמניה נסחרה מאז במחיר שנע סביב ה-4 דולר.
בראשית יולי החלה בריינסטורם, באישור ה-FDA, בניסוי שלב 2 רחב היקף בארצות הברית, כולל קבוצת ביקורת, במסגרתו יטופלו 48 חולים בשלושה מרכזים קליניים מהמובילים בצפון אמריקה – מאס ג'נראל ויו-מאס במסצ'וסטס ומאיו קליניק שבמינסוטה.
העליה לנאסד"ק הינה שיאו של תהליך שדרוג משמעותי שעברה בריינסטורם בחודשים האחרונים. ביוני מונה לחברה מנכ"ל אמריקאי חדש, ד"ר טוני פיורינו, מבכירי תעשיית הביומד האמריקאית. כמו כן השלימה החברה גיוס הון של 10.5 מיליון דולר בדיסקאונט מינימאלי, והחלה את הניסוי הקליני בארצות הברית. על פי ההערכות, עליית בריינסטורם לנאסד"ק עשויה להוביל לרישומן הכפול של מניות החברה גם בבורסה בתל אביב, מה שיהפוך את בריינסטורם לאחת החברות הבולטות במדד הביומד – שכן שווי השוק של החברה הנו כ-65 מיליון דולר.
השיטה של בריינסטורם מבוססת על טיפול אוטולוגי (עצמי), במסגרתו מבודדים תאי גזע בוגרים ממח העצם של החולה עצמו, ולאחר ריבוי והתמיינות התאים לתאים התומכים בתאי עצב, מוחזרים התאים לגוף החולה בהזרקה פשוטה לשריר ולנוזל חוט השדרה.
פטנט תאי הגזע של החברה מבוסס על מחקרם של הפרופסורים דניאל אופן ואלדד מלמד מאוניברסיטת תל אביב, ובריינסטורם מקווה להיות הראשונה להציג טיפול למחלת ALS, לצד מחלות נוירולוגיות אחרות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il