TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חמצן לתיירות בדרום


כ-500 ישראלים רכשו חופשות עתידיות בדרום במהלך מבצע "צוק איתן" בסיוע קמפיין משרד התיירות "דווקא עכשיו חופשה בישראל"
שווי הרכישות: כ-300 אלף שקל

קמפיין "דווקא עכשיו חופשה בישראל" סחף את הישראלים:
90% מהאוכלוסייה זוכרים כי נחשפו לקמפיין
1.7 מיליון צפיות בסרטוני הקמפיין ביוטיוב
180 מיליון חשיפות לקמפיין
270,000 כניסות לאתר הקמפיין (מתוכן 220,000 כניסות ייחודיות)

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: "התוצאות מוכיחות את נחיצותו של הקמפיין בעת הלחימה. תיירות הפנים אפשרה לחזק את ענף התיירות ולסייע לו בעת המשבר הכלכלי"

משרד התיירות מפרסם את סיכום הביניים מה-31.7.14 ועד סוף אוגוסט 2014 של קמפיין "דווקא עכשיו – חופשה בישראל", אשר משקף את נתוני הצלחת הקמפיין בחודשי הקיץ, ונערך לחיזוק הקמפיין באזור הדרום לקראת החגים ולאחריהם.

במהלך החודשים יולי אוגוסט, מתקבלת אצל העוסקים בתיירות כמעט מחצית מההכנסה השנתית, וכל פגיעה בתיירות בחודשים אלה היא משמעותית ביותר. בעקבות המשבר החמור, הן בתיירות פנים והן בתיירות נכנסת בחודש יולי בעקבות מבצע "צוק איתן", החליט שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו לא לחכות ל"יום שאחרי", לסוף המבצע, ולצאת בקמפיין לעידוד הישראלים לצאת לנופש. מטרת הקמפיין הייתה לחזק את החוסן הכלכלי של העורף, שכן לו היו הישראלים ממשיכים להישאר בבית ולא לצאת לחופשה השנתית - עסקים תיירותיים, שכוללים במיוחד מלונות קטנים, צימרים ואטרקציות, מסעדות וכדומה, היו נפגעים קשה עוד יותר, עד כדי סכנת קריסה, בעיקר בפריפריה.

בתכנון הקמפיין, נלקח בחשבון מצב הרוח הלאומי, על רקע הנפגעים במבצע וכן הצורך לתת לגיטימציה לצאת לחופשה "דווקא עכשיו". לפיכך, לאחר בחינת מספר חלופות, החליט השר ד"ר לנדאו על קמפיין בעל אופי לאומי, הפונה לאהבת הארץ, כאשר המציגים בו הם אנשים אותנטיים ולא שחקנים או ידוענים. צוות צילום מטעם לשכת הפרסום הממשלתית יצא לאתרי תיירות ברחבי הארץ וצילם נופשים אמיתיים, שסיפרו מדוע החליטו לצאת דווקא עכשיו לחופשה בישראל. כמו כן, היה ברור כי זה לא זמן מתאים "לחגוג" בחופשה, וצריך למצוא תוכן אחר שיתאים לאווירה בציבור. לפיכך יזם המשרד והציע לנופשים סיורים חינם ברחבי הארץ בהדרכת מורי דרך, שסבלו מביטול אלפי ימי הדרכה כתוצאה מהמבצע. בכך ניתן מענה גם לתוכן החופשה, וגם ניתן סיוע למורי הדרך. היענות לקריאת הקמפיין, נתנה מקום ביטוי לרצונם של תושבי ישראל לסייע במאמץ הלאומי בזמן המבצע. הישראלים שלחו חבילות לחיילים, האכילו אותם בדרכים, תמכו במשפחותיהם וגם לא השביתו את החיים - ויצאו לחופשה.

קמפיין "דווקא עכשיו – חופשה בישראל" פועל במספר מסגרות מדיה במקביל, בהשקעה כוללת של 7.8 מיליון ₪. הפרסום בטלוויזיה הביא לאחוזי חשיפה גדולים במיוחד: לפי סקר של משרד התיירות, 73.2% מאוכלוסיית היעד נחשפה לפחות פעם אחת לקמפיין, 63.1% נחשפו לפחות 3 פעמים לקמפיין ו-56.8% נחשפו אליו 5 פעמים או יותר. במסגרת שיתוף פעולה של משרד התיירות עם הזכיינית "קשת", נרשמו 18.1 מיליון חשיפות באתר "מאקו" ו-2.1 מיליון חשיפות נוספות באתר "מאקו" הסלולרי. 30,561 מהכניסות היו של "Unique Users", וכ-750 גולשים שתפו תמונות משפחתיות מחופשתם בישראל.

הפרסום באינטרנט, הביא 219,500 גולשים שונים להיכנס לאתר "דווקא עכשיו – חופשה בישראל", ובסך הכל באתר נרשמו 272,000 כניסות. כמו כן, 1,715,000 גולשים צפו בסרטוני הקמפיין ביו-טיוב.

למעלה מאלף שלטי חוצות נפרסו בכבישים מרכזיים ברחבי הארץ, הקמפיין הופיע גם בשידורי "דקה לשמונה" אשר זוכים לאחוזי רייטינג גבוהים, וכן בפרסום ברדיו ובעיתון.

בימים אלה מסכמים המלונות והצימרים בכל רחבי הארץ את תפוסות חודש אוגוסט ומדווחים למשרד התיירות על תפוסות טובות מאוד על ידי ישראלים.
מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי אומר כי לאור הצלחת הקמפיין "דווקא עכשיו" והחשיפה האדירה שהוא זכה לה, ימשיך משרד התיירות להשתמש בפלטפורמה זו גם לקראת החגים ולאחריהם, לקמפיין חדש לעידוד תיירות לאתרי הנופש בדרום כדי לחזק את העסקים הקטנים והבינוניים שנפגעו בעקבות מבצע "צוק איתן" וסובלים מירידה דרסטית בהכנסות.
למידע נוסף על הקמפיין: http://davkaisrael.co.il/


חומר רקע על תיירות פנים
מתוך נתוני משרד התיירות לשנת 2013:
לינות: ב-2013 נרשמו 22.5 מיליון לינות, עליה של 2% לעומת 2012. מתוכן, 12.7 מיליון לינות היו של ישראלים.
אירוח כפרי: בשנת 2013 בישראל היו 7,155 חדרי אירוח כפרי, בהם כ-25,000 מיטות. במהלך שנת 2013 נרשמו 1.9 מיליון לינות של ישראלים.

מתוך סקר שערך משרד התיירות ב-2012:
תיירות פנים או חוץ? (מה ישראלים מעדיפים): שיעור היוצאים לחופשה בארץ הוא גבוה (71%), אך הנופשים מעדיפים חופשה בחו"ל. למרות זאת, רק 13% נפשו בחו"ל בשנה האחרונה. החסם המרכזי ליציאה לחופשה בארץ הוא תפיסת המחיר כגבוה.
תדירות: בקרב היוצאים לחופשות, תדירות היציאה לחופשה בארץ גבוהה מתדירות היציאה לחופשה בחו"ל.
• הישראלי הממוצע: 2 חופשות בארץ בשנה או 1.4 חופשות בחו"ל בשנה. תדירות היציאה לחופשות עולה עם העלייה ברמת ההכנסה.
• ההחלטה לגבי היציאה לחופשה מתקבלת בדרך כלל בטווח של שבועיים עד חודש לפני היציאה לחופשה (62% מחליטים בשלב זה).
• קריטריונים חשובים בבחירת נופש: ליוצאים לחופשה הכי חשוב התקציב ומועד החופשה. בהמשך חשובים הפרטים הטכניים: היעד ומקום הלינה.
• האינטרנט הוא האמצעי המרכזי לקבלת מידע לגבי חופשות (80% משתמשים בו לצורך זה).
• חופשות עם ילדים: מאפיינים ייחודיים כמו יעדי החופשה ( עדיפות לאילת, לטבריה ולכנרת), פעילות אקטיבית, מועד החופשה בחגים ובחופשים.
• תיירות חד יומית: כ-67% יצאו לטיול חד יומי בשנה האחרונה. היעדים המרכזיים לטיולים חד יומיים הם הצפון (38% מהישראלים) וירושלים (22%).
• נישות חדשות בתיירות: מסלולי אופניים ותיירות יין הם אפשרויות טיול חדשים, שזוכים למודעות גבוהה, אך עדין לא נתפסים כאטרקטיביים מספיק. יש מודעות נמוכה לתיירות בדרך הבשמים ולתיירות אקולוגית.
• יעדי החופשה: יעדי החופשה המועדפים הם (בסדר יורד): אילת, הגליל העליון, טבריה וכנרת.
• מבוגרים ודתיים מבקרים יותר בירושלים, וישראלים בגילאים 18-54 מבקרים יותר באילת.
• מועדי חופשה: הנופש בארץ מתפרס ברובו על פני חודשי הקיץ (יוני עד ספטמבר).
• דתיים ומשפחות עם ילדים נוטים לצאת יותר לחופשות בחודש אוגוסט ואילו מבוגרים (55 ומעלה) יוצאים לחופש גם בתקופות פחות עמוסות.
• משך החופשה: חופשה ממוצעת בארץ נמשכת כ-2.6 לילות. חופשות באילת וחופשות עם ילדים נוטות להיות ארוכות יותר.
• אופי החופשה: 87% יוצאים לחופשה במטרה לנוח, 56% מעוניינים להיות אקטיביים ולצאת לטיולים או לבצע פעילויות ספורט.
• אירוח: כ-66% מהישראלים מתארחים בבתי מלון (הרוב ברמה גבוהה), 16% מתארחים בצימרים והיתר במקומות אירוח מזדמנים יותר. אירוח בצימרים נפוץ יותר בקרב בעלי הכנסה גבוהה.
• 36% יוצאים לנופש על בסיס אירוח של חצי פנסיון, 16% בוחרים בנופש הכולל ארוחת בוקר בלבד, 29% בוחרים באפשרות אירוח מקיפה של פנסיון מלא או הכל כלול.
• הוצאות: עלות החופשה הממוצעת היא 3,378 ₪, מתוכה 57% מורכבת מעלות לינה.
• שביעות רצון מהחופשה: 44% מהנופשים היו בעלי שביעות רצון טובה מאוד. ממוצע שביעות הרצון (בסולם של 1 עד 5) הוא 4.3. שביעות הרצון עולה עם העלייה בגיל וברמת ההכנסה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il