TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת 22nd Century נכנסת לתחום הקנביס


החברה רוכשת רישיון בלעדי בארצות הברית לביוסינתיזת גנים קנבינואידים ורוכשת נתח של 25% ממניות חברת ביוטכנולוגיה
קלרנס, ניו יורק—( BUSINESS WIRE )-- חברת 22nd Century Group ( XXII NYSE MKT: ) הודיעה היום כי חברת הבת, שבבעלותה המלאה של החברה, Botanical Genetics , חתמה על הסכם רישוי חובק עולם עם Laboratories Anandia ( Anandia ), חברת ביוטכנולוגיה של הצמח היושבת בוונקובר, המעניק ל- 22nd Century Group זכויות בלעדיות בארצות הברית על ארבעה גנים הדרושים להפקת קנבינואידים בצמח הקנביס.

הטכנולוגיה הקניינית המוחכרת מ- Anandia מאפשרת את שינוי רמות הקנבינואידים בקנביס, דבר המעניק ל- 22nd Century Group יתרון תחרותי בלעדי בתחום המתפתח במהירות של ביוטכנולוגיית הקנביס. בקצרה, הטכנולוגיה הקניינית מאפשרת את (1) הגדלת תפוקת ותוכן כל או חלק מתת המערכות של הקנבינואידים בצמח הקנביס, (2) העלמת קנבינואידים בזני קנביס ו(3) התאמת פרופיל הקנבינואידים (אחוז תכולת כל קנבינואיד בסך תוכן הקנבינואידים) ליצירת מינים ייחודיים של צמח הקנביס לתעשיית המריחואנה הרפואית.

הרישיון גם מעניק ל- 22nd Century Group זכויות בלעדיות משותפות עם Anandia לטכנולוגיה קניינית זו בכל המדינות מחוץ לארצות הברית ולקנדה. Anandia שומרת על זכויות בלעדיות בקנדה. הטכנולוגיה כוללת 23 בקשות לפטנטים שהוגשו בין אוגוסט 2010 ליוני 2014, כאשר אחד מהם זכה לאחרונה להודעה בדבר מימון מטעם משרד הפטנטים וסימני סחר בארצות הברית.

ד"ר ג'ונתן פייג', מייסד שותף, נשיא והמדען הראשי בחברת Anandia , הוא ממציא כל הפטנטים שהוחכרו ל- 22nd Century Group . ד"ר פייג', אחד החוקרים הראשיים בפרויקט גנום הקנביס הראשון, סייע בחשיפת רצף של כ-30,000 גנים המרכיבים את הגנום של הקנביס סאטיבה.

קנבינואידים הם קבוצת תרכובות טבעיות הפועלים על קולטני הקנבינואידים בתאים אנושיים. הקנבינואיד הבולט ביותר הוא הפיטו-קנבינואיד טטראהידרוקנאבינול ( ∆ 9 -tetrahydrocannabinol , THC ), הרכיב הפסיכואקטיבי העיקרי בקנביס. ישנם עשרות קנבינואידים נוספים בצמח הקנביס, ביניהם קנבידיול ( CBD ), cannabigerol (CBG) , קנביכרומין ( CBC ), קנבינול ( CBN ) וטטרה - הידרו-קנבי וורין ( THCV ), כאשר לכל אחד מהם יכול להיות יישום רפואי בנפרד או במשולב עם קנבינואידים אחרים.

ג'וזף פנדולפינו, מייסד ומנכ"ל 22nd Century Group , אמר: "הסיבה העיקרית בגינה 22nd Century מצאה עניין בטכנולוגיה הקניינית של Anandia היא שהיא מעניקה לנו מידת בלעדיות במסלול הביוסינתטי קנבינואידי בקנביס בדומה למה שהשגנו במסלול הניקוטיני ביוסינתטי בטבק – חופש פעולה בלעדי לפעול במסלול כולו". ד"ר פייג' הסביר: "הישגיה של 22nd Century בפיתוח תיק פטנטים מורכב בתחום הביוטכנולוגיה של הצמח הוא מרשים. לחברה בשלב מוקדם כמו חברת Anandia , 22nd Century Group היא שותפת רישוי אידאלית".

קנבוס, סוג של קנביס, עובד בעבר למוצרים כגון זרעי קנבוס למזון, שמן קנבוס, שעווה, שרף, חבל, בד, עיסה, נייר, פלסטיק ודלק ביולוגי - רובם במשך מאות שנים. העובדה שזני קנבוס מסחריים, שהם מאותו המין כמריחואנה ( Cannabis sativa ), מכילים רמות נמוכות מאוד של THC , הגבילה באופן משמעותי את ייצור הקנבוס בעידן המודרני בעולם המערבי, ובכלל זה בארצות הברית. במשך מאות שנים גודלה מריחואנה לשימוש אישי בגלל רמות ה- THC ואילו קנבוס גודל לשם היבול ותכונותיו הנוספות. הקנבוס היה אחד מהגידולים החקלאיים הראשונים של האדם, ונשאר אחד מהגידולים הגדולים ביותר בעולם ואחד הגידולים התעשייתיים החשובים ביותר עד לשלהי המאה התשע עשרה, כאשר מוצרי נייר ומוצרי סיבים רבים עוד הופקו מצמח הקנבוס. עד לאותה העת, רמות ה- THC הנמוכות בקנבוס לא הוגדרו כבעיה על ידי ממשלות, שלא בדומה להיום. לדוגמה, קנדה והאיחוד האירופי מתירות רק גידול זני קנבוס המכילים פחות מ-0.3% THC , דבר המגדיל עד מאוד את הסיכון שחקלאים המגדלים קנבוס לוקחים.

מוצרים מבוססי קנבוס יתרונות שונים לעומת המוצרים המתחרים כגון חוזק ועמידות החשובים למיחזור. קנבוס הוא בעל הסיבים הארוכים ביותר מבין הסיבים הטבעיים. לפי Hemp.com , יצרני רכב שונים מתחילים להשתמש במוצרי לוואי של קנבוס במכוניותיהן, ביניהן אאודי, BMW , פורד, GM , קרייזלר, הונדה, מרסדס, פורש וולקסווגן. ד"ר מייקל ר. מויניהאן, סגן נשיא מחקר ופיתוח ב- 22nd Century מסביר: "הסרת הקנבינואידים מהקנבוס צפויה להחיות את תעשיית הקנבוס ברחבי העולם."

בנוסף להסכם הרישוי וכחלק מהעסקה, רכשה 22nd Century Group 25% ממניות Anandia 22nd Century Group השקיעה כמיליון וחצי דולר במזומן ובמניות מוגבלות בעסקה זו. השקעה זו בחברת Anandia משקפת את העניין האסטרטגי שיש ל- 22nd Century בקנביס, אותו היא תרחיב באמצעות מימון מחקר ופיתוח משותף עם מתקני חברת Anandia שבוונקובר.

כפי שדווח מוקדם יותר היום על ידי החברה, השקיעה חברת Crede CG III 10 מיליון דולר בהנפקה פרטית של 22nd Century Group .

לפרטים נוספים אנא בקרו באתר www.xxiicentury.com

אודות 22nd Century Group
22nd Century היא חברת ביוטכנולוגיה של הצמח שהטכנולוגיה הקניינית שלה בהנדסה גנטית והשבחת צמחים מאפשרת (1) הקטנת או הגדלת רמות הניקוטין (ואלקלואידים ניקוטינים אחרים) בצמח הטבק ו(2) הקטנת או הגדלת רמות הקנבינואידים בנוסף להתאמת פרופיל הקנבינואידים. 22nd Century היא בעליהן, או בעלת הרישיון הבלעדי, של 129 פטנטים ב-78 מדינות בנוסף ל-51 פטנטים הממתינים לאישור וכן 22nd Century היא בעלת זכויות משותפות ל-16 בקשות פטנטים נוספות. Goodrich Tobacco מתמקדת במוצרי טבק מסחריים ובסיגריות העשויות להזיק פחות. Botanical Genetics מתמקדת במוצרים טבעיים מבוססי קנביס, הבטוחים ויעילים לבריאות, לרווחת ולתזונת האדם בנוסף למוצרים תעשייתיים המזוקקים מהקנביס. Hercules Pharmaceuticals מתמקדת ב- X-22 , עזר להפסקת עישון הניתן במרשם ונמצא בתהליך פיתוח.

אודות Anandia Laboratories
חברת Anandia Laboratories היא חברת ביוטכנולוגיה של הצמח המתמקדת בפיתוח הדור הבא של מוצרים מבוססי קנביס באמצעות שילוב גנומיקה, השבחת צמחים ומדע הרוקחות . Anandia שואפת לבנות בסיס מדעי איתן לשימוש הטיפולי בקנביס ובאותה העת להישאר נאמנה למעמדו כתרופה טבעית. Anandia תפתח ותיישם טכנולוגיות אנאליטיות חדשות שיתמכו בתעשיית הקנביס בקנדה; תייצר זני קנביס מהונדסים; ותפתח נוסחאות קניבס שאינם מיועדים לעישון. Anandia שואפת להפוך למובילה עולמית ביצירת מוצרי בריאות וצרכנות חדשניים המופקים מצמח הקנביס.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il