TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חריש עקפה את פתח תקווה והגיעה למקום הרביעי בהתחלות בנייה


בחריש החלו לבנות 750 יח"ד במחצית הראשונה של השנה; ממוקמת אחרי ירושלים, ראש העין ות"א
בתחילת 2015 ישווקו עוד 2,400 יח"ד

העיר חריש יצאה לדרך הלכה למעשה. מנתונים עדכניים של משרד השיכון עולה, כי במחצית הראשונה הוחל בבניית 750 יח"ד בעיר חריש. עוד עולה מהנתונים כי חריש מדורגת במקום הרביעי ברשימת היישובים בהם היו הכי הרבה התחלות בנייה במחצית הראשונה של השנה.

במקום הראשון מדורגת ירושלים (2,101 יח"ד), אחריה ראש העין (1,309 יח"ד), תל אביב (906 יח"ד) וחריש. באר יעקב ממוקמת במקום החמישי ופתח תקווה שהייתה במשך שנים רבות העיר עם מספר התחלות הבנייה הגבוה ביותר ממוקמת במקום השישי עם התחלות בנייה של 685 יח"ד בלבד.

לדברי יקי רייסנר, הבעלים של חברת רייסדור "חריש נמצאת במרחק של 12 דקות מפרדס חנה. בפרדס חנה ניתן לרכוש דירת 4 חדרים במעל מיליון שקל בעוד בחריש אותה דירה בדיוק תעלה 200 אלף שקל פחות. רוכשי הדירות, בעיקר הזוגות הצעירים והמשקיעים מבינים את זה והתוצאות הם בנתוני החוזים שנחתמים בימים אלו לאחר שהזוגות הצעירים החליטו לרדת מהגדר ולהפסיק לחכות להטבת המע"מ שלא ברור אם ומתי היא תאושר. לפני ארבעה חודשים החברה התחילה לשווק את הפרויקט ועד היום מכרנו 30 דירות".

עוד עולה מנתונים עדכניים של משרד השיכון כי עד היום שווקו מגרשים ל-5,657 יח"ד. בסוף החודש ייסגר מכרז ל-460 יח"ד ומכרז נוסף לכ-190 יח"ד צפוי להתפרסם בימים הקרובים. עוד עולה מהנתונים כי בתחילת 2015 צפויים להתפרסם מכרזים לכ-2,400 יח"ד נוספות. סך הכל מדובר על שיווק של כ-8,700 יח"ד. על בניית העיר מופקדות קבוצת חנן מור, דונה, רייסדור ועוד.

לדברי חנן מור, יו"ר חברת חנן מור הבונה בחריש "בחריש גלום פוטנציאל נדל"ני גבוה כעיר חדשה הממוקמת בצפון השרון ומהווה אלטרנטיבה לזוגות צעירים הרוצים לרכוש דירה באזור איכותי ובמחירים מאפשריים". לדבריו , עם המשך תהליכי הבנייה , מחירי הדירות בעיר צפויים לעלות באחוזים ניכרים.

חריש הולכת להיות העיר בעלת הצמיחה הגדולה בישראל. על פי התכנון, בעוד כשנה (ספטמבר 2015) יתאכלסו 15 אלף איש ולאחר מכן קצב האכלוס יעמוד על 7,500 תושבים מידי שנה. בשנת 2013 נמכרו בחריש כ-2,400 יח"ד ולמרות חוק המע"מ היזמים מדווחים על עלייה ברכישת דירות ובהגעה למשרדי המכירות בשבועות האחרונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il