TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נתניהו עוצר את חוק המע"מ והרוכשים לא מחכים


רוכשי הדירות כבר לא מאמינים לממשלה – עשרות דירות נמכרו בתוך יומיים
קבוצת שכטר השיקה בימים האחרונים פרויקט מגורים חדש באור עקיבא, ובתוך שעות ספורות מכרה החברה 47 דירות. בפרויקט של צרפתי שמעון בראש העין, שהושק רק השבוע, נמכרו בימים האחרונים כ-10 דירות, רובן לזוגות צעירים

המאבקים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר לפיד על רקע אישור תוכנית מע"מ אפס בימים האחרונים הגבירו את חוסר האמון של רוכשי הדירות באישור החוק, מה שהוביל לרכישות של עשרות דירות בתוך ימים ספורים.
על פי הפרסומים, בנימין נתניהו הורה ליו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יריב לוין, לא לכנס את הוועדה לדיון בהצעת החוק למע"מ 0 אחוז ברכישת דירה ראשונה.

רוכשים פוטנציאליים רבים של דירות, שהמתינו מאז ההכרזה על תוכנית מע"מ אפס בחודש מרץ האחרון עם רכישת הדירה שלהם, החליטו שאין להם מה להמתין עוד, וכי הם מעדיפים לרכוש כבר עכשיו את הדירה שהם מעוניינים בה, מאשר להמתין עוד חודשים רבים עד יאושר החוק, אם בכלל.

לשם המחשה, קבוצת שכטר השיקה בימים האחרונים פרויקט מגורים חדש באור עקיבא, ובתוך שעות ספורות מפתיחת משרדי המכירות מכרה החברה 47 דירות. מרבית הרוכשים היו זוגות צעירים ומשפרי דיור, שאינם מעוניינים להמתין לאישור חוק המע"מ. המחירים בפרויקט "נוף ים קלאב" של קבוצת שכטר מתחילים מ-1.059 מיליון שקל לדירת 4 חדרים, ו-1.250 מיליון שקל לדירת 6 חדרים בשטח של 133 מ"ר ועוד 14 מ"ר מרפסת.

לדברי דדי ריזל, מנכ"ל קבוצת שכטר, "הופתענו מכמות הרוכשים שהגיעו כשפתחנו לראשונה את משרד המכירות. רוכשים רבים מספרים לנו שהם אינם מעוניינים להמתין עוד עם רכישת הדירה, גם מחוסר אמון בממשלה, וגם מתוך חשש שגם אם יאושר החוק, לא ישארו להם דירות בהטבה, ולכן הם מעדיפים כבר היום לשריין לעצמם את הדירה שלהם".

בפרויקט של צרפתי שמעון בראש העין, שהושק רק השבוע, נמכרו בימים האחרונים כ-10 דירות, רובן לזוגות צעירים. לדברי אבי צרפתי, סמנכ"ל בחברת צרפתי שמעון, "יצאנו עכשיו לשיווק לאחר שראינו שיש ביקוש והיענות מצד זוגות צעירים לשוב ולרכוש דירות 4-5 חדרים בראש העין".

בכפר יונה, פתחה חברת בריגה את הפרויקט שלה לשיווק בתוך מס' שעות מכרה 11 דירות במחיר ממוצע של 1.4 מיליון שקל. החברה מדווחת כי 60% מהרוכשים הינם בקטגוריה של זכאי המע"מ.

חברת צמח המרמן יצאה באחרונה בקמפיין לעידוד רכישת דירות על ידי משפרי דיור וזוגות צעירים. תוך שבועיים החברה ביצעה הרשמות לכ-30 דירות ועל פי הערכות בשבועות הקרובים ייחתמו הסכמי מכר עם עשרות רוכשים.

חברת רייסדור מכרה בשבועות האחרונים 30 דירות בעיר חריש. לדברי יקי רייסנר, הבעלים של חברת רייסדור "חריש נמצאת במרחק של 12 דקות מפרדס חנה. בפרדס חנה ניתן לרכוש דירת 4 חדרים במעל מיליון שקל בעוד בחריש אותה דירה בדיוק תעלה 200 אלף שקל פחות. רוכשי הדירות, בעיקר הזוגות הצעירים והמשקיעים מבינים את זה הם חוששים שהמחירים ימשיכו לעלות והתוצאות הם בנתוני החוזים שנחתמים בימים אלו לאחר שהזוגות הצעירים החליטו לרדת מהגדר ולהפסיק לחכות להטבת המע"מ שלא ברור אם ומתי היא תאושר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il