TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה מעורבת


מדד המעוף ננעל במגמה חיובית ,בשיעור של 0.07% ל-1423,מחזור המסחר הסתכם ב-1.1 מיליארד שקלים

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה מעורבת על רקע המגמה דובית בשווקי העולם.


בארה"ב מחר ביום רביעי הפד ידווח על המדיניות המוניטרית לאחר מפגש בין יומיים,המשקיעים יתמקדו במסרים הקשורים לריבית, תהיה השפעה במידה ונקבל מסר חריג אך סביר שישמרו על מסרים דומים לפעם הקודמת.מצד אחד זה עשוי להפריע לכיוון השוק כי יש פעילים שיכנסו אולי למגננה ומצד שני השוק בשליטת השוורים והסנטימנט הכללי טוב , מאוד חשוב זה ההכנות לקראת הנפקת עליבאבא ביום שישי הבא,היא תצא לדרך וכולם שם רוצים אווירה חיובית.


בהמלצות השקעה שבועיות של הראל פיננסים – שבוע של מימושים והיערכות להנפקת עליבאבא....
אחרי חמישה שבועות של עליות, בשבוע החולף היו בשווקים בעיקר ירידות, למעט הניקיי ביפן. בחלק מהשווקים המתעוררים היו ירידות חדות, כשהבולטת ביותר היתה ברזיל שם התממש השוק ב-6%. כמו ברוב המקרים, בשווקים המתעוררים הירידות באו יחד עם היחלשות המטבעות (למשל הריאל הברזילאי נחלש 4%, הלירה הטורקית ב-3%).


מניתוח ביצועי הסקטורים, בולטת היטב השפעת הירידה במחירי הנפט. הסקטור שבלט לרעה במיוחד בשבוע האחרון היה סקטור חברות האנרגיה, בעוד שהסקטור שבלט לטובה היה סקטור חברות התעופה (מאותה סיבה). היחלשות הנפט באה יחד עם ירידה במחירי הסחורות החקלאיות – תופעה שהשפיעה לרעה על חברות הדשנים.


לקראת סוף השבוע הנוכחי צפויה ההנפקה המתוקשרת של עליבאבא הסינית ונראה כי הרבה כסף שמחכה להנפקה גורם גם לכך שפחות כסף נכנס לשווקים. ההנפקה צפויה בבורסת NYSE ב-18 בספטמבר והמניה תתחיל להיסחר למחרת בסימול BABA. אם ההנפקה תצא לפועל בשווי המתוכנן, המשמעות היא ששווי השוק של החברה יהיה גדול יותר מזה של 95% מהחברות ב-S&P500.


איננו ממליצים כעת לשנות את מבנה תיק המניות. בשלב הזה, להערכתנו, החשיפה לשוק המניות המקומי צריכה לעמוד על כ-50%-60% מהרכיב המנייתי, לאור העובדה שהתמחור של השוק הישראלי נראה אטרקטיבי יותר מזה של שווקים מפותחים אחרים, בין היתר בשל העובדה שהוא עלה פחות מהם. שאר החשיפה הינה למניות בחו"ל.


בסקירה שבועית כותב אלכס זבז'ינסקי:
לפי סקר הלמ"ס, חלה ירידה במדד הציפיות מגזר העסקי, בעיקר בגלל הירידה בביקושים בשוק המקומי. כמו כן, ירדו הציפיות לגבי גיוס עובדים חדשים.
יצוא הסחורות, שכנראה הושפע מהמלחמה, המשיך לרדת גם בחודש אוגוסט. פיחות השקל וירידה במחירי הסחורות בעולם צפויים לשפר את רווחיות היצוא.ניכרת ירידה בקצב הגידול במספר משרות שכיר במשק הישראלי.


חברות במרכז
טאואר-ג'אז, ו-Global Invacom הודיעו היום על ייצור של מערכת שבבים עבור תוכנה המיועדת לשידורי טלוויזיה בלווין – "רומיאו ויוליה" - לשימוש ביישומים גלובליים. זו הפעם הראשונה בה מתאפשר ליצרניות ציוד לשידור לוויני לתכנן מערכת תכנות אחת המותאמת לכל השווקים העולמיים וזאת באמצעות מערכת השבבים של Global Invacom המבוססת על טכנולוגיית ה-BiCMOS SiGe המתקדמת והייחודית של טאואר-ג'אז. ערכת שבבי "רומיאו ויוליה" מאפשרת ליצרני ציוד לוויני לפתח מגוון של מוצרי FibreIRS ™ המתחרים עם כל תוכנת שידור לווייני בעולם בשל התכנון הייחודי.


אלביט מערכות סיפקה ל- ST Electronics  מסינגפור סימולטור סייבר לשימוש אזרחי
הסימולטור מאפשר למשתמש בודד או לקבוצת משתמשים לאתר, להגיב ולמנוע תקיפות סייבר תוך הצגת מגוון תרחישים, וכן לבצע תחקור והערכה.  סימולטור הסייבר האזרחי הינו פיתוח ייחודי מבית אלביט מערכות, המתבסס על הניסיון העשיר שצברה החברה בתחום הגנת סייבר במגוון פרויקטים, וכן על יכולות האימון והסימולציה המתקדמות של החברה ביישומי אוויר, ים ויבשה.


טליט תקשורת מדווחת על תוצאותיה בחציון הראשון של 2014
ההכנסות גדלו בשיעור של 27.4 אחוזים ל-138.2 מיליון דולר
הרווח הנקי המתואם עלה ב-67.4 אחוזים ל-10 מיליון דולר
הכנסות היחידה העסקית החדשה m2mAIR זינקו ב-283 אחוזים



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il