TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון שלמה בן אליהו: שהקבלנים לא יבכו ולא ינסו לשכנע את הרוכשים לקנות כעת דירות בטענה שהמחירים ילכו ויעלו.


שווה לחכות לתכנית אפס מע"מ ומחיר מטרה. כולם ירווחו מיישומה, לא רק רוכשי הקצה - גם הקבלנים.
מתוך כנס תשתיות 2014 של "מידע כנסים" בבנייני האומה בירושלים

מנכ"ל משרד הבינוי ושיכון שלמה אליהו: שהקבלנים לא יבכו ! הם מצדם מנסים לשכנע מסיבותיהם את הרוכשים לקנות מיד דירות כי כביכול המחירים ימריאו.
זוהי טעות חמורה לחכות לתכנית מע"מ אפס יתממש עצו גם מחיר מטרה יתממש וכולם ירוויחו. זה פשוט לא יקרה !

לדברי שמאי המקרקעין ארז כהן: ראוי שהממשלה לא תמליץ לרכוש או לא לרכוש דירות. זה לא מתפקידם. מיטב הכלכלנים אומרים שאסור להתערב וצריך לתת לשוק להתגלגל באופן טבעי מעצמו. הצעת החוק כוללת עשרות סעיפים ביורוקראטיים וכפי נראה הדרך ליישום החוק תהיה צרופה בייסורים. יש קריטריונים וערעורים בלתי נגמרים.. ניתן היה להכניס חלקה. לא יקרה כלום אם יתנו הטבה משמעותית חיונית והכרחית לישובי עוטף עזה ואזור הדרום. לממשלה אין מטרה לשכן חסרי דירות בתל-אביב ובעיני אפס אחוז מע"מ צריך להיות מדורג בהתאם לאזור.

שי רונן, בעלי MY HOUSE לשיווק פרויקטים למגורים ותמ"א 38: משרד הבינוי ושיכון הזוי ומנותק מהמציאות. המחירים לא הולכים לרדת- ההפך הוא הנכון !
המחסור בהיצע הולך וגדל ואיתו הביקוש והתוצאה ברורה. אם משרד השיכון מבקש לרסק לחלוטין את שוק הנדל"ן ולראות רבבות הומלסים ברחובות זו הדרך. במקום זאת, אומר רונן, יש לקדם משמעותית התחדשות עירונית ולהקים פרויקטים של פינוי-בינוי ותמ"א 38 שגם מחדשים את פני העיר, מוסיפות עוד יחידות דיור שחסרות וגם נמכרות עדיין במחיר הנמוך בכ-20 עד 30 אחוזים ממחירי דירות חדשות "רגילות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il