TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנכ"ל טבע סין לשעבר מאמין במדיוי תראפיוטיק


משקיע 450 אלף שקל בחברה וישמש כנציג החברה בסין,מדיוי נערכת להתחלת שיווק מוצר ה-Laboraide בשוק יעד אסטרטגי זה
השקעה זו מצטרפת להסכם ההשקעה שנחתם לאחרונה עם יורקוויל
בסך של כ-3.2 מיליון שקל. החברה מקיימת מגעים להתקשרות נוספת עם קרן יורקוויל, שעשויה להביא להגדלת ההשקעה עד כדי 10 מיליון שקל בהמשך.

מדיוי החלה לאחרונה בניסוי קליני להוכחת יעילותו של מכשיר ה-Laboraide בקיצור זמן הלידה והפחתת תחושת הכאב

החברה מתקדמת לקראת כניסה לניסוי קליני בהתוויה רפואית נוספת - מיגרנה

31 באוגוסט, רעננה, חברת מדיוי תראפיוטיק (Medivie), המפתחת, משווקת ומוכרת מוצרים דנטליים בטכנולוגיה ייחודית ומקדמת פעילות מו"פ חדשנית בתחומי המיגרנה והכאב הכרוני, מודיעה היום כי חתמה על הסכם השקעה בחברה עם מר צבי דורון, אשר ניהל בעבר את פעילות טבע-סין ומשמש כיום כנציג מדיוי בסין. במסגרת ההסכם, דורון ישקיע במדיוי סך של 450 אלף שקל וזאת בתמורה להקצאת מניות המשקפות מחיר של 58.77 אג' למניה, דיסקאונט של 10% על מחיר הסגירה של המניה בבורסה לניירות ערך בתל אביב ביום ה-27 באוגוסט, 2014. המניות אותן תקצה מדיוי הינן חסומות ומהוות כ- 1.21% מהונה של החברה.

ג'וש רורקה, מנכ"ל מדיוי תראפיוטיק, מסר היום כי "אנו שמחים על השקעתו של מר צבי דורון במדיוי ועל הבעת האמון בחברה, בטכנולוגיה הייחודית שלה ובהנהלת החברה. לדורון ניסיון עשיר וקשרים רבים בתעשיית הפרמצבטיקה בסין, והשקעתו בחברה מעידה יותר מכל על הפוטנציאל הקיים במוצר ה-Laboraide ועל יכולתו, כנציג החברה בסין, למנף את הטכנולוגיה החדשנית של החברה לטובת מכירות במדינת יעד חשובה כל כך כסין. מדיוי רואה בסין כאחד משוווקי היעד העיקרים עבור מוצר ה-Laboraide ומוצרים נוספים בעתיד ועל כן השקעתו של דורון ותרומתו הניהולית עשויים לקדם את החברה במסחור המוצר בסין,ובמציאת שותפים אסטרטגיים. כמו כן, תרומתו של דורון למדיוי עשויה להתבטא גם בקידום הפיתוח הקליני במדיוי, אשר נערכת לכניסה למספר התוויות רפואיות משמעותיות בעתיד, כשהראשונה שבהן הינה טיפול במחלת המיגרנה. אנו בטוחים כי לדורון תהיה תרומה חשובה להתקדמותה של מדיוי בדרך להאצת המכירות והגעה ליעדים האסטרטגיים שהצבנו לעצמנו בסין ובכלל".

השקעה זו מצטרפת להתקשרות החברה לאחרונה בהסכם עם קרן ההשקעות האמריקאית יורקוויל במסגרתה השקיעה הקרן במדיוי סך של כ-3.2 מיליון שקל. . החברה מקיימת מגעים להתקשרות נוספת עם קרן יורקוויל, שעשויה להביא להגדלת ההשקעה עד כדי 10 מיליון שקל בהמשך.

מדיוי קיבלה את אישור ועדת הלסינקי של בית החולים בלינסון ומבצעת ניסוי רפואי קליני במטרה לחזק את הוכחת יעילותו הקלינית של מכשיר ה-Laboraide של החברה לקיצור זמן השלב השני של הלידה (שלב הלחיצות) והפחתת תחושת הכאב. המחקר כולל 200 יולדות במחלקת יולדות בבית החולים בלינסון וצפוי להימשך כ-3 חודשים. להערכת החברה, תוצאותיו צפויות להתפרסם עוד ב-2014.

למכשיר ה-Laboraide אישורים רגולטיביים נדרשים, בין היתר בארה"ב (אישור FDA כמכשיר רפואי Class 1 בקטגוריה של מוצרים דנטליים) ובמדינות אירופה (אישור CE). המכשיר מסייע לנשים במהלך שלבי ההיריון המתקדמים ובתהליך הלידה בהפחתת מצב של Stress במהלך הלידה ובקיצור משך זמן הלידה באמצעות קיצור ושיפור האפקטיביות של שלב הלחיצות של היולדת בעת לידה. למדיוי ניסיון קליני נצבר ומחקר תומך ביותר מ-1,500 נשים והיא החלה בשיווק מוצר ה-Laboraide לשימוש בלידה בסוף 2013, מאז התקבלו הזמנות ראשונות אלפי יחידות. למדיוי תראפיוטיק מערך הפצה ומכירות גלובאלי לצד פעילות שיווק ישיר באינטרנט. ה-Laboraide משווק כיום בלמעלה מ-15 מדינות, בנוסף במדיוי רואים בשווקים האמריקאי והסיני כשווקי היעד האסטרטגיים.

למדיוי טכנולוגיה מבוססת שעשויה לשמש פלטפורמה ייחודית לפיתוח ושיווק מוצרים דנטליים, כאשר ה-Laboraide הינו למעשה מוצר דנטלי ראשון שקיבל את האישורים הרגולטוריים לשיווק ועשוי להוות מנוף לקידום מוצרים נוספים משלב הפיתוח לשלב המסחור. לדעת החברה, מוצר ה-Laboraide עשוי לשמש הוכחה לפלטפורמה ולאפשר כניסה להתוויות רפואיות נוספות בעתיד.

מדיוי נמצאת בשלבי פיתוח וכניסה לניסויים קליניים בהתוויות רפואיות. החברה נערכת לקידום השקת המחקר הקליני בהתוויה רפואית נוספת לטיפול במיגרנה. החברה פיתחה מוצר רפואי ראשון שיאפשר את הרפיית שרירי הראש ומניעת כיווץ שרירי הלסת והתפתחות המיגרנה. מטרת הניסוי תהיה מניעת השלב הראשון של המיגרנה (AURA) והחברה נמצאת בשלב היערכות מתקדם לקראת ביצוע הניסוי הקליני האמור.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il