TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת חשמל דוחות כספיים לרבעון אפריל - יוני 2014


חברת החשמל מדווחת על תזרים מזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השני לשנת 2014 של כ 1.36 מיליארד ₪
המהווה שיפור של כ 1.21 מיליארד ₪, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. שיפור זה נובע בעיקר מהקיטון בעלות רכישת הדלקים ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל אשתקד וממרכיב הדלקים בתעריף המפצה את החברה בגין העלויות החריגות שנגרמו לה בעת משבר הגז ממצרים .
הרווח מהפעלת מערכת החשמל מסתכם ברבעון לסך של כ 246 מיליוני ₪, לעומת סך של כ 277 מיליוני₪ ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח נובעת בעיקר בשל הירידה בהכנסות כתוצאה ממעבר לקוחות ליצרנים פרטיים והירידה בצריכה במשק.
ההפסד לרבעון מסתכם לסך של כ 777 מיליוני ₪, לעומת הפסד של כ 361 מיליוני ₪ ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול בהפסד נובע מירידה ברווח מהפעלת מערכת החשמל, מגידול בהפרשה לחובות מסופקים ומגידול בהוצאות המימון שנובעות בעיקר מהשלכות חשבונאיות, הן על שיערוך נגזרים פיננסים והן בשל הצגת הדוחות הכספיים בערכים צמודים למדד המחירים לצרכן.

יו"ר הדירקטוריון, אלוף (במיל.) יפתח רון-טל: "חברת החשמל מתמודדת עם ירידה בהכנסות הנובעת בעיקר מכניסת יצרנים פרטיים וממשיכה להתמודד לבד עם מחויבותה למשק חשמל יציב, המספק חשמל לכלל הצרכנים בארץ, בכל עת ובכל מצב."

מנכ"ל חברת החשמל, אלי גליקמן: "אנו רואים חשיבות גדולה בהמשך השיפור בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת המאפשרת לחברה להמשיך ולשפר את מצבת החוב הפיננסי שלה והביא עימו העלאת דירוג החוב הבינלאומי של חח"י."

להלן נתונים נבחרים :
ההון העצמי של החברה ליום 30 ביוני 2014, הסתכם לסך של כ 12.9 מיליארד ₪ וסך המאזן לאותו יום, הסתכם לסך של כ 82.7 מיליארד ₪.
הכנסות החברה ברבעון השני לשנת 2014 הסתכמו לסך של כ 5.7 מיליארד ש"ח, לעומת סך של כ 6.3 מיליארד ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

מכירות החשמל ברבעון השני לשנת 2014 הסתכמו לסך של כ 11.7 מיליארד קוט"ש, לעומת סך של כ 13.3 מיליארד קוט"ש בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ 12.2%. הקיטון נובע הן מהירידה בביקוש לחשמל במשק בתקופה והן מכניסת יצרני חשמל פרטיים לשוק החשמל.

הוצאות החברה על צריכת דלקים ברבעון זה הסתכמו לסך של כ 1.8 מיליארד ש"ח לעומת סך של כ 2.6 מיליארד ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

הוצאות המימון בתקופת הדוח, הסתכמו לסך של כ 765 מיליוני ש"ח, לעומת סך של כ 345 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il