TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טרנס קלינגמן, פסגות ברוקראז', בתגובה לדו"ח הבינלאומי


דו"ח מעל הצפי. הלימות ההון הגבוהה תומכת בגידול בחלוקת הדיבידנדים
דו"ח מעל הצפי. הלימות ההון הגבוהה תומכת בגידול בחלוקת הדיבידנדים
[*] תוצאות Q2 מעבר לצפי: הרווח הנקי הסתכם ב-160 מיליון ₪ לעומת צפי ל-139 מיליון ₪. רמת ההכנסות הייתה 2% מעבר לצפי בעיקר בגלל רווח ממכירת הפעילות של הבנק בלונדון. רמת ההוצאות שהייתה 2% מתחת לצפי, מעיד על ההצלחה של הנהלת הבנק להקטין את מצבת ההוצאות תוך מאמצי התייעלות מתמשכים.
[*] יתרת הפרשות– רזרבה סמויה: האשראי הפגום המשיך להתכווץ ועומד כעת על שפל של 839 מיליון ₪ או 1.2% מתיק האשראי לעומת 848 מיליון ₪ ברבעון הקודם. יחס הכיסוי (יתרת הפרשות/יתרת האשראי פגום) עומד על 108.6% לעומת 95.7% ברבעון הקודם. מדובר ביחסים טובים מאד בהשוואה למערכת הבנקאית בארץ וגם ביחס לבנקים בחו"ל. להערכתנו, יחס הכיסוי הגבוהה של הבנק מהווה מעין "רזרבה סמויה" אשר יאפשר לבנק להתמודד עם האטה כלכלית בעתיד מבלי שנרגיש בעלייה משמעותית בהפרשות להפסדי אשראי. לכן, תוצאות הבנק אמורות להישאר יציבות מאד דרך מחזור העסקים.
[*] תחזיות 2014: יתרת ההפרשות הגבוהה אשר מהווה מעל 100% מהאשראי הפגום, תומכת לכאורה בהמשך שחרור הפרשות ברבעונים הקרובים. עם זאת, בשל המבצע בעזה וההאטה במשק אנו נוקטים במשנה זהירות ולא משנים כעת את התחזית שלנו לגבי ההפרשות להפסדי אשראי. אנחנו גם לא עדכנו את הצפי שלנו להכנסות ריבית, על אף השחיקה במרווח הפיקדונות בעקבות הפחתת הריבית של בנק ישראל, וזאת בגלל הצפי שלנו שרווחים ממימוש תיק האג"ח יעניק פיצוי מלא לשחיקה של המרווח השוטף.
[*] דיבידנדים: הלימות הון הליבה עומדת על 10% בסוף הרבעון. מדובר ביחס הגבוה ביותר במערכת הבנקאית אשר ביחד עם צמיחה מתונה בתיק האשראי תומכת בשיעור חלוקה של מעל ל-60% מהרווח הנקי. עם זאת, להערכתנו בנק ישראל לא יאפשר לבנק להגיע ליחס חלוקה מעל 50% ולכן ייתכן שנראה גם שחיקה מסוימת בתשואת הדיבידנד בשנה הקרובה. נציין, שאנו עדיין צופים תשואת דיבידנד של כ-5%, גבוהה משמעותית מיתר הבנקים אשר חלקם לא יחלקו דיבידנד כלל.
[*] לסיכום: מדובר בבנק איכותי מאד אשר מצליח לשמור על תנודתיות יחסית נמוכה בתוצאות הרבעוניות. מאמצי ההתייעלות בבנק ניכרים ורמת ההוצאות ירדה לעומת הרבעון המקביל אשתקד אשר מעיד על המחויבות של הנהלת הבנק לשמור על תשואה על ההון ראויה, על אף סביבת הריבית והאינפלציה הנמוכה. אנו ממשיכים להעניק המלצת תשואת יתר למניית הבנק. נציין שבנק דיסקונט עתיד למכור את יתרת האחזקות שלו בבנק בינלאומי (כ-20%) במהלך השנים הקרובות דבר העשוי להעיק על מחיר המנייה בתקופה הקרובה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il